Oduvijek me fascinirala filmska industrija, odnosno kad likovi u američkim filmovima u pet minuta odluče promijeniti život. Spakiraju kofere, prodaju stan i odu s jednog kraja kontinenta na drugi.
Tako sam i ja odlučila napraviti iskorak u karijeri i izaći iz svoje sigurne zone. Osmislila sam koncept DermaCarea zbog brendova utemeljenih na edukaciji i inovativnim formulama. Upravo taj dio me ‘kupio’.
Ovako svoj zaokret u karijeri opisuje Jelena Batić, vlasnica DermaCare centra te zastupnica brendova Dermalogica, jane iredale i Advanced Nutrition Programme.
Dugi niz godina Jelena je radila kao profesorica biologije i kemije, no odlučila se za iskorak i ušla u beauty industriju, u kojoj beskrajno uživa. Posebno ju veseli edukativni dio u kojem svoje bogato znanje o sastojcima i njezi kože može prenijeti drugima.
Koje su posebnosti DermaCare koncepta?
Koncept DermaCarea jedinstven je na hrvatskom tržištu. Kao distributeri razmjenjujemo iskustva s međunarodnim tržištima, tako da su nas neki, nama na čast, i kopirali!
DermaCare nudi cjelovitu priču o zdravlju kože izvana i iznutra. Naš koncept ‘Nahrani, osnaži, uljepšaj!’ obuhvaća kvalitetan skincare, ciljane suplemente za njegu kože te produžetak njege kroz vrhunski skincare make up, odnosno mineralnu kozmetiku.
DermaCare se ističe personaliziranim pristupom te ciljanim tretmanima koji daju željene rezultate, što su prepoznale brojne klijentice.
Jelena Batić otkrila nam je svoje bitne korake u njezi kože.
Možda će zvučati čudno da bih na prvo mjesto stavila kvalitetan čistač. Vođena Dermalogica filozofijom, bez temeljito očišćene kože svaki je sljedeći korak u njezi nepotpun.
Izdvojila bih i piling, serume bez kojih ne mogu zamisliti skincare rutinu te kremu, odnosno mineralni puder sa zaštitnim faktorom.”
U DermaCareu Jelena je okružena ženskom ekipom koju smatra svojim “vjetrom u leđa” i inspiracijom za razvijanje poslovnih ideja.
Najviše ju motiviraju njezin vjeran i odan tim te inovativne formule brendova koje zastupa.
Za kraj, pitali smo Jelenu što bi savjetovala mladim poduzetnicama?
Morate biti optimistični i vjerovati u sebe. Ako sam ja u svojoj zreloj životnoj dobi potpuno promijenila profesiju, onda možete i vi!
Nemojte si odmah postavljati visoke ciljeve i prevelika očekivanja. Ne ide sve glatko, dolaze krize i trenuci preispitivanja. Budite fokusirane i strastvene u onome što radite. Gradite biznis korak po korak pa uspjeh neće izostati.
Više informacija o DermaCare centru, njihovim fantastičnim brendovima i novitetima potražite na https://www.dermacare.hr/.
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: Extravagant