Razglednice su sve više zaboravljen način javljanja uslijed
potpune digitalizacije suvremenog društva, gdje skoro dvadeset i četiri satna
dostupnost istiskuje ovaj romantični znak pažnje i sjećanja.
Igrajući se s prepoznatljivim znamenitostima gradova u kojim
se nalaze Karla trgovine – Split, Zagreb, Rijeka, Zadar i Dubrovnik – uz lagano
koketiranje s klišejima, a predstavljajući najvažnije trendove obuće i modnih
dodataka, Karla kreativni tim osmislio je novu kampanju kroz moderno
koncipiranu razglednicu, koja je po svim svojim postulatima u potpunosti modno
aktualna za sezonu jesen/zimu 2016.
Ilustratorica Laura Bosazzi, kreativni direktor Borut
Mihalić, te fotograf i set dizajner Mladen Šarić osim što vrsno poznaju modu i
dizajn, razumiju, cijene i dive se svakoj Karla ženi, od Splita do Zagreba, od
Rijeke do Dubrovnika što je prepoznatljivo u svakoj od razglednica iz nove
kampanje:
Split je bio polazišna točka i grad u kojem je Karla priča
i započela. Njegova razglednica posveta je smjelom stilu punom šarenila i
senzualnosti pa čak i onda kada se pije Pipi na guc. Kako zabljesnuti na Rivi
ovdje je najveći modni imperativ.
Zagreb, kao grad
koji sve manje spava i sve se više uređuje, traži neku funkcionalniju obuću
ravnijih potplata, kao i praktične torbe.
Posveta Rijeci dolazi kroz njezin nonkonformizam izražen u
glazbi koji se očituje i u smjelijim modnim skladanjima. Ultramoderne platforme
i otkačena mala torbica, i spremni ste za rock’n’roll koncert.
Zadrom, kojeg odlikuje jedan od najboljih spojeva stare i
suvremene arhitekture, poželjet ćete prošetati u najtraženijim bordo tonovima
ove sezone.
Dubrovniku, opasanom svojim zidinama, koji privlači
milijune turista i slovi za naš najpoznatiji turistički biser, pristaje „high
society“ epitet, uz sliku zabave na visokoj nozi, tj. peti. Pogled na vizure
grada, jahta usidrena u luci, u ruci cocktail, i la vita e bella.
Kako svaki grad ima svoje obilježje koje ga čini
jedinstvenim, Karla kreativni tim za kampanju je pomno odabrao modele iz nove
kolekcije koji odišu elegancijom i upečatljivim detaljima jedinstvenim za ženu
iz tog grada. Najnoviji jesenski modeli obuće i modnih dodataka poznatih svjetskih brendova, poput L.K.
Bennett, Loriblu, Furla, Marc Jacobs, Coccinelle i N21 samo su neki u kojima će
žene diljem Hrvatske oduševiti svojim stilom.
Nove modele iz kolekcije jesen-zima 2016. potražite na
www.karla.hr