Naša nova Lady Boss je Magdalena Bešker. Ove godine njezina tvrtka “Ulica snova” slavi 10. rođendan, unutar koje se ističu njezini rokovnici “Moj planer”, koji su stekli veliku popularnost i prepoznatljivost.
Nedavno je predstavila novu liniju personaliziranih dodataka za pse “Magbellis”.
Više o svojim počecima u poduzetništvu, je li teško biti žena poduzetnik te što bi poručila svima koji se dvoume pokrenuti vlastiti biznis, otkrila nam je Magdalena Bešker u razgovoru!
1. Recite nam više o Magbellisu; kad i kako se rodila ideja, što se sve nalazi u liniji, humanitarna nota…?
Udomili smo našeg mješanca Jackija prije 9 godina. Kako je on mala baraba koja stalno luta, tako bi svaku ogrlicu vrlo brzo potrgao i zaprljao. Ja sam u tom periodu razvijala nove kožne proizvode za Ulicu snova i odlučila sam napraviti kvalitetnu kožnu ogrlicu koju on ne može potrgati. I zaista, bila je prljava ali ne i potrgana. Kad sam se uvjerila da je kroz godinu I pol dana ta ogrlica preživjela sve i svašta a i dalje izgleda odlično, odlučila sam razvijati još neke proizvode i sve plasirati na tržište.
Uz ogrlicu koja ide na peseka, napravila sam narukvicu koju si čovjek stavi na ruku pa onda imaju identične. To sam nazvala Ogrlice ljubavi.
Postoje dvostrane bandane gdje u jednoj imate dvije I možemo ih personalizirati. Birate font, boju slova i poziciju personalizacije na bandani. Zatim u ponudi imam leptir mašne u 3 veličine i u puno dezena.
Pet etui koji služi za knjižicu ljubimca kada idete kod veterinara koja se isto tako može u potpunosti personalizirati i postoji u petnaestak boja a služi da se knjižica ne ošteti.
Također, tu je i drvena vješalica koja se isto tako može personalizirati a služi da se na nju objesi lajna. To sam napravila jer sam vječito po kući tražila lajnu. Sada uvijek znam gdje se nalazi.
Veliki dio prihoda od prodaje preko weba www.magbellis.com ide Udruzi Merida koja skrbi o jako puno pasa i mačaka i svaka kuna im je potrebna.
2. Vlasnica ste brenda “Ulica snova”, unutar kojeg se najviše ističu Vaši rokovnici “Moj planer”. Kako je nastajao put od ideje do njegove realizacije?
Kako većina stvari u životu nastane iz neke potrebe tako je nastao i Moj planer. Prije jedanaest godina radila sam evente za jednu veliku kompaniju i morala sam voditi evidenciju o puno stvari. Kako nikada nisam bila tip od Excel tablica nego od papira i olovke, to sam sve zapisivala. No htjela sam to zapisivati u neki lijepi rokovnik. Bacila sam se u potragu po knjižarama. Na tržištu nije postojao niti jedan lijepi rokovnik stoga sam novac koji sam zaradila na eventima odlučila uložiti u Planer. I to se ispostavilo kao dobra odluka. Polako sam ga razvijala, pazila na format, materijal, papir, unutrašnjost i nakon godinu dana, a sada prije točno deset godina, Moj planer je ugledao svjetlo dana.
3. Odakle ljubav prema planerima, odnosno rokovnicima?
Oduvijek sam voljela pisati i planirati, a od malena sam maštala o poduzetničkim vodama. Nije mi se moglo bolje poklopiti zar ne?
4. U čemu nalazite inspiraciju?
Sada osluškujem potrebe kupaca. Uvijek daju dobar savjet što promijeniti ili nadodati, koji sve proizvodi nedostaju na tržištu.
Pratim trendove u svijetu dizajna stoga je planer svake godine drugačiji i moderniji.
A kada je u pitanju Magbellis to je isključivo što bih ja htjela da moj Jacky ima.
5. Je li teško biti žena – poduzetnik?
U svakom slučaju teže nam je nego muškarcima. Teško je općenito biti poduzetnik , ali teže je biti poduzetnica. Još uvijek nas prate stereotipi da mi prvenstveno trebamo biti majke i žene. Često nas se osuđuje što smo odabrale karijeru. Poduzetništvo je bilo muški svijet, sada sve više ima žena i presretna sam zbog toga jer je puno ljepše raditi sa ženama.
6. Što mislite u čemu je tajna Vašeg uspjeha?
Prva sam na tržištu bila s kvalitetnim proizvodom koji se mogao personalizirati. Moj planer su svi htjeli imati jer osim što je bio funkcionalan, bio je i modni dodatak. U pedesetak boja, malen da stane u svaku torbicu i k tome ste još mogli birati što želite da vam se ugravira na korice. To je bio hit! I danas je.
Imam iste kupce već godinama, jer je kvalitetan.
7. Otkrijte nam više o svojim planovima!
Svake godine na tržište plasiram novi proizvod pa ću tako i ove. 😊
8. Što biste poručili ženama koje se dvoume pokrenuti vlastiti biznis?
Da se odvaže i krenu u avanturu života. Moraju jako vjerovati u sebe i u ono što rade. To je ključ uspjeha.
Više pogledajte u prilogu:
Autor: Extravagant
Foto: Extravagant, Gordana Popović, petalmighty.com