Hrvati su sve osviješteniji i sve više paze na to što unose u sebe, što konzumiraju, kako provode svoje vrijeme i kakav imaju odnos prema sebi… Upravo taj uravnotežen lifestyle, dugovječnost, ljubav prema sebi i još puno više pruža brend Materia.
Maja Blažević je poduzetnica, osnivačica brenda Materia, koja je već dulje vrijeme maštala o pokretanju vlastitog wellbeing brenda. On je namijenjen ljudima, koji su u potrazi za funkcionalnim proizvodima koji će im pomoći da se osjećaju bolje.
Više o poslovnim počecima, proizvodima iz ponude brenda Materia, daljnjim planovima i ostalim zanimljivostima novog lifestyle brenda u Hrvatskoj, ispričala nam je Lady Boss Maja Blažević!
Predstavite nam se; otkud ste, školovanje, kako biste opisali svoju osobnost, hobiji…
Ja sam Maja Blažević, žena s više različitih uloga – mama troje djece, pomajka još troje djece, poduzetnica, tragačica za smislom u svakom pogledu, znatiželjna sam, volim život i povezivanje s inspirativnim ljudima.
Rođena sam u Splitu, odrasla u Opatiji i Rijeci, i cijelom svijetu na neki način jer sam od svoje 17 – 25 godine (uz srednju školu, fakultet i magisterij) živjela i radila u metropolama poput New Yorka, Milana, Parisa, Beča, Munchena, Atene, Barcelone, Miamia, Cape Towna itd. Inače sam magistar ekonomskih znanosti (M.Sc.)
Materia wellbeing priču sam pokrenula paralelno s dugogodišnjom karijerom u jednoj od top 10 međunarodnih konzultantskih kuća, gdje sam bila voditelj poslovnog razvoja i marketinga, a u jednom periodu sam vodila i odjel ljudskih resursa.
Zanimaju me sve stvari well-being, sve što čini da se osjećamo i posljedično izgledamo bolje. Volim ranojutarnje buđenje, vježbanje, meditaciju, zdravu hranu i napitke, matchu, adaptogene, tamnu čokoladu. Obožavam čitati knjige i pravi sam knjiški moljac.
Stojite iza prilično novog brenda Materia. Riječ je o hrvatskom well-being hrvatskom brendu. Možete mi reći više o pokretanju biznisa, kako i kad ste se odlučili na to?
Ideja o pokretanju wellbeing brenda Materia dugo je sazrijevala u mojoj glavi. Oduvijek sam znala da želim ići u smjeru wellbeinga i trebalo se više stvari iskristalizirati i posložiti da bih uopće mogla krenuti, od privatnih do poslovnih.
Došla sam u jednu fazu svog života gdje sam osjetila snažnu potrebu da napravim zaokret i poslušam svoje srce koje me vodilo u ovom smjeru.
Kao zaposlenoj mami troje djece i pomajci još troje djece uvijek sam u potrazi za inteligentnim proizvodima za potporu hektičnom i ubrzanom stilu života, i to je bila vodilja – ono što pomaže meni, vjerujem da može pomoći i drugima.
Što se sve nalazi u vašoj ponudi i kome je Materia namijenjena?
Materia je moderni wellbeing brend koji promovira uravnotežen lifestyle, dugovječnost i ljubav prema sebi, namijenjena ljudima koji su u potrazi za funkcionalnim proizvodima koji će im pomoći da se osjećaju bolje.
Jedan od prvih proizvoda koje smo lansirali je premium japanska matcha i sve za njezinu pripremu. Imamo i prostirke za vježbanje i bocu za vodu.
Uskoro će biti i više proizvoda koji spadaju u wellbeing sferu.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Koliko su Hrvati osviješteni o ovakom lifestyle konceptu koji promovirate?
Vidimo da su Hrvati sve osviješteniji i sve više paze na to što unose u sebe, što konzumiraju, kako provode svoje vrijeme i kakav imaju odnos prema sebi. To je pogotovo vidljivo nakon korone kada su se ljudi počeli brinuti više o svom zdravlju. To nas veseli jer pokazuje da idemo u korak sa svjetskim trendovima i primjećujemo da ljudi žele biti najbolja verzija sebe, a mi upravo nudimo alate koji to omogućuju.
Koji proizvod je najtraženiji ili najpopularniji iz vaše ponude?
Kako je matcha prvi proizvod koji smo lansirali I najprepoznativljiji smo po tome, to je zasad I najpopularniji proizvod iz naše ponude
Što je matcha, koji su njezini benefiti i gdje se može popiti na Kvarneru?
Matcha je zapravo zeleni čaj u prahu, međutim za razliku od drugih čajeva kod kojih se pije samo ekstrakt listova, kada pijemo matchu konzumiramo cijeli list. To znači da unosimo samo čistu, zelenu energiju, kao i obilje antioksidansa, aminokiselina, hranjivih tvari i minerala.
Osim što je svojevrsna zdrava alternativa kavi, matcha je i jedan od najzdravijih napitaka na svijetu, upravo radi brojnih benefita za naš organizam – podiže energiju, poboljšava fokus i koncentraciju, ubrzava metabolizam i djeluje meditativno. Redovito konzumiranje matche obnavlja stanica iznutra – čime nas ona i pomlađuje. Isto tako, matcha održava zdravim srce i bubrege, čisti jetru, djeluje povoljno na krvožilni sustav te štiti od pojedinih vrsta tumora.
Može se popiti na različitim lokacijama na riječkom području – Hilton Costabella resortu, Bevandi, Kavani Grad, Cacao Coffe&Sweets, kod Zajca itd. Svatko ima svoje preferencije vezano za mlijeko i zaslađivače, a mi je volimo sa zobenim mlijekom i malo meda.
Je li teško biti žena – poduzetnik?
E to je zanimljivo pitanje, rekla bih da je teško biti majka poduzetnik, pogotovo majka više djece. Jer ono vrijeme koje netko drugi može utrošiti na posao, ja npr. ulažem u djecu, njihove aktivnosti i školu, kuhanje, čišćenje brigu oko kuće itd. Tu pričamo o popodnevima nakon što pokupim klince iz škole/vrtića. Zato maksimalno koristim jutro prije nego se svi probude za sebe, svakodnevno vježbam 15-20 min, kratko meditiram i nakon toga sam spremnija za sve daljnje izazove. I naravno – koristim vrijeme koje imam dok su djeca u školi/vrtiću.
Isto tako, funkcioniranje u velikoj obitelji me naučilo efikasnije raspolagati vremenom pa sam jednostavno primorana više stvari napraviti u manje vremena. Zaključila sam da čovjek može puno više kad na neki način mora i zna da ima limitirano vrijeme za to.
Što Vas najviše veseli i pokreće u poslu?
Najviše me pokreće taj osjećaj svrhe koji me ispunjava, to što živim svoju strast i dijelim je s drugim ljudima. Volim što su proizvodi koje promoviramo kvalitetni i korisni za ljude, da se radi nih ili njihova korištenja se osjećaju dobro. Sve što nudim drugima i sama konzumiram i zaista živim taj cijeli lifestyle.
Također, jako me veseli spoznaja da se tržištu sviđaju naši proizvodi, da ljudi vole to što radimo i da imamo pozitivan feedback na ovu cijelu priču.
Što biste poručili ženama koje se premišljaju o pokretanju vlastitog biznisa?
Poručila bih im da se odvaže i krenu,da vjeruju u sebe i da slijede svoje snove. Najgore što se može dogoditi je da ne uspiju, ali putem nauče razne lekcije, pa su spremnije za eventualno neki drugi pokušaj. I jedna bitna stavka – ako vole to što rade toliko da to ne osjećaju kao obavezu ili posao onda su na pravom putu.
Daljnji planovi?
Sve prisutniji smo u različitim sferama i plan je širiti horeca tržište i otvarati druge kanale. Radimo na razvoju dodatnih proizvoda, na hrvatskoj verziji weba, s jednom craft pekarom radimo na nečem divnom što ćemo uskoro lansirati itd.
Također, stalno se povezujemo s inspirativnim pojedincima s kojima želimo graditi ovu wellbeing zajednicu kroz njihova iskustva koja mogu podijeliti s drugima kroz našu platformu.
View this post on Instagram
Gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
Svi zainteresirani se mogu javiti putem našeg weba www.materia.eu na e-mail hi@materia.eu ili putem Instagram profila @materia_life.
Volimo se povezivati i rado ćemo odgovoriti na sve upite.
View this post on Instagram
Autor: Extravagant
Foto: Josip Čekada, Ino Zeljak, Instagram