“STAN KONCEPT je multifunkcionalni offline prostor za evente i druženja, okupljanja ljudi i kreiranje sadržaja u različitim formatima, ali i online platforma koja se razvila iz mog bloga.
Cijeli prostor je uređen tako da bude fluidan, a uvelike mi pomaže i činjenica da ga opremam ne samo kvalitetnim namještajem i često vlastitim DIY detaljima nego i fenomenalnim smart uređajima pa je to istovremeno i smart home i smart office i to najviše s potpisom brenda Xiaomi. 100injak kvadrata open space-a dnevne zone za druženje i kuhinje sa šankom jednostavno su idealni za različite prigode i sve se to bez problema prožima s mojim životnim stilom tako da sam uistinu spojio i korisno i ugodno.”
Iza STAN KONCEPTA stoji Hrvoje Vukov – vrlo zanimljiva, ambiciozna i simpatična osoba koja je odlučila svoj životni prostor prenamijeniti za različite prigode i projekte.
Za sebe voli reći da je veliki sanjar, borac i “nesuđeni svećenik”, koji u šali kaže da nema bolje škole za marketing nego u Crkvi. Tako je svoju vjeru odnosno duhovnost odlučio produbiti izvan svećeničke formacije živeći kreativnost punim plućima. Stoga njegov glavni moto glasi: “Ne ograničavaj me!”
Više o sebi, STAN KONCEPTU, brendingu i marketingu, kako provodi slobodno vrijeme te o neostvarenim željama, otkrio je za naš portal karizmatični Hrvoje Vukov!
Predstavite se našim čitateljima!
Ja sam veliki sanjar i borac! S nepunih 14 godina sam iz Šibenika došao u Zagreb u Nadbiskupsku klasičnu gimnaziju i sjemenište. Školovanje se nastavilo nakon mature upisom na Filozofsko – teološki fakultet, ali sam se odlučio i jedan period provesti u karmelićanskom samostanu. Prekrasan period života, moram istaknuti! Nakon godinu i pol dana se selim na zagrebački Kaptol i nastavljam unutar Bogoslovije, a onda kroz različite crkvene službe se selim u Split i rodni Šibenik i na kraju vrlo važan korak odnosno iskorak biva boravak u Izraelu. Tamo spoznajem da sam gay, produbljujem svoju vjeru i odlučujem duhovnost živjeti izvan svećeničke formacije. I od tada, sa otprilike 23 godine do danas, živim u svojoj i od svoje kreativnosti. A u tri riječi kad bih se trebao opisati to bi bilo doslovno: ne ograničavaj me!
Stojite iza projekta STAN KONCEPT u Zagrebu. Možete li nam reći o čemu je točno riječ, kad i kako ste došli na ideju osnivanja, kome je namijenjen?
STAN KONCEPT je multifunkcionalni offline prostor za evente i druženja, okupljanja ljudi i kreiranje sadržaja u različitim formatima, ali i online platforma koja se razvila iz mog bloga. Kompleksna je to poduzetnička ideja kojom spajam svoj privatni i poslovni život.
Istovremeno to je prostor u kojem ja autentično živim ali i okupljam svoje suradnike, klijente i goste u različitim prigodama za različite projekte.
STAN KONCEPT je prostor koji živi upravo kroz stotine lica koja prolaze njime svakodnevno i to je kako i hešteg kaže #jedanprostorstotinemogućnosti. Ideja se razvila iz želje da primarno svojim klijentima kojima vodim društvene mreže i pomažem u svemu ostalom vezano za brending i marketing, ponudim dodatnu vrijednost. Ali onda su to prepoznali i oni koji nisu stalni klijenti, ali rado organiziraju neki svoj event i time postanu privremeni klijenti, a svi oni najčešće postanu i prijatelji.
Koji je cilj STAN KONCEPTA?
Cilj STAN KONCEPTA je suvremenim online izazovima pristupiti iz jedne sasvim drugačije perspektive. Pa, uz sve online aktivnosti ponuditi ljudima i taktilna i olfaktivna iskustva koja će im buditi uspomene na prijašnja lijepa iskustva ili ima stvarati nova. Gotovo proustovski, utemeljeno na bihevioralnoj psihologiji, istražujem i bavim se bihevioralnim marketingom koji je marketing digitalnog doba i STAN KONCEPT je platforma ali i zajednica ljudi – ljubitelja svega lijepog, mirisnog, kvalitetnog…
Ono što je zanimljivo, Vi živite u tom STANU. Koliko je velik Vaš STAN i kako uspijete prenamijeniti svoj životni prostor za neka okupljanja, evente…?
STAN KONCEPT je kvadraturom velik oko 140 kvadrata i podijeljen je u nekoliko zona. Načelno, nema tu puno izmjena pri dolasku ljudi. Dapače, svi oni vole pitati da vide i ured i spavaću sobu dodatno. Štoviše, kad se reklame snimaju i sl. sadržaj sve je na raspolaganju i nemam s tim problem.
Cijeli prostor je uređen tako da bude fluidan, a uvelike mi pomaže i činjenica da ga opremam ne samo kvalitetnim namještajem i često vlastitim DIY detaljima nego i fenomenalnim smart uređajima pa je to istovremeno i smart home i smart office i to najviše s potpisom brenda Xiaomi. 100injak kvadrata open space-a dnevne zone za druženje i kuhinje sa šankom jednostavno su idealni za različite prigode i sve se to bez problema prožima s mojim životnim stilom tako da sam uistinu spojio i korisno i ugodno.
Mogli bismo reći da nije bilo Vašeg bloga, da ne bi bilo STAN KONCEPTA?
Da, uistinu da nije bilo bloga ne bi se ovo sve razvilo kako se razvilo… ali ja bih rekao i da nije bilo mojih „ostalih ljubavi“ jer parfemi i kolekcija su uvelike pridonijeli razvoju cijele priče ovako kako se razvija. Autorski projekti su moja najveća snaga i pokretač tako da #mirisnevečere u kojima spajam ljubav prema hrani, piću i primarno prema parfemima su jako veliki razlog postojanja STAN KONCEPTA, a onda je tu i jako puno drugih projekata koji se odvijaju i koje tek planiram.
Vodite PR i društvene mreže za mnoge brendove. Možete li nam izdvojiti najdraže suradnje ili projekte koje ste ostvarili s određenim klijentima?
Teško bi mi bilo baš izdvojiti jer svakome pristupam sam maksimalnom posvećenošću, ali moram istaknuti suradnje koje su u tijeku, a u koje ulažem posebnu kreativnu radost, a to su DermaCare, Xiaomi, Amelie slastice i Hemingway… Najvažnije mi je u svemu tome da klijent ima povjerenje i otvorenost srca da ja budem svoj kako bi za njih stvorio sadržaj koji će biti potpuno u njihovom duhu.
U medijima ste poznati i kao „nesuđeni svećenik“ te volite u šali reći da nema bolje škole za marketing nego u Crkvi. Kako ste uspjeli prevazići cijelu tu tranziciju i postati uspješna osoba koja spaja sve svoje talente kroz komunikaciju bilo online ili uživo?
Zar je postojala druga opcija osim uspjeha? Samo ću to reći. Postoji Balaševićev stih u kojem on kaže „da netko to od gore vidi sve“. Ja mogu potvrditi! A osim toga, imao sam blagoslov da me uvijek na kraju okruže ljudi s kojima je lakše i u najtežim danima.
Što Vas najviše veseli i pokreće u poslu?
Svaki dan biti bolji naspram onog jučer. Jako puno i dalje učim, educiram se i istražujem… I onda kad odradim neku kampanju, završimo neki period i pošaljemo klijentu izvještaj pa vidim rezultate, vidim da smo očistili situacije, povećali prodaju i da zapravo sa suradnicima i klijentima mogu jednako kvalitetno se „posvađati“ ali i družiti na ručku i večeri, izmami mi najveći osmijeh! Pored svake poslovne komponentne, zadržati onu ljudsku, a ponajviše dječju radoznalost, to je ono što me najviše veseli svaki dan iznova!
Što biste savjetovali svima koji se dvoume pokrenuti vlastiti biznis?
Nema dvoumljenja. Kad nešto znaš onda znaš. Ili da ili ne. I samo hrabro naprijed! Poput vuka, koji će unatoč opasnosti nastaviti naprijed. Pa, makar i bio ranjen, zavijati će, ali će rane polizati, u hodu će one zacijeliti i on će doći na drugu stranu. To želim svima! Zapamtite, s druge strane straha ne postoji ništa.
Što radite kad ne radite?
Uvijek radim. I uvijek se odmaram. Balansiram u svemu! I sebi i suradnicima uvijek ističem, nije poanta raditi naporno nego mudro. Jer i u kavezu možeš trčati po kolutu i nigdje nećeš stići, a umoriti ćeš se. Radije biram hodati, puzati ako treba, da bi se na koncu letjelo. Široko. Visoko. Jako.
Daljnji planovi, neostvarene želje?
Ma, ne razmišljam previše unaprijed. Sanjam, ostvarujem, bivam u sadašnjem trenutku! I znam da će uvijek biti sve dobro. A ostvarivanje želja? Khm, ako je baš ostvarena želja znači da je nečemu kraj? Ja volim da magija traje i da su mali koraci svakodnevnice moje pobjede. I puštam, kako pjesnik kaže, da me cijelog prođe svjetlost zvijezda. I ne idem malen ispod zvijezda! Tako da želje ne ganjam nego samo po putu ostvarujem… ne držeći se grčevito ničega i nikoga, nego živeći širom otvorenih očiju i srca! Za ljepotu svijeta!
Autor: Extravagant
Foto: privatni arhiv