Kada osoba živi svoj posao, kada se u njemu u potpunosti pronađe, njen je poslovni put sigurno još posebniji.
Voditeljica Odjela kontrole kvalitete i standarda hotela Jadran i naša najnovija Lady Boss, Alin Harambašić, pravi je primjer žene koja neizmjerno uživa u svome poslu i uvijek daje sto posto te je time i prava inspiracija i motivacija svakome.
U ovome nam je zanimljivom razgovoru Alin Harambašić otkrila odakle ljubav prema hotelijerstvu, koja svakim danom sve više raste.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Voditeljica ste Odjela kontrole kvalitete i standarda hotela Jadran. Što to sve podrazumijeva?
Na ovoj funkciji sam godinu dana, upravo koliko je i oformljen ovaj odjel u našoj kompaniji te mi tim više, nakon dugogodišnjeg rada u hotelijerstvu u vođenju hotela, ova funkcija predstavlja novi izazov.
Jako je puno faktora koji utječu na kvalitetu proizvoda i jedino kada su zadovoljeni svi kriteriji, imamo kvalitetan proizvod, što ujedno znači – zadovoljan gost, a samim time u konačnici i bolji poslovni rezultat.
Upravljanje kvalitetom, odnosno uspostavljanje visokih standarda usluge te definiranje, razvoj i praćenje primjene standarda i novih proizvoda, danas je nužno potrebno, pogotovo u hospitality industriji.
Danas gost, više nego ikada, očekuje sadržajnu i kvalitetnu uslugu, očekuje izvrsnost, kreativnost… a uslugu čine ljudi, i oni su ti koji čine razliku.
Smatram da je taj segment poslovanja, rad s ljudima, organizacija poslovanja, razumijevanje, komunikacija, stvaranje timske atmosfere, motiviranje djelatnika za ostvarivanje rezultata, zadovoljstvo koje osjećamo kada imamo zadovoljne goste… moja najjača „karika“.
Neki od djelatnika s kojima sam radila su danas novi direktori hotela, i jedno od najvećih priznanja za svoj rad mi je bilo nedavno izrečeno „Hvala što ste me naučili“!
Upravo Boutique hotel Esplanade, ponosni je vlasnik nagrade Simply the best iz 2021.g. (a znamo da je to bila posebno izazovna godina u hotelijerstvu), u kategoriji vrhunske kvalitete usluge i kreativno oblikovanje sadržaja namijenjenog ugodi i opuštanju gostiju.
Potreba za formiranjem Odjela kvalitete pokazala se i iz razloga što je Jadran trenutno u fazi razvoja i novih ulaganja, pogotovo u godinama koje slijede, te se veselim novim izazovima.
Kako izgleda Vaš radni dan?
Radni dan mi ovisi naravno o periodu u godini.
U predsezoni je to kreiranju novih proizvoda u suradnji sa kolegama u odjela operacija, revidiranje i definiranje novih standarda, novih koncepata svih odjela hotela, u sezoni je to kontrola kvalitete usluge svih odjela hotela, praćenje on line reputacije, organizacija manifestacija, te na kraju sezone, analiza rezultata i priprema za slijedeću godinu.
S obzirom da sam cijeli svoj radni vijek u Jadranu i da sam iz Crikvenice, sudjelujem i u radu vijeća turističke zajednice Crikvenice.
Koliko je posla sada u predsezoni, pripremate li nešto posebno za goste koji stižu na Rivijeru u proljetno doba?
Dobra priprema i osmišljavanje kreativnih proizvoda koji mogu privući goste i van glavne sezone danas je posebno važno kada se želi postići održivi razvoj i cjelogodišnji turizam.
U našoj destinaciji, s obzirom na geografski položaj, odličnu prometnu povezanost, povoljne klimatske uvjete, prekrasne šetnice, biciklističke staze… naglasak je na kreiranju sadržaja povezanih uz zdravlje i sport, pogotovo u onim hotelima koji imaju wellness i spa ponudu, te svakako kvalitetna gastro ponuda s naglaskom na zdravu hranu.
Tu su svakako i grupe i MICE segment koji su jako važni u pred i posezoni.
Što sve nudi Crikvenička rivijera, povećava li se broj gostiju iz godine u godinu?
Da, posljednjih godina bilježimo povećanje broja noćenja, veseli povećanje broja noćenja i van glavne sezone, premda smatram da tu ima još dosta prostora za povećanje.
Van glavne sezone najvažniji su sadržaji, manifestacije tijekom cijele godine, povećanje kvalitete smještaja i naravno povezivanje i suradnja svih dionika turističke ponude.
Hoće li Jadran hoteli i ove godine sudjelovati u nekim od uspješnih gastro manifestacija ovog područja?
Naravno, Jadran tradicionalno sudjeluje u svim gastro manifestacijama ovog područja u organizaciji Turističke zajednice, od Dana jagoda u svibnju, svima poznatog Ribarskog tjedna na kojem Jadran sudjeluje svake godine, ove godine će biti 59. put, vrlo uspješne manifestacije Mjesec plave ribe, prvi put prošle godine održane manifestacije Wine & Walk, Advent …
Kako biste opisali svoj posao, jeste li se ikada zamišljali na ovoj poziciji?
Posao u hotelijerstvu je za mene prestao biti posao, to je za mene postao stil života.
Ja sam se jednostavno zaljubila u taj posao već na samim počecima odmah po završenom Hotelijerskom fakultetu, kao šefica recepcije, direktorica hotela….razvijala sam se i rasla na raznim pozicijama, ali svih 30 godina u istoj kompaniji, Jadranu.
Dinamika posla, uvijek novi izazovi, gosti koji vam se vraćaju i nakon 30 godina, emocija … ali i potreba za stalnim učenjem, razvojem, prilagođavanjem, učinili su da uživam u tome što radim!
Koji su Vam hobiji, kako se najradije opuštate?
Van sezone uživam u planinarenju, naravno umjereno teškim stazama, ljeti, svaki slobodan trenutak koristim za barem kratkotrajni odlazak na more, a plivam od travnja do sredine studenog, opušta me dobra knjiga, nedavno sam upisala tečaj dizajna interijera što mi je oduvijek bio interes.
Kojim biste se riječima opisali?
Smirena, tolerantna, prilagodljiva, uvijek pristupačna… ne znam, teško je sebe opisati 😉
Autor: Tamara Štiglić Vodopić
Foto: Extravagant