Svi mediji ne prestaju brujiti o fantastičnom nastupu Baby Lasagne i prolasku u finale Eurosonga u švedskom Malmöu.
Pjesma “Rim Tim Tagi Dim” se poput epidemije proširila cijelom Europom i šire, koja ne prestaje pjevati i plesati na zarazne melodije.
Ovaj talentirani dvadesetosmogodišnji glazbenik iz Umaga uz odličan performans, karizmu i energiju, ne prestaje oduševljavati svojim modnim izdanjima od samih početaka; od video spota za pjesmu, nastupa na Dori, preko gostovanja u raznim emisijama i snimanja za Vogue Adria, do pojavljivanja na eurovizijskom tirkiznom tepihu te u švedskoj vijećnici.
View this post on Instagram
Marko Purišić a.k.a. Baby Lasagna njeguje jedinstveni i autentičan stil, s posebnim naglaskom na hrvatske dizajnere: Robert Sever koji je radio preparty outfite ususret Eurosongu, zatim Anima M. (Mirna Rasberger), koja potpisuje stylinge za gostovanje u pre-eurovision emisijama, susretu sa švedskim dogradonačelnikom te Antonija Bucić koja je radila styling za tirkizni tepih u Malmöu.
Posebne zasluge za prepoznatljiv etno potpis Baby Lasagne idu dizajnerici Valentini Pliško, koja ga je obukla za nastup na Dori te na Eurosongu.
Etno elementi poput tabletića, avangardni puf rukavi, metalni kolutovi za rock štih, custom made odijela ili t-shirt sa Stipetom, macom bez jednog oka… Štogod odjenuo, izgleda uvijek besprijekorno, te ono što je najvažnije – svoj.
U iščekivanju sutrašnjeg finala Eurosonga, mi vas pitamo: koji je po vama najbolji styling Baby Lasagne?
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: Instagram