Kad “akužaješ“ u trešeti – dobiješ dodatne punte prije nego je partija uopće i počela! Akuža brend prvenstveno predstavlja zajedništvo, obitelj i ljubav a sekundarno sigurnost, kvalitetu i pobjedu! Nema boljih punata od ranije navedenih. Akuža je lice mediteranskog mentaliteta, pomalo svojeglavog, ali čvrsto ukorijenjenog u vrijednostima podneblja! Jednostavno: S Akužom si doma!
“Onaj brend koji radi majice na briškulu i trišetu”. – ovako bismo ukratko opisali brend Akuža iza kojeg stoji Nejira Šakić. Njezina ideja je bila otisnuti na odjeću motive koji sumiraju izričaj i odgovor na vrijeme u kojem živimo. Akuža trenutno u ponudi broji 36 dizajna i 144 varijante, a uskoro nam priprema novu kolekciju za zimu, čije boje će se savršeno uklopiti u dizajn ovog upečatljivog brenda.
Što Akuža znači, zašto karte za briškulu i trišetu kao motiv, o daljnjim planovima, otkrila nam je osnivačica brenda Nejira Šakić u intervjuu!

Tko stoji iza brenda Akuža?
Iza brenda Akuža ponosno stoji Nejira Šakić koja se nakon 10 godina mukotrpnog rada u koorporacijama odlučila krenuti svojim putem.
Najbitniji i najdraži hobi mi je igranje i avanture sa mojim nećakinjama i nećacima (2 curice i 2 muškića), zatim trčanje (više volim trčati, nego šetati) i još dosta njih, ali trenutno nemam vremena za njih.
U tri riječi rekla bih da sam: empatična, uporna i najzabavnija osoba na svijetu.
Što je Akuža i što se nalazi u Vašoj ponudi? Zašto to ime?
Kad “akužaješ“ u trešeti – dobiješ dodatne punte prije nego je partija uopće i počela! Akuža brend prvenstveno predstavlja zajedništvo, obitelj i ljubav a sekundarno sigurnost, kvalitetu i pobjedu! Nema boljih punata od ranije navedenih. Akuža je lice mediteranskog mentaliteta, pomalo svojeglavog, ali čvrsto ukorijenjenog u vrijednostima podneblja! Jednostavno: S Akužom si doma!
U ponudi trenutno imamo: majice kratkih rukava, majice dugih rukava sa kapuljačom, majice dugih rukava bez kapuljače, šilterice i zimske vunene kape.
Neki novi proizvodi su u pripremi, imali smo i fazu testiranja određenih proizvoda na tržištu kako bismo vidjeli reakcije, a slobodno možemo reći da je cijela vizija neprekidno u aktivnoj fazi iz koje svako malo iskoči novi radni nalog. 😀
S obzirom na dinamiku razvoja brenda i poslovanja, ne stignemo sve što bismo htjeli – odmah. Kao i ostali start upovi i mi smo neprekidno u zaostatku. 😀 To je sigurno dobar znak, jer je brzina razvoja brenda nadmašila i naša očekivanja.
Reakcije ljudi koji podržavaju Akužu i to poprilično aktivno, jedno je od glavnih pogonskih goriva u razvoju brenda. Na to smo osobito ponosni. Ljudi su se pronašli u Akuži, a to je inicijalno bio i jedan od glavnih ciljeva.
View this post on Instagram
Koliko dugo postoji Vaš brend?
Brend postoji od 6. mjeseca 2024. godine.
Akužu krase motivi talijanskih karata; dakle za igranje briškule, trišete. Otkuda ideja?
Ideja je nastala spontano kao plod razmišljanja o svim elementima koje sam htjela staviti pod isti nazivnik. Akuža je suma moga izričaja, odgovor na vrijeme u kojem živimo.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Kome je namijenjena Akuža?
Akuža je namijenjena svima. Naše ciljano tržište ne postoji u onom standardnom smislu. Kao da pitamo: Kome su namijenjeni pametni mobiteli?
Akuža je kontranapad. Ona je motiv i zaštitni znak svih koji će stvarati lijepe uspomene, koji će se smijati i prepirati uz najbolju kartašku igru na svijetu, ostaviti tehnologiju po strani i izabrati pričati lice u lice.
Koji je najprodavaniji Akuža komad?
Trenutno u ponudi imamo 36 dizajna i 144 varijante. Kako sam ranije i navela, reakcija ljudi koji vole Akužu daje nam za pravo da kažemo da je svaki trajni proizvod u ponudi apsolutno pogođen. Ipak ”dinari” ”zogovi” i ”As kupa” ističu se kao najkonstantniji u smislu prodaje.
Uskoro nas čeka nova kolekcija. Možete li nam otkriti što pripremate?
Za ovu sezonu smo se odlučili samo na boje koje se savršeno uklapaju u dizajn! Nova kolekcija i dalje se poprilično čvrsto drži izvorne ideje a njen cilj je ljudima ponuditi izvornu Akužu u zimskoj verziji.
Nakon prošlogodišnje zimske kolekcije kada je u ponudi bilo 12 boja sada smo to filtrirali na 6 boja i na taj način smo, između ostaloga, htjeli ispoštovati dosadašnji feedback. Važno nam je da Akuža bude ”vaš brend” i da samim time oni koji kupuju i podržavaju Akužu na jedan način budu uključeni u razvoj brenda i donošenje odluka.
View this post on Instagram
Imate li u planu staviti na modne komade motive nekih drugih igraćih karata? Ili možda potpuno neki novi motiv?
Što se tiče stavljanja motiva drugih vrsta karata, sa sigurnošću vam mogu reći da se to neće dogoditi!
Koncept i vizija Akuže su osmišljeni pomalo nekonvencionalno. Akuža je trenutno “onaj brend što radi majice na briškulu i trešetu“, ali Akužino područje poslovanja uskoro će biti prošireno sa istom motivacijom i istim vrijednostima.
Daljnji planovi?
Nedavno sam napustila “primarni posao“, trenutno smo u procesu selidbe u 3x veći prostor od onoga u kojem smo bili do sada, uskoro ćemo imati 3 trajno zaposlenih… Svi planovi vezani su uz početnu viziju Akuže.
Kako i gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
Može nas se pronaći na web stranici www.akuzashop.com, na Instagramu: @ak.uza, Tik Toku: @ak_uza ili putem kontakta koji su navedeni na webu.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv, Instagram
