Rijetko koji modni dodatak ima takvu snagu da može u potpunosti transformirati odjevnu kombinaciju, a načini stiliziranja svilenih marama su beskonačni. U jednom trenutku je marama oko vrata, u drugom top, u idućem suknja, pareo, dodatak u kosi, na ruci ili torbi.. I svaki puta izgleda potpuno drugačije!
Iza brenda simboličnog naziva “Andfils” stoji Magdalena Krpina; Dalmatinka sa zagrebačkom adresom. Iako već posljednjih 15ak godina radi kao dizajnerica vizualnih komunikacija, unutarnji umjetnički glas govorio je Magdaleni da pokrene nešto svoje. Tako je nastao Andfils, svjesna važnosti mode u svijetu vizualnih komunikacija te samoizražavanja.
Posebnost Andfils marama krije se u njezinom materijalu i načinu izrade. Svilene marame mogu trajati desetljećima te ih možete nositi na bezbroj načina; oko vrata, kao top, pa suknja, pareo, dodatak u kosi, na ruci ili torbi… Ono što je najljepše, uvijek ćete izgledati drugačije.
Cijelu priču o Andfils brendu, najtraženijim modelima te daljnjim planovima, otkrila nam je kreativka Magdalena Krpina u intervjuu!
View this post on Instagram
Za početak, predstavi se našim čitateljima. Kako bi opisala svoju osobnost u 3 riječi?
Ja sam Magdalena Krpina, Dalmatinka odrasla u Zagrebu gdje sam završila Školu primijenjenih umjetnosti i dizajna s usmjerenjem na modni dizajn te fakultet Dizajna vizualnih komunikacija.
Posljednjih skoro 15 godina radim kao dizajnerica vizualnih komunikacija i pretežito se bavim oblikovanjem vizualnih identiteta brendova i pakiranja proizvoda. Moja web stranica magdalenakrpina.com na dobar način odražava moju osobnost pa dođite vidjeti!
Moda je bila moja prva ljubav kroz odrastanje i kroz cijelu osnovnu i srednju školu ispunjavala sam bilježnice modnim skicama. U srednjoj školi sam se na ozbiljniji način susrela s modnim crtanjem i slikanjem ali i projektiranjem uzoraka tkanina i u to sam se zaljubila. Dobro sam zapamtila kako me je profesorica jednom tako divno pohvalila što je sigurno dodatno učvrstilo moj pogled prema dizajnu.
Opisala bih svoju osobnost kao kreativnu, istraživačku i posvećenu.
View this post on Instagram
Stojiš iza brenda zanimljivog naziva „Andfils“. Koliko dugo si u modnim vodama, kako je započelo sve skupa?
Dio odgovora leži u prethodnom pitanju, no ono što je dovelo do stvaranja brenda Andfils je stalna potreba za stvaranjem nečeg novog, ispitivanjem granica i to neko uživanje u hrvanju s izazovima.
No uz primarni posao koji zaista volim svim srcem, imala sam potrebu uključiti i taj element mode, jer sam svjesna njezine važnosti u svijetu vizualne komunikacije, ali i samoizražavanja – komuniciranja svoje osobnosti.
Otkuda taj naziv?
Naziv Andfils nastao je u želji za jedinstvenom riječi koja ni na jednom jeziku nema osobito značenje. Obzirom da sam se vodila francuskim “je ne sais quoi”, iskoristila sam taj jezik, uz engleski, za oblikovanje naziva.
Riječ “fils” na francuskom ima dva značenja – “sin, sinovi”, a kako imam dva sina naziv “Andfils” simbolizira moju vezu s njima. Ista riječ na francuskom znači i “niti”.
Marame su tkane od svilenih niti i svaka od njih sama po sebi ne čini se važna ni velika. Njihovim međusobnim prožimanjem nastaje cjelokupna slika, baš kao što se i život sastoji od puno naizgled malih trenutaka, odabira i odluka. No svaka od njih oblikuje kako će on u konačnici izgledati – a sve to odlučujemo mi sami – neprestano biramo svoje “niti” i tako postajemo dizajneri svog života. Sami odabiremo, metaforički rečeno, boje, uzorke, smjerove u kojima ćemo se kretati, hoćemo li biti topli ili hladni, statični ili dinamični.. Svjesna te slobode našla sam veliku inspiraciju za Andfils.
Uz to, engleski veznik “And” je ono što povezuje fils (sinove, odnosno niti) s onime što, odnosno tko stoji ispred Andfilsa, a to sam ja. Dakle, Magdalena And Fils.
View this post on Instagram
Što se sve nalazi u Andfils ponudi? Riječ je o višenamjenskim modnim komadima?
Rijetko koji modni dodatak ima takvu snagu da može u potpunosti transformirati odjevnu kombinaciju, a načini stiliziranja svilenih marama su beskonačni. U jednom trenutku je marama oko vrata, u drugom top, u idućem suknja, pareo, dodatak u kosi, na ruci ili torbi.. I svaki puta izgleda potpuno drugačije!
Andfils kolekcija obuhvaća deset modela grupiranih u tri veličine: mini, midi i maxi. Razmišljajući o različitim karakterima kupaca, htjeli smo ostaviti mogućnost nošenja npr. maxi modela kao statement komada koji će biti baza kombinaciji ili mini modela kao suptilnog i decentnog dodatka koji je podiže.
Pažnja je posvećena svakom detalju pa tako i cijelom doživljaju od trenutka kupnje proizvoda. Svaka marama dolazi u visokokvalitetnom pakiranju s potpisom, idealnom za darivanje.
S obzirom da je Andfils usmjeren na modernu klasiku, zelena boja pakiranja simbolizira upravo njene karakteristike – obnovu, ponovno rođenje, vječnost i trajnu privlačnost.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Od kakvih materijala, uzoraka su Andfils modni komadi?
Andfils marame izrađene su od 100% čiste mulberry svile s ocjenom 6A, što je svila najviše i najfinije kvalitete dostupne na tržištu, a OEKO-TEX certifikat proizvod čini sigurnim i ekološki prihvatljivim. Svaka ima pažljivo ručno rolane rubove i uz pravilno održavanje ti komadi mogu trajati desetljećima.
Zaista ne čudi da je svila zahvaljujući delikatnom procesu proizvodnje, iznimno finoj teksturi i izvanrednim svojstvima prirodnih vlakana prvi izbor u svijetu visoke mode i krojačke umjetnosti.
View this post on Instagram
Koji Andfils proizvod je najtraženiji, najpopularniji?
Trenutno najtraženiji model je Theater koji zapravo najbolje i predstavlja karakter brenda kao snažnog, dinamičnog, elegantnog, nadahnutog i na neki način – borbenog. Sigurno je za to jednom dijelom zaslužan i aktualan trend leopard uzorka (iako ga osobno smatram vječno aktualnim i inspirativnim).
Uz Theater, vizualno nježniji model Morning svojom jednostavnošću i sofisticiranošću privlači mnoge moderne klasičare. Svaki model ima svojstvenu vizualnu i karakterističnu estetiku no zajedno tvore skladnu i koherentnu kolekciju.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Kome je tvoj brend namijenjen, kakvim ženama?
Andfils je usmjeren prema onima koji istinski cijene i razumiju klasične elemente mode te prepoznaju njihovu temeljnu vrijednost kao inspiraciju za sve druge modne trendove. Istovremeno, otvaramo se novim perspektivama omogućujući da se klasični komadi interpretiraju na svjež i suvremen način.
Naši kupci najčešće su samouvjerene žene između 25 i 45 godina, no primjetili smo kako se Andfils komadi najčešće nalaze u ulozi posebnih poklona. Kvalitetna svilena marama zaista jest jedan od cijenjenih darova namjenjenih posebnim osobama ili važnim prilikama.
U čemu pronalaziš inspiraciju?
Uh, ovakva pitanja me u trenutku povuku u moje sanjarsko stanje. Puno toga oko sebe doživljavam i vidim (ili barem uvijek tražim) smisao, ali sveukupno gledajući, duboko me inspirira i zanosi veličina života, neprestane prilike koje se nude svakog trenutka, sloboda, mogućnost stvaranja…Znam, zvuči upravo onako kako sam na početku rekla – sanjarski.
No, uvjerena sam kako su sanjari upravo oni koji ne gledaju na ono što je bilo prije niti su uglavljeni u sadašnjost, nego vide sve ono što može biti, gledaju u visinu i znaju da uvijek sve može biti novo. Zar nije to baš inspirativno!?
View this post on Instagram
Daljnji planovi?
Konstantni plan je pažljivo razvijati Andfils brend kako bismo nastavili pružati visokokvalitetne svilene marame i inspirativne komade. Cilj je ostati brend predan kvaliteti i autentičnosti, koji nikada neće zaboraviti na svoj Je ne sais quoi.
Kako i gdje ti se zainteresirani mogu javiti?
Dok na društvenim mrežama dijelimo svoju viziju moderne klasike, autentičnog stila i all silk scarves, cijela Andfils kolekcija dostupna je na andfils.com. S obzirom da se bliži Majčin dan, sigurni smo da je svilena marama jedan od onih posebnih poklona.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: Instagram