Od malih nogu sam krenula sa šivanjem odjeće i modnih dodataka, a ljubav prema šivanju mi je usadila majka, koja me i naučila šivati. Ona mi često pomaže u izradi, a posebno u pletenju i kukičanju ljetnih cekera i torbica… Posebno volim modne dodatke, koji i običnu casual kombinaciju podignu i učine je posebnom.
Ovako svoju modnu priču opisuje Ivica Nola, kreativka iz Podgore koja stoji iza brenda Nola accessories studio. Svoju ljubav prema kreiranju modnih dodataka gaji od malih nogu, zahvaljujući mami koja ju je naučila šivati. Nola torbice poseban su brend na našem tržištu zbog svog upečatljivog minimalizma u raznim bojama, uzorcima te veličinama.
Kakva nas kolekcija za jesen/zimu očekuje, o najpopularnijem Nola modelu, planovima za budućnost te ostalim zanimljivostima, otkrila nam je Ivica Nola u intervjuu za naš portal!
Kako je i kada krenula vaša modna priča?
Ideja za brend je došla iz ljubavi prema modi i šivanju još od malih dana. Fokus branda je na kvaliteti i maloj lokalnoj proizvodnji, a cilj je kreirati modne dodatke koji će upotpuniti stil žena i unijeti dašak vedrine u svaki outfit.
Posebno volim modne dodatke, koji i običnu casual kombinaciju podignu i učine je posebnom. Volim raditi upečatljive modne dodatke, koji će svaku ženu izdvojiti iz mase.
Sjećate li se prve torbe koju ste prodali?
Od malih nogu sam krenula sa šivanjem odjeće i modnih dodataka, a ljubav prema šivanju mi je usadila majka, koja me i naučila šivati. Ona mi često pomaže u izradi, a posebno u pletenju i kukičanju ljetnih cekera i torbica.
U početku su to bili izrađeni pokloni za obitelj i prijatelje i onda je postupno krenulo s narudžbama, tako da se ne sjećam točno prve prodane torbice.
Kako izgleda sam proces od ideje do izrade?
Pa sam proces od ideje do izrade se odvija tako da prvenstveno radim stvari koje bi i ja sama nosila, i stvaram modne dodatke koje u tom trenutku ja želim nositi i trebaju mi za neku prigodu.
Ideja je i da kupac zajedno samnom može sudjelovati u izradi proizvoda sa svojim sugestijama. Takve kombinacije su ponekad jednostavne i minimalističke, a ponekad neobične i živahne. Smatram da je jako bitno stvarati proizvode koji su neobični, ali s druge strane i funkcionalni.
Na tržištu danas ima jako puno proizvođača torbi i modnih dodataka. Po čemu ste drugačiji?
Na tržištu trenutno ima dosta proizvođača modnih dodataka, ali smatram da svatko ima priliku za uspjeh i da se svatko razlikuje sa svojom energijom i radom na svoj unikatni način.
Je li teško danas opstati na tržištu?
Danas je teško opstati na tržištu, ali mislim da je najbitnije da te usrećuje to što radiš. Tako da svaku prepreku na koju naiđeš, lakše ju zaobiđeš.
Kakvu ste nam kolekciju pripremili za jesen/zimu?
Za nadolazeću zimu pripremam torbice u jesenskim neutralnim tonovima i nešto većih dimenzija. Kako se model torbice Tessa pokazao popularnim i nju ću uvrstiti u kolekciju, ali u novim dezenima.
Kakvi su planovi za budućnost?
Planovi za budućnost su proširenje asortimana na remenje i na veće torbice. Trenutno su uglavnom sve torbice bile rađene u manjim varijantama, a sad pripremamo nešto veće tote torbice.
Gdje se Vaši proizvodi mogu kupiti?
Proizvodi se trenutno mogu kupiti samo preko Instagrama, ali radim na tome da ponudu proširim i na ostale platforme. Proces narudžbi se odvija tako da žene same izabiru materijale i boje i na taj način skupa sudjelujemo u izradi finalnog proizvoda. Svi proizvodi su ručno šivani, tako da se za svaki proizvod čeka po nekoliko tjedana da se izradi.
Trenutno najpopularniji proizvod je torbica Tessa. Svima se svidjela varijanta cvjetne Tesse, izrađena od žakard tkanine. Naravno neki naručuju i Tessu u zanimljivim kombinacijama i bojama, kako bi je uskladili s vlastitim stilom.
Na Instagram profilu se trudimo da inspiriramo i dajemo ideje kako kombinirati naše proizvode i na koji način ih sve nositi.
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv