Spektaularna modna revija Duchess u sklopu Biograd Boat Show na glavnoj rivi donijela je potreban glamour koji prati industriju jahti savršeno se uklopivši na novi dio boat showa, gradsku luku gdje su bile smještene najluksuznije jahte Sanlorenzo, Beneteau Monte Carlo, Lagoon,luksuzni automobili Porsche sa najnovijim modelima Macanom, carrerom 911 koje su posjetitelji mogli premijerno pogledati, Zepter sunčana naočale i drugi izlagače luksuzne opreme bila je to noć kakvu Biograd na moru još nije imao.
Scenografija koju je teško je zbrojiti u milijunima eura u jahtama, a koje su bile dio modne piste koji su koračali modeli po kreativno osmilšljenom scenariju iznenadjujući uzvanike izlazeći sa različitih pozicija ali i iz najskuplje jahte na sajmu Snalorenzo vezanoj na samoj pisti bili su samo uvertira u modni show.
Filmski dolazak modela sa mora na sportskoj jahti Frauscher 1414 Demon baš poput Bond djevojaka uz tv voditelja i glumca Davora Garića koji se uživio u ulogu najpoznatijeg svjetskog agenta 007 oduševio je prepuno rivu.
Brojne poznati gosti i uglednike, poduzetnike iz nautičkog turizma, brodske industrije okupirali su prvi red među kojima se posebno isticao jedan od najvećih hrvatskih sportaša svih vremena Ivica Kostelić kojem je to bila kako nam je istaknuo prva modna revija u životu te se uistinu ugodno iznenadio da hrvatski brend može napraviti ovakvu svjetsku modnu reviju, te proizvesti vrhunsku kolekciju s čime se složio i gospodin Jakov Kitarović koji je sjedio u društvu Franza Schillinger, obitelji Tudorović vlasnika Irijije hotela i direktora BBS showa Milana Šangulina. Među brojnim uzvanicima se posebno kao i uvijek isticala Borna Kotromanić u Duchess zlatnoj haljini, Antea Kodžoman, Ana Miščević i uvijek osebujna Alka Vuica kao i društveni kroničar Neven Ciganović.
Jahta na kojoj su modeli uplovili su to koje voli i James Bond te su nekoliko puta korištene za snimanja filmova o slavnom agentu 007 ali iz adruge hollywodske filmove te se pojavljuje kao atrakcija i u zadnjem Spidermanu, za snimanja kampanja za Vogue u Monte Carlu, St Tropez za Pradu i Roberto Cavallia.
Antun Tin Brišar diplomirani modni dizajner brenda Duchess nam je istaknuo:
“Nakon ljetne pauze i povratka u metropolu zaključili smo kako jako volimo more, sunce, tople boje i sve što ljetni mjeseci donose, pa smo odlučili da nam upravo ljeto bude nit vodilja i glavna inspiracija za novu kolekciju. Brzo smo se dogovorili da bi novu kolekciju za jesen-zimu 2024/25 trebali predstaviti baš na moru. I nije nam dugo trebalo da to i ostvarimo. Sam proces stvaranja kolekcije tekao je glatko kao i dogovori oko modne revije.
Cijela kolekcija krojevima, bojama i uzorcima asocira na ljeto, ali smo pazili da materijali ipak budu prilagođeni nadolazećim jesenskim i zimskim mjesecima. Od materijala zato prevladavaju pliš, viskoza, pamuk i svila. A kada govorimo o bojama, najviše su zastupljene jake nijanse plave, narančaste, crvene, zlatne i zelene, dakle boje koje itekako podsjećaju na ljeto i more.
Naši su krojevi kao i uvijek ženstveni, nosivi i jednostavni za kombiniranje s drugim komadima odjeće iz ormara. Savršena kulisa more, nebo i zalazak sunce – sjajno nam se uklopio uz rivu, jahte i prekrasan grad Biograd. Istaknuli smo haljine koje, već na prvi pogled, idealno predstavljaju novu kolekciju u kombinaciji sa Zepter sunčanim naočalama koje su idealne za nošenja zbog specifičnih karakteristika prilagođenih osjetljivosti očiju ali i fashion stylinge. Nadamo se da će naša nova kolekcija inspirirana ljetom i vas podsjetiti na vrijeme provedeno uz more i sunce” kažu nam iz Duchess teama.
Impresario i art direktora kao i uvijek do sada bio je Antun Tin Brišar, asistent Filip Sedlar.
Autor: PR
Foto: Zvonimir Ferina, Boris Kačan, Tim Oppermann