U to vrijeme kada nije postojao izraz “influencer” započela sam svoju karijeru. Nitko se nije bavio tim poslom osim mene i moje drage kolegice i talentirane influencerice Jelene Perić u Zagrebu. Bile smo jedine u Hrvatskoj.
Nitko nas nije ozbiljno shvaćao niti su ljudi uopće priznavali da je to pravi posao od kojeg možeš živjeti jako dobro. Bile smo prve koje su osvojile strano tržište i napravile “boom” u tom svijetu koji se danas naziva influencerski posao.
Amadea Muše, poznatija kao Amadea Dashurie je splitska influencerica čija brojka na Instagram profilu premašuje 850 tisuća pratitelja. Prije Instagrama, lijepa Splićanka je radila kao vizažist čiji posao je s vremenom zamijenila s ovim, koji joj je full-time job.
View this post on Instagram
Iza sebe ima zavidan broj suradnji sa svjetski poznatim kompanijama iz područja ljepote i mode: Shiseido, Anastasia Beverly hills, Kylie Cosmetics, Huda Beauty, Too faced, Fenty, Plouise, Haus Labs, Natasha Denona, Jeffree Star, ColourPop i mnogi drugi. Iako ovaj posao radi već dulji niz godina, Amadea se nije naviknula na status “influencera” s obzirom da je započela sa suradnjama na Instagramu prije nego li je taj izraz uopće postojao.
Što ju najviše veseli u poslu, kako se nosi s manjkom inspiracije, kako komentira splitsku influencersku scenu i ostale zanimljivosti, otkrila nam je Amadea Dashurie u intervjuu!
Predstavi se ukratko našim čitateljima!
Pozdrav svim čitateljima Extravagant portala! Moje ime je Amadea, dolazim iz Splita, bavim se kreiranjem sadržaja na društvenim mrežama preko 10 godina. Nakon srednje škole upisala sam privatnu školu za modnog stilista i modnog dizajnera, a kasnije sam završila i za profesionalnog vizažista.
Rekla bih da sam ambiciozna, perfekcionist i strastvena.
Na svom Instagram profilu „Amadea Muse“ brojiš preko 850 tisuća pratitelja. Možeš li nam otkriti kada si pokrenula Instagram, jesi li očekivala ovakav „boom“?
U to vrijeme kada nije postojao izraz “influencer” sam započela svoju karijeru. Nitko se nije bavio tim poslom osim mene i moje drage kolegice i talentirane influencerice Jelene Perić u Zagrebu. Bile smo jedine u Hrvatskoj. Nitko nije ozbiljno shvaćao naš posao niti su ljudi uopće priznavali da je to pravi posao od kojeg možeš živjeti jako dobro. Bile smo prve koje su osvojile strano tržište i napravile “boom” u tom svijetu koji se danas naziva influencerski posao.
Naravno nisam očekivala da će biti ovakav “boom”, ali moram reći da nisam krenula od nule, jer sam i prije Instagrama bila “popularna” kao vizažist i imala sam svoju Facebook stranicu. Instagram mi je otvorio vrata sasvim drugog svijeta i zato sam ostavila karijeru šminkanja i zamijenila je ovom.
Pamtiš li svoju prvu suradnju preko Instagrama?
Pamtim svoje prve suradnje, jer su me odmah prepoznali najveći u igri. Anastasia Beverly hills, vodeći svjetski makeup brand je imao moje usne na svojim plakatima, Kylie Cosmetics je također imao moje lice na jednoj od svojih kampanja, Shiseido me također angažirao da budem lice za njihovu kampanju za popularni serum i mnogi drugi.
Osim suradnji, sklopila sam dugotrajna prijateljstva: npr. Huda Beauty mi svake godine za rođendan šalje skupocjene poklone (dizajnerske torbe, naočale, nakit…) Too faced, Fenty, Plouise, Haus Labs, Natasha Denona, Jeffree Star, ColourPop i mnogi drugi. Želim reći da osim suradnji te kompanije s kojima radim već dugi niz godina prate moj rad, poštuju me i za svaki moj uspjeh, bilo privatni ili poslovni osim što čestitaju šalju poklone, cvijeće.
Surađujem sa kompanijama širom svijeta, najčešće USA, UK, Australia, Korea. Imala sam i svoju liniju ruževa sa jednom kompanijom iz UK te svoju liniju naočala. Dosta su me “razmazili” i ne bi mogla zamisliti da radim s nekom firmom koja nije na tom nivou.
Vrlo si kreativna, što možemo jasno vidjeti po tvojim tutorialima za make up, frizuru, ali i stylinge. Koji dio stvaranja contenta te najviše veseli?
Kada voliš svoj posao najviše te veseli što u niti jednom trenutku ne osjećaš da ustvari radiš posao, nego uživaš kao da ti je to hobi. To je čar ovog posla.
U kojoj temi najviše uživaš?
Nemam određenu temu u kojoj uživam najviše, jer uživam u svim temama koje odaberem. Ne radim sve poslove koje mi se ponude, već radim isključivo ono što se meni sviđa. Ali naravno, uživam u beauty&fashion industriji.
View this post on Instagram
U čemu nalaziš inspiraciju?
Ja samo krenem raditi pa inspiracija sama od sebe dođe. Nikad ne razmišljam unaprijed.
Sada su trendovi dosta uništili kreativnost i da bi bio na vrhu društvenih mreža trebaš pratiti trendove koje te društvene mreže nalažu. Po meni je to baš tužno, ali je to surova realnost. Treba se znati prilagoditi ako želiš uspjeti.
Kako održati kontinuitet, plasirati sadržaj? Kako se nosiš s manjkom ideja?
Iskreno, imala sam faza a imam ih i još kada samo nestanem sa mreža. Mislim da je svakome potrebno resetiranje od toga i iako ti to sruši na neki način reach, ipak je bitnije da ne “pregoriš”, jer onda više ništa ne možeš ponudit svojim pratiteljima.
Ponekad ne prikazujem u life time-u gdje sam i što radim, nego tek par dana iza objavim. Želim zaista uživati gdje jesam, a ne da buljim u mobitel cijelo to vrijeme odmora. Naučila sam kroz godine koliko je važno odmoriti od ekrana i mogu slobodno reći da su neki moji prijatelji više na mobitelu od mene, a trebalo bi biti obrnuto.
Jesi li se naviknula na status „influencera“?
Iskreno, ta riječ mi je baš odbojna i mislim da se neću naviknuti na to. Postojim prije tog izraza pa mi je sinonim za nešto jako odbojno. Shvaćam da ljudi ne podnose influencere, jer ih ima previše sad, a i postoje oni koji stvarno ruše ugled ovom prekrasnom poslu sa svojim ponašanjem.
Imala sam prilike vidjeti na svoje oči da su neki influenceri sa nekih 20-40 tak tisuća followera umišljeniji i bahatiji od nekih pravih influencera od 1M + pratitelja. I to je ustvari tako smiješno u isto vrijeme da čovjek ne zna bi li se smijao ili plakao. Broj na aplikaciji ne bi trebao biti razlog da se netko ponaša bahato, uzdignuto i neprimjereno. Ljudi kao da se promijene, ali Instagram te vrlo brzo postavi na mjesto nakon što pređeš 100 tisuća. Trust me I know what I’m saying.
View this post on Instagram
Može li se živjeti (samo) od Instagrama?
Instagram je moj full time job. Mislim da je odgovor i više nego jasan. 🙂
Koje su prednosti, odnosno mane posla na Instagramu?
Prednosti su što sam sebi možeš naći posao i raditi kad želiš i s kim želiš, a mana je ako aplikacija nestane i sruši se sistem!? I guess.
Kako komentiraš splitsku influencersku scenu?
Podržavam sve koji se trude, neka se nastave truditi i dalje jer trud se uvijek isplati. Iskreno bih savjetovala da cijene svoj rad i da ne pristaju na besplatne suradnje.
Je li teško biti influencer?
Svaki posao je težak, neki malo više a neki malo manje. Psihički je težak jer od tebe se puno očekuje, ali kada se okreneš oko sebe i vidiš ljude koji rade od “jutra do sutra” da bi imali za kruh i osnovne životne potrebe, brzo se resetiram i zahvalim Bogu na svemu što sam sama sebi bez ičije pomoći priuštila.
View this post on Instagram
Što izdvaja tvoj profil od drugih?
Moj profil izdvaja to što sam ja krenula kao mlada mama, nikad nisam bila slobodna u smislu da imam vremena kao cure koje nisu u braku i nemaju obaveza i koje se mogu snimati cijeli dan.
Ipak kad imaš dijete pogotovo više djece, onaj tko je to prošao zna o čemu pričam . Ja sam sebe toliko dobro istrenirala da to sve obavljam jako brzo i pored djece i svega što takav život donosi. Ipak nitko ne bi rekao kada vidi moj profil da imam toliko obaveza.
Otkrij nam tips&tricks za dobar Instagram content!
Sve zavisi o čemu se radi i kakav content stvara. Ako je u pitanju beauty i fashion, onda je bitno da te snimke izgledaju kvalitetno, dok kod zabavnog sadržaja to uopće nije bitno.
Što bi savjetovala svima koji žele postati influenceri?
Biti svoj, zabavan, kreativan, naplatiti svoje vrijeme i trud i sve će doći na svoje.
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: Extravagant, Instagram, privatni arhiv