Najviše pamtim prvu suradnju. Od negdje 16. godine otkrile smo stranicu sa odličnim kupaćim kostimima, koji su tada bili po 5-6 eura. U međuvremenu su se cijene naravno izmijenile, ali cijelo moje društvo je ostalo vjerno i svake godine smo naručivale novu pošiljku da se pripremimo za ljeto.
Prije dvije godine objavila sam fotku sa plaže i označila ih, a kada su mi se javili za suradnju nisam mogla vjerovati. Nije bio svjetski poznati brand, ali meni je to bilo nerealno i baš me razveselilo.
Ana Božinović poznata pod nadimkom “bakica” je svestrana Riječanka, koja nas redovito nasmijava i zabavlja svojim raznolikim contentom na Instagramu. Eventi, modiranje, izlasci, recenzije hrane, make up proizvoda, putovanja… Sve to možete pronaći na njezinom profilu.
Uvijek nasmijana “Bakica” je po zanimanju dentalna higijeničarka i diplomirana ekonomistica, koja je vječni student i uvijek spremna učiti nove stvari. Uz posao i vanredni studij, vodi treninge te uživa u druženju s obitelji i prijateljima; posebno u ljetnim mjesecima.
Više o influensanju, svom nadimku, autentičnosti, privatnosti na Instagramu, otkrila nam je Ana Božinović!
View this post on Instagram
Zašto si Bakica na Instagramu?
Uhh, to je priča iz srednje škole koja je krenula od Facebooka. 2010. godine je bila fora da cure umjesto imena i prezimena stavljaju Teta + Ime. Npr. Teta Ana, Teta Marina itd.
Frendica i ja smo komentirale da nam je to bezveze, a kroz neku zafrkanciju smo došle do toga da bih ja trebala staviti “Nona Ana” jer imam ‘čudne’ dlanove i ljudi su uvijek komentirali kod rukovanja: “Imaš ruke kao moja nona”, hahah. Ta ista prijateljica je predložila da stavim “Baka Ana” i ako to napravim da će i ona promijeniti ime u Baka Anamarija.
Kada je došao Instagram, sasvim logično je bilo da mi nick bude bakica i to je više-manje to haha, ostalo je tako. 😊

Jesi li ikad priželjkivala da postaneš influencerica?
Iskreno teško mi je smatrati se Influencerom, to nekako uvijek povezujem sa ljudima koji imaju ozbiljne brojke i žive od toga. Moje društvo cura je takvo da smo se uvijek voljele fotkati. Čak i u toj eri Facebooka kao klinke radile smo shootinge sa onim malim digitalnim fotićima. To mi je oduvijek bilo fora, ali sam postala prisutnija na Instagramu u nekome trenutku iz hobija s mišlju da nemam što izgubiti.
View this post on Instagram
Tvoj Instagram profil je lifestyle Kakav sadržaj ti je najdraže dijeliti?
Najviše volim ljeto pa samim time obožavam ljetni feed. Zimi sam uvijek manje aktivna i preživljavam do ljeta kada sve nekako živne, ljudi su od akcije, puno se putuje i u mojim očima sve je živopisnije.
Pamtiš li koja objava je napravila veliki „boom“?
Naravno. Bilo ih je nekoliko, ali jedna fotka od prije par godina je postala jako viralna i sa svojih niti 1000 pratitelja tada sam došla na skoro 3000.
Objavila sam fotku iz Rabca, a igrom slučaju nekoliko dana kasnije je bilo događanje zbog kojeg je lokacija bila jako klikana. Moja fotka je bila među zadnjima i doseg je otišao u nebo. U tom periodu sam ostvarila i prve suradnje.
View this post on Instagram
Jesi li imala poslovne suradnje putem Instagrama i za koga?
Jesam, ali najviše pamtim prvu. Od negdje 16. godine otkrile smo stranicu sa odličnim kupaćim kostimima, koji su tada bili po 5-6 eura. U međuvremenu su se cijene naravno izmijenile, ali cijelo moje društvo je ostalo vjerno i svake godine smo naručivale novu pošiljku da se pripremimo za ljeto.
Prije dvije godine objavila sam fotku sa plaže i označila ih, a kada su mi se javili za suradnju nisam mogla vjerovati. Nije bio svjetski poznati brand, ali meni je to bilo nerealno i baš me razveselilo.
View this post on Instagram
Što misliš zašto ljudi imaju negativne konotacije na pojam „influencer“?
Mislim da ljudi nisu svjesni koliki trud stoji iza svega toga, a s druge strane mreže su prepravljene sponzoriranim objavama. Instagram se dosta promijenio tokom godina i ljudi danas vole pratiti ‘raw content’ gdje prikazuješ svoju osobnost, sa čime se na kraju krajeva netko poistovjeti, a netko ne. Uvijek će biti onih koji te osuđuju i onih koji te vole.
U kakvom si odnosu s influencerima u Rijeci, ali i šire? S kime se najviše družiš?
Najviše se družim sa svojim prijateljicama koje nisu influencerice i nisu toliko prisutne na mrežama. Na eventima se uvijek podružim sa ”kolegama s Instagrama” i stvarno nemam neka negativna iskustva.
View this post on Instagram
Ima li nešto što ne pokazuješ svojim pratiteljima?
Naravno, hahaha. Prvo je to da sam radoholičar. Uvijek sam na sto strana i u nekim obavezama. Drugo je to da sam još uvijek student, vanredno doduše i na petoj godini, ali to iziskuje jako puno vremena i angažmana. Treće je da obožavam trenirati i to mi je jako važan dio života koji me održava britkom i zdravom.
Ljudi misle da se samo fotkam, fino papam i putujem okolo. Četvrto i zadnje je da mi je obitelj jako važna, a obzirom da smo raštrkani po Lijepoj Našoj uvijek volim loviti vikende da se družim s kim stignem. Moji nemaju mreže pa ih iz tog razloga rjeđe podijelim.

Može li se živjeti (samo) od Instagrama?
Može naravno. Ako si stalno prisutan na mrežama i dosljedan sebi, sve je moguće.
Koliko je teško ostati autentičan danas?
Ovisi kakav si karakter i kakvi su trendovi aktualni. Neki od trendova s mojim karakterom rezoniraju, a neki pak uopće. Mislim da sam još uvijek zapela u eri kada je Instagram bio platforma lijepih fotki, tada mi je bilo najdraže.
View this post on Instagram
Otkrij nam tips&tricks za dobar Instagram content!
Pratiti trendove i dati neki svoj touch na sve skupa. Nismo svi isti i ne moramo biti.
Što bi savjetovala onima koji žele postati influenceri?
Obzirom da mi je sebe teško doživjeti kao influencera, možda da na to pitanje odgovori netko drugi haha ma ustvari odgovor je isti kao na prethodno pitanje, ostani svoj i prikazuj na mrežama ono što se tebi sviđa, da ljudi vide i ‘osjete’ tebe. 😊

Autor: Marina Koprivnikar
Foto: Instagram, Extravagant
