Kiehls’ Since 1851 otvorio je svoju šestu poslovnicu u Hrvatskoj, na drugom katu Tower Centra Rijeka, na veselje svih istinskih zaljubljenika u njegu kože! Brojne je posjetitelje zabavljao mladi glazbenik ToMa, a crvenu je vrpcu prerezala influencerica Slađana Ostić, uz predstavnike brenda Kiehl’s.
Ivana Piljić, Kiehl’s: “Kiehl’s je brend koji postoji od 1851. godine, kao jedan od rijetkih kozmetičkih brendova tako duge tradicije. Neke od naših ikonskih formula su Ultrafacial Cream i Midnight Recovery Concentrate, predivne formule s retinolom i vitaminom C te naša najpoznatija krema za područje oko očiju, Creamy Eye Treatment with Avocado.”
Kiehl’s je namijenjen svima, a prije nuđenja bilo kakvog proizvoda, svakom se kupcu napravi analiza lica te kroz konzultaciju sa savjetnicama za njegu kože, kupci dobivaju personaliziranu rutinu i proizvode koji odgovaraju njihovom tipu kože.
U Kiehl’su se naviše ponose besplatnom uslugom analize kože te Piljić ovim putem poziva sve da isprobaju tu uslugu, a najljepša je strana svega što će nakon analize savjetnice složiti paket uzoraka kako bi kupci proizvode isprobali prije kupnje.
Brojni poznati Riječani, poput Jurja Zigmana, Eni Jurišić i Vjeka Ključarića, Ive Berišić i Edvina Liverića potvrdili su da je otvorenje Kiehl’sa bilo dugoočekivano te da ni oni ne mogu odoljeti njihovim visokokvalitetnim proizvodima.
Slađana Ostić, influencerica: “Volim Kiehl’s proizvode i već ih dugo koristim, a omiljene su mi Ultrafacial Cream i krema od avokada za područje ispod očiju.”
Eni Jurišić, pjevačica: “Volim Kiehl’s proizvode te s njihovom dnevnom kremom započinjem dan.”
Juraj Zigman, modni dizajner: “Bolje da nisam ni došao koliko sam se istrošio, ali uvijek je dobro paziti na svoju kožu, posebno kada se nađemo u određenim godinama. Kupio sam dnevnu i noćnu kremu te kremu od avokada za područje ispod očiju.”
Svi su posjetitelji imali priliku isprobati neke od najuspješnijih formula ovog brenda, učiniti besplatnu analizu kože, obaviti personalizirane konzultacije s Kiehl’s savjetnicama za njegu kože, ali i isprobati Derma Reader, inovativni uređaj najnovije generacije koji testira čak šest parametara kože te će i ostalim posjetiteljima poslovnice biti dostupan u narednom periodu.
Uz inventivne kozmetičke proizvodi, dobro poznate i isprobane formule, mnogo glazbe, smijeha i finih zalogaja, otvorenje najnovije hrvatske poslovnice Kiehl’s Since 1851 prošlo je u najljepšoj atmosferi!
Autor: Tamara Štiglić Vodopić
Foto: Marin Ćuk Vurnek