Prije 5 mjeseci je brend “Botaiga Borši” započeo sa svojim radom tako da možemo reći da je sve još uvijek svježe i novo na tržištu.
Sve je zapravo krenulo spontano, htjele smo da sve cure u Hrvatskoj imaju jednako dobru ponudu borši, kao i druge cure u svijetu… Upornost nas je i dovela do nečeg velikog u malo vremena, možda nije dovoljno veliko za nekog drugog, ali za nas je pokazatelj našeg truda i rada. Jako nam je važno da torbice budu “za svačiji gušt” to je naša vodilja.
Ovako svoju priču s torbicama odnosno “boršama” prepričavaju Lidija i Mia Banovac, dvije talentirane i poduzetne Splićanke. Botaiga Borši je mali brend koji je u vrlo kratkom roku privukao veliki interes i oduševljenje dama koje obožavaju posebne i drugačije torbice. Namijenjene su baš svima; neovisno o stilu, godinama, što je bila glavna nit vodiljama ovim kreativkama.
Više o brendu, najpopularnijem modelu, daljnjim planovima otkrivamo u intervjuu!
Za početak, predstavite se našim čitateljima!
Botaiga Borši je novi mali brend borši koji dolazi iz Splita. Iza brenda stoje dvije uporne, ambiciozne i tvrdoglave žene. Lidija i Mia Banovac zajedničkim idejama i željom da svim curama u Hrvatskoj pruže nove modele torbica na tržištu započele su ovu priču. Osim što većinu vremena u danu obje posvećujemo Botaigi, Lidija ima svoj brend odjeće već duži niz godina stoga ona balansira obje strane što je više moguće.
S druge strane je zato Mia, studentica menadžmenta u hotelijerstvu koju svakodnevno viđate na stranici. Ona više vremena posvećuje samoj prezentaciji borši i idejama te kako ona kaže Botaiga Borši joj je dala platformu na kojoj je dala sve svoje ideje i ostvarila svoj potencijal najbolje do sada.
Obje dajemo sve od sebe svakodnevno, teško je sve skupa balansirati, ali uz pomoć koju imamo ne samo naših zaposlenica, već i obitelji rekle bi da je apsolutno sve moguće uz veliku želju i trud pogotovo kada Vas kupci primjete.
Kako je započela Vaša priča s torbicama?
Naša priča je započela tek prije par mjeseci. Da budemo preciznije, prije 5 mjeseci je brend započeo sa svojim radom tako da možemo reći da je sve još uvijek svježe i novo na tržištu. Iako smo mi mjesecima unaprijed već krenule s planiranjem u detalje samog izgleda brenda, web shop-a, modela borši, marketinga i svega ostalog što se veže jedno s drugim.
Sve je zapravo krenulo spontano, htjele smo da sve cure u Hrvatskoj imaju jednako dobru ponudu borši, kao i druge cure u svijetu. Bilo je tu mjeseci uspona i padova dok smo pronašle sve što želimo imati u ponudi, moglo bi se reći da zapravo nikad nećemo imati sve što želimo, jer uvijek pronalazimo sve kompliciranije modele za dodati u ponudu, ali to je upravo ono što i volimo u ovom poslu biti uporne.
Upornost nas je i dovela do nečeg velikog u malo vremena, možda nije dovoljno veliko za nekog drugog, ali za nas je pokazatelj našeg truda i rada. Jako nam je važno da torbice budu “za svačiji gušt” to je naša vodilja. Želimo da svatko može pronaći nešto za sebe, pomno ih biramo od različitih materijala pa sve do neutralnijih ili metalic paleta boja. Najveća nam je želja da svaka cura kada otvori naš web shop može pronaći boršu koja savršeno nadograđuje njen stil i da smo upravo nas dvije zaslužne što će ju ona nositi na svoj poseban način.
Otkuda taj naziv?
Htjele smo naziv koji dolazi iz Splita naravno, “butiga” ili “botiga” je za nas bila previše učestalo ime stoga smo se dale u istraživanje te pronašle odakle te riječi uopće dolaze u dalmatinskom govoru. Istraživanjem smo došle do “botaige” latinske riječi botaiga.f=workshop koja se s vremenom promjenila ovdje kod nas u butige.
Odmah smo znali da je to to, a završno ime je na kraju “botaiga borši” jer ipak treba se znati što se može pronaći u toj butigi.
Što karakterizira Botaiga Borši torbice?
“Za svačiji gušt” rekle bi da upravo rečenica s kojom se vodimo karakterizira i naše borše, volimo da su torbice raznolike da je više materijala, različitih boja, oblika i stilova u našoj ponudi.
Volimo svakoj torbici dati pažnje kako mi to kažemo, da se svaka torbica na jednak način predstavi kupcima. U svaki model ulažemo vrijeme slikavanja, snimanja, kombiniranja outfit-a kako bi se borša što više istaknula. Smatramo da ih sve karakterizira naš način predstavljanja kupcima.
Od kakvih materijala, uzoraka su napravljene Vaše torbice?
Dva materijala su najučestalija, a to su eco i prava koža. Naravno u ponudi su tu i drugi materijali poput pletiva, trapera i raffie za ljetne modele, ali najviše predvladava eco koža jer je ona naravno cjenovno prihvatljivija kupcima, stoga se trudimo da većina modela bude od eco kože, jer se pokazala kao najtraženija kroz ovih par mjeseci.
Koji model je najtraženiji, najpopularniji?
Naš njatraženiji i najpopularniji model je Danica, od samog početka je model koji je uhvatio mnogo pažnje što je nama i razumno jer je to upravo i model kojeg smo ciljano tražile za uvesti u našu ponudu. Mogle bi reći da je to model koji nas je i plasirao na tržište. Najpopularniji je u trenutnoj boji sezone-bordo. Jako ju je teško postalo uhvatiti dok je na stanju jer je odmah “sold out”.
Mi isto obje imamo po jednu Danicu i u našem ormaru, jer je model za kojeg smatramo da još dugo vremena neće izaći iz mode, a uz to je jako praktičan pogotovo veća verzija-Danica Grande.
Kome je Vaš brend namijenjen, kakvim ženama?
Apsolutno svima. Ne volimo ograničavati naš brend kao ni torbice tko god pronađe nešto za sebe i svoj stil kod nas mi smo presretne. To je ono što nam je i najdraže upravo taj raspon godina kod kupaca, jer pokazuje da imamo ponudu prilagođenu svima.
U čemu pronalazite inspiraciju?
Inspiraciju pronalazimo svugdje oko sebe, od društvenih mreža do šetnje gradom. Volimo gledati što cure nose svakodnevno, želimo da je naša ponuda prilagođena Vama, stoga se trudimo ne pratiti samo društvene mreže. Moglo bi se reći da imamo već dobru sliku kakvi modeli su traženi od strane naših kupaca pa se tome najviše i vodimo.
Osim za nove modele, inspiraciju za cijeli brend pronalazimo u našem gradu od samoga početka, stoga je i naglašena povezanost u samom imenu, zahvalnicama i svakodnevnom prezentiranju borši na ulicama grada.
Daljnji planovi?
Kao što smo već spomenule, prije 5 mjeseci smo tek krenule sve je ovo jedan veliki šok i za nas jer nismo očekivale veliki odaziv čim krenemo. Jako smo zahvalne svim našim kupcima i pratiteljima te za budućnost imamo veće planove, ali ih ne želimo otkrivati upravo zbog faktora iznenađenja.
Kako i gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
Uvijek smo dostupni putem Instagram directa (@botaiga.hr) ili e-maila (botaigaborsi@gmail.com) za sva dodatna pitanja i informacije, a naručiti uvijek možete putem našeg web shop-a (botaiga.hr) kojeg smo i otvorili kako bi olakšali preglednost svih modela u ponudi, dostupnost boja i naravno samo naručivanje.
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv