Torbice s potpisom Mucca, koje su godinama sinonim za
vrhunsku kvalitetu i profinjeni, moderni dizajn predstavljaju novu kampanju za
posljednju kolekciju. Idealan suputnik svake žene – torba, u ovoj je kampanji
postala suputnik na putovanju po prekrasnom Dubaiu. Stari grad, povijesne
ruševine i pustinja tako su postale savršena kulisa ove modne kampanje
hrvatskog branda torbi, koji u svojem radu ima samo jednu nit vodilju – učiniti
svaku torbu bezvremenskom.
Inspirirana elegancijom, profinjenosti i luksuzom, Mucca je
završila u rukama brojnih Hrvatica i žena diljem svijeta, a prilikom izrade
svake Mucce u maloj kožarskoj radnji pažnja se posvećuje i onom najfinijem i
najsitnijem detalju.
„Svojim dragim
damama želim priuštiti neopisivo zadovoljstvo pri nošenju svake Mucce. Ipak,
njihovo povjerenje i radost, nama su najvažniji. To smo htjeli pokazati i ovom
kampanjom. Da nam je bitno da ju žene nose s neizmjernom lakoćom, te da su
uistinu zadovoljne i da uživaju u svakom trenutku provedenom s njom – bile u
Dubaiu, na ulicama New Yorka, zagrebačkim parkovima ili izletima van grada“,
naglasila je Irena Mišić Fileš, vlasnica i dizajnerica omiljenog modnog
dodatka, koja ovaj prepoznati brand zajedno sa suprugom Goranom Filešom gradi
još od 2010. godine.
U ovoj kampanji, ali i dugogodišnjem radu naglasak je
stavljen na čistoću linija kao i na kvalitetu branda pa se zahvaljujući takvoj
garanciji u kupovini najdražeg modnog dodatka svake žene pronađe i poneki
muškarac.
Elegantne torbe mogu se kombinirati jednako za dnevne i
večernje stylinge, a nova kolekcija svakog će vlasnika Mucce izdvojiti iz mase.
Tašnica, Big Mama, Beguša, Pursica, Glamica i Monekey bag samo su dio
najpoznatijih imena torbi, koje žene toliko vole, a materijal od koje je torba
izrađena zadovoljava vrhunske kriterije za njezinu proizvodnju pa su svi modeli
izrađeni od nafinije, talijanske, prirodne kože.