“U TAKE THA BREAK asortimanu može pronaći i kuhinjski tekstil, od kuhinjskih krpa, rukavica i podložaka za kuhinju, do uređenja blagovanskog stola, lanenih ubrusa podložaka za čaše. Ručnici su danas, možda i broj 1 proizvod, od kupanoskih ručnika koji dolaze u setu od 3 komada, do ručnika za plažu.
Sve ih krase volani, a to je negdje i zaštitni znak mojih proizvoda. Posebno sam ponosna na kategoriju proizvoda eco friendly, vrećice i torbe za kupovinu i slobodno vrijeme, koje se mogu iznova i iznova koristiti te tako svesti uporabu plastičnih i jednokratnih vrećica na minumum. Kroz svoje proizvode ljudima želim pružiti osjećaj ugode, potaknuti ih da sreću pronađu u malim užicima.”
Anita Jurić djevojka je koja stoji iza posebnog brenda “Take tha Break”. Svoj dugogodišnji hobi ova kreativka je odlučila pretvoriti u posao te je pokrenula posebnu liniju proizvoda te je s vremenom asortiman proizvoda s dekorativnih i podnih jastuka proširila na tekstil za cijelu kuću.
Osim “Take tha Break”, svestrana Anita djeluje i pod imenom “Sunchi studio”, gdje sve ljubiteljice modnih dodataka će pronaći omiljeni komad za sebe.
Cijelu kreativnu i poslovnu priču o Take tha Break otkrila nam je Anita Jurić u intervjuu!
Predstavite se ukratko našim čitateljima; ime, prezime, otkuda ste, školovanje, čime se bavite, kako biste opisali svoju osobnost u 3 riječi?
Anita Jurić, rođena Vinkovčanka sa adresom u Solinu. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta odlučila sam se svoj dugogodišnji hobi pretvoriti u posao. Kako sam još za 18. rođendan kupila šivaču mašinu, te sama naučila krojiti i šivati, odlučila sam tu vještinu ali i znanje stečeno tijekom studiranja iskoristiti i pokrenuti svoj brand TAKE THA BREAK.
Opisala bih sebe kao zanesenjaka, entuzijasta i kreativca koji još uvijek ima više ideja u glavi nego realiziranih. I sretna sam da je tako, neka mi nikada ne dosadi stvarati.
Stojite iza brenda zanimljivog naziva Take tha break. Kako i kada je počela Vaša kreativna priča? Što se sve nalazi u ponudi brenda?
Zamislila sam ga kao priču o interijeru koji nije uvjetovan samo izgledom pojedinih proizvoda nego osjetilnim doživljajima koje budi u ljudima. Vremenom sam asortiman proizvoda s dekorativnih i podnih jastuka proširila na tekstil za cijelu kuću. Tako da se sada u TAKE THA BREAK asortimanu može pronaći i kuhinjski tekstil, od kuhinjskih krpa, rukavica i podložaka za kuhinju, do uređenja blagovanskog stola, lanenih ubrusa podložaka za čaše. Ručnici su danas, možda i broj 1 proizvod, od kupanoskih ručnika koji dolaze u setu od 3 komada, do ručnika za plažu.
Sve ih krase volani, a to je negdje i zaštitni znak mojih proizvoda. Posebno sam ponosna na kategoriju proizvoda eco friendly, vrećice i torbe za kupovinu i slobodno vrijeme, koje se mogu iznova i iznova koristiti te tako svesti uporabu plastičnih i jednokratnih vrećica na minumum. Kroz svoje proizvode ljudima želim pružiti osjećaj ugode, potaknuti ih da sreću pronađu u malim užicima.
Koji Take tha break proizvod je najtraženiji?
Najtraženiji proizvod je teško izdvojiti, oni se ovisno o sezoni/godišnjem dobu mijenjaju. Tijekom ljeta su to definitivno ručnici za plažu, a ove godine je pravi hit novi model ‘POCKET&PILLOW’ ručnika s džepom i jastukom. Za njima ništa manje ne zaostaju TAKE EVERYTHING velike torbe, koje su ove sezone dobile svoj redizajn, i dolaze u vrlo popularnom izdanju od denim tkanine i natpisom u crvenoj boji. U istom dizajnu dolazi i JASTUKIJASTUK koji uvijek iznova izazove pažnju be/smislom natpisa.
Kao all time fave proizvod izdvojila bih ‘boobies’ dekorativnu navlaku za jastuk s ručno vezenom ilustracijom grudi, te PRNJE torbu.
Po čemu se Take tha break izdvaja od drugih brendova?
Svi proizvodi izrađuju se ručno i u malim količinama, iako su u proizvodnju danas malim dijelom uključeni i vanjski suradnici, sva proizvodnja je u granicama naše zemlje. Puno ljubavi i pažnje utkano je u svaki proizvod i pakiranje. Odabirom našeg dizajna direktno podržavate domaću proizvodnju.
Do nedavno se u sklopu TAKE THA BREAK branda nalazila i kategorija proizvoda ‘ukrasi za kosu’, a kako je moda i modni dodaci neizostavni dio mog svakodnevnog života, dugo sam imala želju proširiti asortiman, a nikako mi se to nije uklapalo u TAKE THA BREAK priču te je tako nastao ‘SUNCHI studio’.
SUNCHI studio je zadržao najbolje od ukrasa za kosu. Oversized gumice za kosu te vizir/šilt za sunce, a od novih proizvoda izdvojila bih nakit od poludragog kamenja, velike u obliku cvijeta te torbice, koje su mi možda i najdraži proizvod.
Daljnji planovi?
Za TAKE THA BREAK brand u planu je ‘vratiti se na početak, odoliti mojoj nestrpljivosti predstavljanja i ‘puštanja’ u prodaju proizvod po proizvod, i konačno ponovno predstaviti proizvode kao zaokuženu cijelinu. Tako da, u pripremi je kolekcija podnih i dekorativnih jastuka.
Kako i gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
www.takethabreak.com je dom i prodajno mjesto TAKE THA BREAK & SUNCHI studio proizvoda.
A svakodnevne objave i novosti možete pratiti i na društvenim mrežama:
IG: @take_tha_break @sunchi.studio
Autor: Extravagant
Foto: privatni arhiv