Kada smo otvorili Alteru, imali smo jasnu viziju što želimo i nismo srljali. 2020. godine realizirali smo investiciju vrijednu 21.5 milijuna kuna u Zelini. Baš onda kada je nastupio lock down i kada je event industrija pala na koljena. Nismo nikoga otpustili, nastavili smo s poslovanjem. Razvili smo se kroz industrijski program, program proizvodnih hala i nastavili smo s radom. Danas smo fokusirani na održivost i na eko projekte te smo tako ponovno postavili nove trendove.
Ovako u kratkim crtama opisuje tajnu svog uspjeha Ivana Škrlec, vlasnica tvrtke Altera.
Riječ je o tvrtki koja se bavi najmom paviljona, montažnih objekata i organizacijom evenata te je prisutna u privatnim i koorporativnim eventima, sportskim događanjima, ali i vjenčanjima.
Tako je Ivana imala priliku nedavno se predstaviti na kongresu DWP (Destination Wedding Planners Congress) na Baliju, s obzirom da je Altera prepoznata kao pouzdani partner za realizaciju luksuznih vjenčanja, zbog širine i kvalitete ponude.
Više o sebi, poslovnim počecima, politici održivosti koja izdvaja Alteru od drugih, osvojenoj nagradi za najbolju poduzetnicu za 2022. godinu te daljnjim planovima otkrila nam je Lady Boss Ivana Škrlec!

Foto: Art Studio
Predstavite nam se; tko ste, što ste, čime se bavite, hobiji, kako biste opisali svoju osobnost u nekoliko riječi?
Ja sam Ivana Škrlec, CEO tvrtke Altera, ali prije svega, ja sam ponosna majka moje Tene, kojoj želim biti primjer te da shvati I upije moć stvaralaštva, baš kao što sam i ja upila od mog oca. Obitelj mi je na prvom mjestu i svaki slobodan trenutak provodim s njima. Teško mi je opisati sebe, ali mogu vam reći da sam osoba koja ne odustaje i ne poznaje prepreke.
Vlasnica ste tvrtke Altera. Kako i kada se rodila ideja za pokretanjem svog biznisa?
Tvrtku smo osnovali 2008. godine, a bavimo se najmom paviljona, montažnih objekata i organizacijom evenata. Uvidjeli smo da klijenti traže nešto drugačije, čega do tada nije bilo, a to je da se njihove osobne želje slušaju i realiziraju. Startali smo s privatnim eventima od kojih se razvila ostala djelatnost tvrtke Altera, od korporativnog, sportskog pa na kraju do industrijskog segmenta. Danas Altera broji četrdesetak zaposlenika, djelujemo u osam zemalja i kreiramo trendove u našoj event branši. Ako gledamo samo segment vjenčanja, godišnje odradimo 130 vjenčanja, što inozemnih, što tuzemnih.
Nedavno ste dobili nagradu najbolje poduzetnice za 2022., koju dodjeljuje Women in Adria. Koliko vam znači takva nagrada?
Zahvalna sam prije svega na nominaciji za Nagradu najboljim poduzetnicama jer nije lako istaknuti se između toliko jakih, uspješnih žena, a onda i osvojiti nagradu. Ova nagrada ne pripada samo meni već cijelom mom timu, mojim suradnicima kojima se zahvaljujem jer su uz mene na ovom putu koji nije uvijek lagan. Ali trud se isplatio i danas smo vodeća tvrtka u iznajmljivanju paviljona i opreme za vjenčanja i evente. Sve me to motivira za dalje, a ovu nagradu posvetila sam svojoj kćeri Teni.
Također, radite i na području organizacije vjenčanja. Imali ste priliku sudjelovati na Baliju na DWP-u (Destination Wedding Planners Congress). Možete li nam ukratko reći o tome?
Bali je bio domaćin najvećem okupljanju stručnjaka za luksuzna vjenčanja iz više od 70 zemalja. Gosti kongresa imali su priliku uživati u gala večeri i cocktail partyjima, ali i povezati se s drugim stručnjacima iz industrije. Sastanci jedan na jedan i umrežavanje pružili su sudionicima najbolje prilike za međusobno upoznavanje i izgradnju novih veza. Kongres je povezao organizatore vjenčanja s najboljim dobavljačima iz više od 70 zemalja, a Altera je prepoznata kao pouzdani partner za realizaciju luksuznih vjenčanja, zbog širine i kvalitete naše ponude.
Trodnevni događaj bio je ispunjen bogatim i poticajnim panel raspravama koje su se fokusirale na podizanje industrije vrijedne 500 milijardi dolara na novu razinu. Razgovaralo se o najnovijim trendovima vezanih za destinacijska vjenčanja te boljem razumijevanju segmenta luksuznih vjenčanja.
U stalnom nastojanju da ostanemo konkurentni, ovaj kongres bitan je zbog dodatnog educiranja i osnaživanja naših suradnja s inozemnim partnerima.

Foto: PTAUFIQ PHOTOGRAPHY

Foto: PTAUFIQ PHOTOGRAPHY

Foto: PTAUFIQ PHOTOGRAPHY
Po čemu se izdvaja Altera Events od ostalih agencija, odnosno tvrtki?
Po tome što kod nas ne postoji neostvarivo, a to naši klijenti vole. Prepoznati smo kao pouzdan partner i to je naša najbolja referenca.
Koja je tajna Vašeg uspjeha?
Sljedeća priča najbolje će vam objasniti moju tajnu. Kada smo otvorili Alteru imali smo jasnu viziju što želimo i nismo srljali. 2020. godine realizirali smo investiciju vrijednu 21.5 milijuna kuna u Zelini. Baš onda kada je nastupio lock down i kada je event industrija pala na koljena. U tom trenutku imamo 35 zaposlenih i suočavamo se s najtežim periodom u poslovanju. Ali ne odustajemo, okrećemo se svemu onome što do tada nismo imali vremena raditi i počinjemo to raditi. Shvaćate da ste do tada djelovali samo u jednom okviru iz kojega sada izlazite, izlazite iz zone komfora. Nismo nikoga otpustili, nastavili smo s poslovanjem. Razvili smo se kroz industrijski program, program proizvodnih hala i nastavili smo s radom. Danas smo fokusirani na održivost i na eko projekte te smo tako ponovo postavili nove trendove.
Što Vas najviše veseli i pokreće u poslu?
Veseli me svaki novi projekt, izazovi. Nisam od onih koji traže lagana rješenja. Volim kad sa svojim suradnicima realiziram projekt koji se činio neizvediv.

Foto: Dino Ninković

Foto: Dino Ninković
Je li teško biti žena-poduzetnik?
Nije teško ako znaš koji su ti ciljevi i ne opterećuješ se tuđim mišljenjima, ali je izazovno i traži poslovnu disciplinu. Živimo u svijetu koji se mijenja iz dana u dan, iz generacije u generaciju i osjećam da će moja kćer imati još bolju perspektivu u biznisu nego što je danas.
Daljnji planovi?
Plan je razvijati poslovanje, kreirati trendove i širiti tržište.
Što biste poručili ženama koje se dvoume pokrenuti vlastiti biznis?
Poručila bih im da se usude, da vjeruju u sebe i svoje ideje. Nikome nije od prvog dana išlo lagano, ali kada se osvrnete nakon nekog vremena i vidite što ste sve realizirali, postigli- nema ljepšeg osjećaja.
Kako i gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
Sve o našoj tvrtki te kontakte možete pronaći na web stranici altera.hr, Instagramu @altera_event_tent te na Facebook stranici Altera event tent.

Foto: Viktor Pravdica

Foto: Viktor Pravdica

Foto: Viktor Pravdica
Autor: Extravagant
Foto: Art Studio, Dino Ninković, PTAUFIQ PHOTOGRAPHY, Viktor Pravdica