Rijeka i Kvarner su definitivno prioriteti brenda Svjetlana art jer imaju još puno toga za pokazati. Postoje mnoge skrivene i nedovoljno istaknute znamenitosti i motivi koje svi zajedno trebamo promovirati, cijeniti i dati im važnost koju zaslužuju. Novitete spremamo kontinuirano, ali pomalo, nigdje ne žurimo.
“Svjetlana art” je novi riječki brend, koji je nastao sasvim slučajno ovog ljeta. Iza njega stoji Svjetlana Delić koju je ljubav prema kreiranju i oslikavanju odjeće potaknula na edukaciju iz područja grafičkog dizajna.
Riječka kiša, gradska ura, dizalice, Autotrolej bus samo su neki od motiva koje možemo naći na modnim komadima Svjetlana art.
Više o sebi i cijeloj modnoj priči s riječkim potpisom otkrila nam je kreativka Svjetlana Delić!
Za početak, predstavite se našim čitateljima; otkud ste, školovanje, čime se bavite, kako biste opisali svoju osobnost u 3 riječi?
Ja sam Svjetlana iz Rijeke, magistrirala sam marketing i radim kao menadžerica u prodaji. Trenutno se educiram za grafičkog dizajnera.
Svoju osobnost opisala bih kao vedru, kreativnu i maštovitu.
Stojite iza brenda „Svjetlana art“. Kako je započela Vaša priča?
Brend “Svjetlana art” nastao je spontano ovog ljeta kad me prijateljica zamolila da oslikam njezine hlače. To me inspiriralo da istražujem oslikavanje odjeće i digitalno crtanje. Počela sam objavljivati radove na Instagramu, a pozitivne povratne informacije motivirale su me da nastavim.
Što sve imate u ponudi?
Trenutno u ponudi imamo hoodice, kratke majice, razne platnene vrećice i torbe. Kontinuirano radimo na tome da proširimo našu ponudu s novim, zanimljivim proizvodima.
Što je najtraženije, najpopularnije?
Najtraženije su naše hoodice, što nije iznenađenje s obzirom na hladno vrijeme. Kupci pronalaze raznolike motive, uključujući one objavljene među prvima, što me posebno veseli. Kod poslovnih korisnika najtraženije su razne platnene vrećice u kojima pripremaju poklone za svoje klijente, a motivi na vrećicama prilagođeni su njihovom poslu i željama.
Kome je namjenjen Vaš brend?
Naš brend namijenjen je svima koji vole Rijeku i žele promovirati naš grad te širiti pozitivan duh. Također je idealan za sve vedre, vesele ljude koji šire pozitivnu energiju i radost kao i poslovne korisnike koji cijene svoje klijente, žele se diferencirati od konkurencije i ulažu u svoj imidž kroz kreativne proizvode.
Uz Rijeku, možemo li očekivati neke druge gradove ili novitete u ponudi?
Rijeka i Kvarner su definitivno naši prioriteti jer imaju još puno toga za pokazati. Postoje mnoge skrivene i nedovoljno istaknute znamenitosti i motivi koje svi zajedno trebamo promovirati, cijeniti i dati im važnost koju zaslužuju. Novitete spremamo kontinuirano, ali pomalo, nigdje ne žurimo. Volim putovati i kada me nešto oduševi i inspirira, to često i nacrtam, a sada će to biti u digitalnom obliku pa uvijek postoji mogućnost novih gradova u ponudi.
Koji su Vaši daljnji planovi?
Imam dosta planova i ideja, ali idemo korak po korak. Trenutni prioritet je da svi pokloni stignu ispod božićnog drvca na vrijeme. Za sljedeću godinu planiramo dosta toga, kontinuirano se educiramo i inspiriramo. Volim da sve ide prirodno, bez nekakvog pritiska.
Kako se zainteresirani mogu javiti?
Trenutno nam se mogu javiti putem Instagrama i Facebooka. Na tim platformama navedeni su naš WhatsApp broj i e-mail adresa. Radimo na proširenju kanala narudžbi i jednostavnijem procesu, poput e-trgovine.
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv