Svoj dizajn bih opisala kao moderan minimalizam, prirodni tonovi s tamnim detaljima i elegancija. Posvećena sam stvaranju prostora koji ne samo da je estetski privlačan, već funkcionalan i udoban. Kroz svoj rad, trudim se prepoznati potrebe i stil svakog klijenta kako bih kreirala i personalizirana autentičan dizajn.
Naša nova Lady Boss je Marta Perica, vlasnica STUDIO 22 za dizajn interijera. Svoju ljubav prema estetici i uređenju prostora gaji od malih nogu, te je svojim radom i školovanjem dokazala koliko je ustrajna u svojoj želji.
Iako je njezin poslovni put tek na počecima, sigurni smo da nas još puno fantastičnih projekata i uređenih prostora čeka od ove mlade dame.
O trendovima u dizajnu interijera, daljnjim planovima i savjetima svim mladim poduzetnicima, otkrila nam je Marta Perica u intervjuu!
Predstavi nam se!
Pozdrav, moje ime je Marta Perica bavim se dizajnom interijera te mogu reći da je to moj posao iz snova i velika strast. Vlasnica sam STUDIO 22 za dizajn interijera.
Stojiš iza Studija 22. Jesi li se oduvijek željela baviti dizajnom interijera? Kako je tekao tvoj poslovni put?
Od malena sam se htjela baviti dizajnom interijera, svojim školovanjima za isto zanimanje sam dokazala kako sam ostala uporna i tvrdoglava da ostvarim svoju želju za dizajnom.
Moj poslovni put kako ja volim reći je “tek krenuo” jer stvarno i jesam na početku te se jako veselim vidjeti što me čeka.
Kako bi opisala svoj stil dizajna, po čemu si prepoznatljiva?
Svoj dizajn bih opisala kao moderan minimalizam, prirodni tonovi s tamnim detaljima i elegancija. Posvećena sam stvaranju prostora koji ne samo da je estetski privlačan, već funkcionalan i udoban.
Kroz svoj rad, trudim se prepoznati potrebe i stil svakog klijenta kako bih kreirala i personalizirana autentičan dizajn.
U čemu nalaziš inspiraciju, uzori što se tiče dizajna?
Inspiraciju pronalazim svuda oko sebe uživam u istraživanju umjetnosti, putovanjima i praćenju aktualnih trendova u svijetu dizajna. Rad u dizajnu predstavlja neiscrpnu inspiraciju za mene, i uvijek sam otvoren za nova iskustva i izazove.
Pored toga, redovno pratim nove trendove i materijale kako bih osigurala da moji projekti budu uvijek u skladu s najnovijim trendovima. Moj cilj je stvaranje prostora koji ne samo da estetski zadovoljava klijenta, već i da poboljša život u novouređenom prostoru.
Ne bih mogla konkretno izdvojiti uzora, to su većinom strani dizajneri s vrhunskim vizualima i dizajnom.
Također, u skladu si s današnjim dobom te radiš 3D vizualizacije klijentima. Koliko su one važne?
3D vizualizacije su neizbježan i najbitniji dio posla kojim se bavim. Ni jedna usluga koju nudim nije bez vizuala. Klijentu prikazujem sliku 3D vizualizacije što realnijeg dizajna interijera.
Klijentima je lakše donositi odluke kada imaju vizualni prikaz ispred sebe. Sama vizualizacija smanjuje rizik jer svi uključeni u projekt (dizajneri, investitori, klijenti, izvođači radova) mogu bolje razumjeti konačni izgled prostora prije nego što počne izvođenje radova. Pomaže u smanjenju rizika od nezadovoljstva i dodatnih troškova promjena kroz izgradnju.
Koliko vas ima u timu?
Trenutno sam samo ja, i nadam se proširenju tima.
Projekt, suradnja na koji si najviše ponosna? Postoji li možda neki koji ti je bio posebno izazovan za realizaciju?
Teško mi je izdvojiti jedan projekt, svaki je poseban ima dušu i predivne klijente. Posebno izazovni su mi ugostiteljski objekti i ostale djelatnosti, to su izazovi na kojima jako volim raditi. Pogotovo da udovoljim klijentu, a i gostima koji će to na dnevnoj bazi posjećivati i uživati.
Je li teško biti žena – poduzetnik?
Biti žena poduzetnik je veliki niz izazova koje vas čeka, ali u današnje vrijeme mislim da nije teško, uz volju i želju za nečim se sve može postići.
Što te najviše veseli i pokreće u poslu?
U poslu me najviše veseli oduševljenje klijenata i komentari zadovoljstva. To me ispunjava te po tome znam da radim nešto dobro. Kada mi dolaze poruke sa svih strana to me pokrene da radim još više i bolje.
Možeš li nam otkriti koji su aktualni trendovi u uređenju interijera?
Još uvijek aktualni trendovi u dizajnu je ostalo na prirodnim elementima, zemljani tonovi koji se često koriste za smirujuću atmosferu.Kombiniranje različitih tekstura, poput mekanih tkanina, grubih površina i metalnih detalja, dodaje dubinu i dimenziju prostoru. Te su tu neizostavni tamni tonovi koji stvaraju eleganciju.
Važno je napomenuti da su trendovi subjektivni i da se svatko treba usredotočiti na stvaranje prostora koji odražava vlastiti stil i potrebe.
Planovi za budućnost?
Planovi za budućnost su mi konstantno usavršavanje koje je potrebno u ovom poslu, biti stalno u koraku s trendovima. Rad na vlastitim projektima koje do relazacije volim zadržati za sebe.
Što bi poručili ženama koje se dvoume pokrenuti vlastiti biznis?
Poručila bi im da vjeruju u sebe da mogu uspjeti i da si postave jasne ciljeve. Moraju biti spremne izdvojiti puno vremena na učenje i usavršavanje. Ništa se ne dešava preko noći za sve je potrebno truda i volje.
Isto tako, riskirajte, sljedite svoje srce i ne kupujte namještaj na istom mjestu!
Kako i gdje ti se zainteresirani mogu javiti?
Zainteresirani mi se mogu javiti na instagram dizajnstudio22 ili na broj 0958485516.
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv