Sportski uspjesi
vesele pojedince i cijele nacije, baš kao i nove kolekcije obuće i modnih
dodataka koje svake sezone dolaze u Karla trgovine iz vodećih svjetskih modnih
arena. Uključite se u “Play off” i dođite do pobjede uz modnu strategiju koja neće
baš nikoga ostaviti ravnodušnim.
Karla, trgovine luksuzne obuće i modnih dodataka, pripremila
je modni “Play off” za novu sezonu jesen-zima 2018. Nova kampanja se bavi
imaginarnim sportsko-modnim doigravanjem na raznim terenima jer dolazak na
sportsko borilište u višoj potpetici više nije nešto neočekivano.
Kako i priliči vremenskim
uvjetima, modna se priča odvija na snijegu i ledu, ali i zemlji ili jednostavno
u zraku, koristeći sve sportske kodove za postizanje kreativne, modno-stilske,
pobjede.
Bez obzira jeste li pobornik sportskih arena ili ne, inspirirajte se trendovima koji vas neće ostaviti ravnodušnima. U fokusu je „athleisure“, modni trend koji svoju inspiraciju vuče upravo iz udobnih, sportskih komada – tenisica stopljenih sa čarapom i elegantnih bijelih čizmica, koje neodoljivo podsjećaju na klizaljke.
Bezvremenski životinjski
uzorci, a ove sezone u fokusu su reptili, idealni su za zemljane podloge. Tako
kroko i zmija dolaze u klasičnom, ali ne i standardnom obliku, obogaćeni
vibrantnim tamnim jesenskim bojama.
Sportska,
ali i stilska pobjeda, optočena je zlatom. Elegantna kombinacija crne i zlatne,
zasigurno će biti najaktualnija u svečanim prilikama ili onda, kada jednostavno
želite barem malo pozlatiti svoj (sportski) život.
Sve
modele iz nove Karla kampanje, kao i nove kolekcije popularnih brendova Marc Jacobs,
Tory Burch, See by Chloé, Twinset, Ugg, Coccinelle, Loriblu, Fabi,
Furla, Pura Lopez i drugih, potražite na www.karla.hr
Kampanju
potpisuju:
Fotografija
i set dizajn: Mladen Šarić
Stilist:
Borut Mihalić
Video:
Timy Šarec