Dizajn i žene u čijem sam se krugu kretala, potaknulo me da uz ova dva posla, 2023. godine pokrenem brend pod nazivom UnCasual.Design. Sasvim slučajno. Radeći vizuale za projekt vezan za mobbing, linije lica žene, učinile su mi se kao zgodan dizajn za T-shirt.
Uvijek mi je kod odijevanja nedostajao bazni komad odjeće koji bi mogla iskombinirati na sakoe koje obožavam i tu se rodila ideja da krenem s T-shirtom.
Anita Petrić Marinić je kreativka koja stoji iza brenda “Uncasual.Design“. Njezin zanimljiv poslovni put doveo ju je do toga da upravo 2023. godine pokrene brend u kojem su joj žene poslužile kao inspiracija, s obzirom da se na većini modela nalaze upravo vizuali žena.
U ponudi ima T-shirt, hoodie i sweatshirt s preko 70 printeva, tako da Uncasual.Design mogu nositi sve žene neovisno o stilu za sve prigode.
Cijeli intervju s Anitom Petrić Marinić donosimo u nastavku!
Predstavite se ukratko našim čitateljima!
Moje ime je Anita Petrić Marinić, dolazim iz Samobora, te ću uskoro navršiti 44 godine. Mama sam trinaestogodišnje Tare, supruga i vlasnica zlatnog retrivera. Po zvanju sam ekonomist, no životni put odveo me skroz u drugom smjeru.
Već s 19 godina zaposlila sam se na HRT-u, gdje sam usporedno i studirala. Od 24. godine sam u toj TV kući, a zadnjih 16 godina radim kao grafički suradnik u Informativnom programu. Pravila koja nameće Informativni program, stres i situacije na koje ne možete utjecati, 2017. godine potaknule su me da se uz televizijski posao okrenem totalno drugoj, opuštenijoj branši – ljepoti. Postajem ambasador i tim lider za jednu kozmetičku kompaniju koja je tada bila nova na hrvatskom tržištu.
Cijelo vrijeme educiram se i iz područja dizajna, marketinga i kozmetike. Tako sam završila tečajeve 3D Max, After Effect, Digitalni marketing, Grafički dizajn za tisak i izdavaštvo. Baš ovih dana završila sam tečaj za krojenje i šivanje.
Za sebe bih mogla reći da sam uporna, tvrdoglava i radoholičar.
Stojite iza brenda „Uncasual.Design“. Kako i kada je počela Vaša kreativna priča?
Dizajn i žene u čijem sam se krugu kretala, potaknulo me da uz ova dva posla, 2023. godine pokrenem brend pod nazivom UnCasual.Design. Sasvim slučajno. Radeći vizuale za projekt vezan za mobbing, linije lica žene, učinile su mi se kao zgodan dizajn za T-shirt.
Uvijek mi je kod odijevanja nedostajao bazni komad odjeće koji bi mogla iskombinirati na sakoe koje obožavam i tu se rodila ideja da krenem s T-shirtom.
Što se sve nalazi u Vašoj ponudi?
U ponudi imamo T-shirt, hoodie i sweatshirt s preko 70 printeva.
Kakve motive možemo pronaći na Vašoj odjeći?
Pošto su mi žene bile inspiracija za pokretanje brenda, na većini modela su vizuali žena. No, također imamo i majice s inspirativnim natpisima jer želim podsjetiti da je svaka žena bitna, i ne mora biti savršena.
Koliko kolekcija brojite?
Tri kolekcije, ako se to može tako nazvati. T-shirt, sweatshirt i hoodie.
Printeve “izbacujem” kada me ulovi inspiracija.
Po Vama, što izdvaja vaš brend od drugih?
Mogućnost odabira i promjene boja na printevima koje stavljamo na majice. Tako žene print i majicu mogu prilagoditi svojim odjevnim kombinacijama i stilu. Na taj način svaka žena ima svoju unikatnu, personaliziranu majicu.
Dizajne pripremam tako da se majice mogu kombinirati uz sakoe, košulje, traperice, suknje. Idealne za poslovni look, ali i za casual stil odijevanja.
Uz maštu žena, boje majica i dizajna, rijetko kad se dogodi da se ponovi ista majica.
Kome je namijenjen Uncasual.Design?
Uncasual.Design namijenjen je svim ženama koje se jednostavnim komadom odjeće žele istaknuti iz mase “uniformiranih” brendova.
Koji komad Uncasual.Designa je najtraženiji?
Po sezoni, ljeti kratki rukav, s jeseni sweatshirt i hoodie.
Daljnji planovi?
Kao prvo bitno mi je održati kvalitetu, a za budućnost svakako imam razne ideje, koje bi upotpunile asortiman.
Kako i gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
Potražit nas mogu na webu: www.uncasual.design i na društvenim mrežama:
Instagram: https://www.instagram.com/uncasual.design/
Facebook:
https://www.facebook.com/UnCasual.Design
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv