Digitalni marketing je poput pripovijedanja priče u dinamičnom online svijetu, dok je grafički dizajn umjetnost vizualnog pripovijedanja. Kad kombinirate te dvije strasti, dobivate nešto posebno, a to su moji personalizirani posteri. Svaki poster priča jedinstvenu priču. Bilo da se radi o posebnom trenutku poput vjenčanja, rođenja djeteta, obljetnice ili nekog drugog važnog događaja u životu, moj cilj je zabilježiti tu emociju i pretvoriti je u vizualnu uspomenu koja će trajati zauvijek.
Ivana Manola je vlasnica Manola boutique design studija za grafički i web dizajn te digitalni marketing s cjelovitom uslugom koji nudi kreativna rješenja.
Prije ulaska u svijet dizajna, Ivana je provela čak 12 godina u Skandinaviji, gdje je radila kao voditeljica tržišta u turističkom sektoru. Na vrhuncu karijere, daljnji poslovni put joj je spriječila dijagnosticirana autoimuna bolest, što joj je dalo priliku da ponovno otkrije svoju strast prema dizajnu, s obzirom da je po zanimanju grafička dizajnerica.
Cijelu svoju životnu i poduzetničku priču ispričala nam je nova Lady Boss Ivana Manola u intervjuu!
Predstavite se našim čitateljima!
Ja sam Ivana Manola. U svakodnevnom životu nosim mnoge uloge – od majke dvojice energičnih blizanaca, do supruge…Po zanimanju sam grafička dizajnerica i zahvalna sam da mogu živjeti radeći ono što volim. Opisala bih se kao odgovorna, marljiva i iskrena.
Vlasnica ste Manola Studija. Kad i kako je započela Vaša poslovna priča?
Prije nego što sam zakoračila u svijet dizajna, provela sam 12 godina kao voditeljica tržišta Skandinavije u turističkom sektoru. Tijekom tih godina, moja su putovanja u Skandinaviju postala više od poslovnih obaveza. Postala su moja inspiracija. Bila sam opčinjena skandinavskim dizajnom, njegovom jednostavnošću, funkcionalnošću i estetikom. No, ono što me najviše fasciniralo bila je skandinavska filozofija života. Pojmovi poput “hygge”, “lagom” i “koselig” postali su moj kompas – pronalaženje ravnoteže u životu i uživanje u malim stvarima.
Međutim, život ima svoje načine da nas iznenadi. U trenutku kada sam bila na vrhuncu svoje karijere, dijagnosticirana mi je autoimuna bolest. Taj trenutak je, iako izazovan, postao prekretnica u mom životu. S novim izazovima pred sobom, uz neizmjernu podršku mog supruga, odlučila sam preokrenuti svoj život i krenuti novim putem. Moja bolest, iako je donijela određena ograničenja, postala je most prema novom početku. Dala mi je priliku da se ponovno pronađem, da otkrijem svoju strast prema dizajnu i da stvorim nešto što je istinski moje.
Danas, s ponosom mogu reći da sam uspješna poduzetnica, majka, supruga i žena koja svakodnevno pronalazi radost u malim stvarima.
Što sve nudi Manola studio?
Manola studio je boutique design studio za grafički i web dizajn, te digitalni marketing s cjelovitom uslugom koji nudi kreativna rješenja, bilo da se radi o izradi vizualnog identiteta tvrtke, vođenju društvenih mreža i kreiranju sadržaja ili dizajnu web stranice. Moj zadatak je uvijek isti: kreirati poruku koju je lako razumjeti, ali nemoguće ignorirati.
Bez obzira želi li klijent pokrenuti potpuno novi posao ili samo treba osvježiti postojeću prezentaciju svoje tvrtke, pomažem im da postignu svoj cilj. Uz navedeno, već dugi niz godina kreiram personalizirane postere i unikatne ilustracije koji su postali sinonim za prekrasan poklon radilo se vjenčanju, krštenju, diplomi ili nekoj drugoj posebnoj prigodi. Uživam u svakom kreativnom procesu koji stvaram sa svojim klijentima i veselim se onima koji slijede.
Koliko je danas važno biti prisutan na webu, odnosno društvenim mrežama u odnosu na nekad?
U usporedbi s “nekad”, biti online danas nije samo važno – to je neophodno. Danas, web i društvene mreže nisu samo platforme za interakciju, već su postale ključne točke za izgradnju brenda, povezivanje s ciljanom publikom i ostvarivanje poslovnih ciljeva. U svijetu gdje se informacije pretražuju u sekundama, vaša online prisutnost je vaša digitalna vizitka, izlog i komunikacijski kanal, sve u jednom. Ako niste prisutni online, propuštate priliku da se povežete s milijardama potencijalnih klijenata, partnera i sljedbenika. Stoga, dok je nekad bilo dovoljno imati dobar proizvod ili uslugu, danas je ključno kako i gdje tu priču prezentirate. U digitalnom svijetu, biti nevidljiv gotovo je isto kao i ne postojati. Investirajte u svoju online prisutnost – budućnost je već ovdje.
Što čini jedan dobar i kvalitetan web, odnosno content?
Zamislite da ulazite u restoran. Ako je ambijent privlačan, jelovnik jasan i ukusno dizajniran, a osoblje ljubazno – vjerojatno ćete naručiti obrok. No, ako je hrana neukusna, sve ostalo gubi na značaju. Slično je s webom: dizajn je ambijent, korisničko iskustvo je ljubaznost osoblja, a sadržaj (content) je, naravno, hrana!
Dobar web kombinira estetiku s funkcionalnošću. Morate privući posjetitelje vizualno, ali i osigurati da se lako kreću kroz vašu stranicu. To je poput plesa: koraci moraju biti precizni, ali izvedba mora izgledati besprijekorno i graciozno.
S druge strane, kvalitetan sadržaj je srce svake web stranice. To je ono što posjetitelje informira, educira i zabavlja. Dobar sadržaj treba biti autentičan, relevantan i vrijedan. To je poput priče koju pričate svojim posjetiteljima – mora biti zanimljiva, upečatljiva i, najvažnije, mora rezonirati s njima.
U digitalnom svijetu gdje svatko može imati web stranicu, ono što vas izdvaja nije samo kako izgledate, već i što imate za reći i kako to kažete. Stoga, kada razmišljate o svom webu i sadržaju, uvijek se sjetite: Budite restoran u koji se svi žele vratiti, ne samo zbog ambijenta, već i zbog nezaboravnog obroka! 😉
Uz to što se bavite digitalnim marketingom, također ste prisutni i u grafičkom dizajnu. Izrađujete personalizirane postere. Recite nam malo više o tome.
Digitalni marketing je poput pripovijedanja priče u dinamičnom online svijetu, dok je grafički dizajn umjetnost vizualnog pripovijedanja. Kad kombinirate te dvije strasti, dobivate nešto posebno, a to su moji personalizirani posteri. Svaki poster priča jedinstvenu priču. Bilo da se radi o posebnom trenutku poput vjenčanja, rođenja djeteta, obljetnice ili nekog drugog važnog događaja u životu, moj cilj je zabilježiti tu emociju i pretvoriti je u vizualnu uspomenu koja će trajati zauvijek. Ono što moji personalizirani posteri nude nije samo lijep dizajn, već i prilika da se svaki poseban trenutak u životu zauvijek zabilježi i cijeni. U svijetu brzih promjena i prolaznih trenutaka, pokušavam pružiti ljudima priliku da zauvijek sačuvaju ono što je zaista važno.
Imate li možda prepoznatljiv svoj „signature“, po čemu Vas klijenti mogu prepoznati?
Pa, rekla bih da je moj “signature” stil kombinacija minimalizma s dozom sofisticiranosti. Volim koristiti čiste linije, neutralne palete boja s povremenim jarkim akcentima koji dodaju dinamiku dizajnu. Također, veliki sam obožavatelj svježih i modernih tipografija koje dodaju suvremeni osjećaj svakom projektu. Klijenti mi često kažu da mogu “osjetiti” moj dodir u svakom projektu, čak i prije nego što vide moje ime na njemu.
Možete li nam izdvojiti najznačajnije projekte, suradnje?
Tražiti od mene da izdvojim najznačajnije projekte i suradnje je poput pitanja mami kojeg sina ili kćerku voli najviše! Svaki projekt i suradnja imaju poseban značaj i donijeli su mi jedinstvena iskustva i lekcije. Baš kao što mama cijeni svaku jedinstvenu osobinu svog djeteta, ja cijenim svaki projekt na kojem sam radila i svaku suradnju koju sam imala. Svi su oni doprinijeli mojem rastu i razvoju kao dizajnerice i poduzetnice. Dakle, dok možda ne mogu izdvojiti “najdraže dijete”, mogu reći da sam ponosna na sve što sam postigla s mojim “dizajnerskim potomstvom”! 😊
Je li teško biti žena – poduzetnik?
Biti žena-poduzetnik donosi svoje izazove, ali isto tako i niz predivnih prilika. Osobno, smatram to privilegijom. U svijetu poduzetništva, kao žena, imam priliku donijeti jedinstvenu perspektivu, empatiju i kreativnost koja često rezultira inovativnim rješenjima i pristupima. Usklađivanje poslovnih i obiteljskih obaveza često je poput plesa na žici iznad vrtloga svakodnevnih izazova, ali od kada sam sama svoj šef, puno mi je jednostavnije uspostaviti ravnotežu između posla i obitelji, te sam sretna jer mogu biti prisutna u trenucima odrastanja s mojim dječacima. No, kao i sve u životu, biti žena-poduzetnik nije za svakoga. Zahtijeva strast, upornost i nepokolebljivu vjeru u sebe i svoju viziju, čak i kada se suočavate s preprekama. Ali kada se osvrnem na sve što sam postigla i doprinose koje sam dala, osjećam se zahvalno i ponosno što sam dio ovog dinamičnog svijeta poduzetništva kao žena.
Što Vas najviše veseli i pokreće u poslu?
Iskreno, ono što me najviše motivira je svijest da svojim radom i postignućima postavljam primjer svojoj djeci. Želim im pokazati da uz trud, strast i predanost mogu postići sve što zamisle. Naravno da me veseli i pokreće i mogućnost da svakodnevno stvaram i dajem život idejama. Svaki osmijeh, svaka pohvala i svaki uspjeh koji postignem s klijentima daje mi dodatnu motivaciju da nastavim s radom i da se stalno uspinjem ka novim visinama u svom poslu.
Što biste poručili ženama koje se dvoume pokrenuti vlastiti biznis?
Pokretanje vlastitog biznisa je izazovna, ali i nagrađujuća avantura. Iako često čujemo floskulu “svi možemo sve”, osobno se ne slažem s tim. Iskreno vjerujem da svatko od nas ima svoje jedinstvene talente i strasti, ali sam i sama u puno situacija svjesna i vlastitih ograničenja.
Pokretanje vlastitog posla veliko DA ako vas vodi srce, a ne samo trendovi. Ako osjećate strast prema nečemu i spremni ste uložiti trud, vrijeme i resurse, tada definitivno razmislite o pokretanju vlastitog biznisa. No, također je važno biti iskren prema sebi i prepoznati vlastite snage i slabosti.
U svakom slučaju, neka vas strast i autentičnost vode kroz vašu poduzetničku avanturu. A kada se dvoumite, zapitajte se: “Što je najgore što se može dogoditi?” Često ćete otkriti da strahovi nisu ni blizu stvarnim posljedicama.
Daljnji planovi?
Uvijek je uzbudljivo razmišljati o budućnosti i vizijama koje imamo za sebe i svoj posao. Trenutno sam zatrpana s nekoliko uzbudljivih projekata koji su u različitim fazama razvoja. Veselim se trenutku kada ću moći podijeliti krajnje rezultate s klijentima i vidjeti njihove reakcije. Osim toga, na pomolu su neke nove suradnje koje me ispunjavaju entuzijazmom. Radujem se prilici da surađujem s novim klijentima, upoznam njihove vizije i pomognem im da ih pretvorimo u stvarnost. A kako se u svijetu dizajna i digitalnog marketinga, trendovi brzo mijenjaju, važno je biti korak ispred i stalno se educirati pa planiram pohađati nekoliko radionica i konferencija u narednim mjesecima kako bih proširila svoje znanje i vještine.
Kako i gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
Možete me pronaći na službenoj web stranici https://www.manola-studio.com/, gdje možete pregledati moje radove i informirati se o uslugama koje nudim.
Za one koji preferiraju interakciju putem društvenih mreža, prisutna sam na Facebooku, Instagram i Linkedin-u.
FACEBOOK: https://www.facebook.com/manola.design.studio
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/manola.design.studio/
LINKEDIN: https://www.linkedin.com/in/ivanamanola/
E-pošta je uvijek dobrodošla i odgovaram na svaku s pažnjom i predanošću koju svaki klijent zaslužuje. Razumijem važnost osobnog pristupa i uvijek se trudim biti dostupna i pružiti najbolju moguću podršku. Veselim se budućim suradnjama!
Autor: Extravagant
Foto: privatni arhiv