Parfemi, postoji li
ženska osoba koja im može odoljeti?
Cvjetni, citrusni, orijentalni,
sve ovisi o ukusu. Mnogo mi se puta dogodilo da me miris nekog parfema podsjeti
na davno zaboravljeni događaj, pjesmu ili osobu. Ja iskreno ne mogu bez te
čarobne tekućine. Kada prolazim gradom često se dogodi da mi vjetar pod nos
donese miris koji razbukta moja čula. Ponekad je toliko intenzivan i poseban da
tjednima nakon toga, poput nekog psa tragača bjesomučno njuškam parfeme po
lokalnim parfumerijama ne bih li ga pronašla.
Što se tiče mojih
omiljenih mirisa moram priznati da volim puderaste i slatkaste parfeme. Nisam
tip koji će godinama po sebi špricati jedan te isti miris. Ne kupujem velika
pakiranja jer mi vrlo brzo dosadi i nakon par tjedana ga prestanem osjećati, pa
se nerijetko dogodi da se doslovno zalijem sa njim misleći kako se ništa ne
osjeti.
U životu sam imala samo
jedan parfem koji sam koristila tri godine u komadu i dan danas ga obožavam. Moj
apsolutni favorit je Insolence od Guerlain-a. Predivan parfem za one koji su
ljubitelji voćno-slatkastih nota. Ono što je meni najprivlačnije u tom mirisu je
da cvijet ljubičice “vrišti” iz njega, ali na neki nježan, a opet
dovoljno drzak način. Nije tajna da mi žene volimo zavoditi mirisom. Ako smo u
vezi vrlo često biramo mirise koji se dopadaju i našim muškarcima i
obrnuto, jer nema ništa iritantnije nego kad ti dragi miriše tako da te u
njegovoj blizini lovi lagana mučnina. Ni muškarci nisu imuni na miris žene.
Doktor Boris Sokol
kaže:”Diskretni miris žene koja na svoje tijelo stavi par kapi skupog
parfema, budi u njemu davno zaboravljene emocije. Sve dok dišemo ne možemo
izbjeći miris. Miris je uvjerljiviji od riječi i izgleda. I on kao i vid
sudjeluje u pripremanju partnera za buduću kemiju”.
Imala sam dva parfema
zbog kojih su me muškarci zaustavljali, Hipnotic Poison od Diora i Alien od Thierrya Muglera.
Dakle u tim parfemima ima neki tajni sastojak koji izbezumi te muške
nosnice iako nije pravilo i ne nose sve žene jednako isti miris…tako da treba
eksperimentirati. Postoji još jedna stvar koja me oduševljava kod parfema, a to
su bočice i pakiranja, na to sam totalno slaba… neke se čine kao prava mala
umjetnička djela.
Ponekad pogledam i reklamu koja prati određeni parfem. Obično su to
kratke fatalne ljubavne priče sažete u nekoliko minutica. U kampanji za
najprodavaniji parfem na svijetu Chanel 5 je ponovno odlučio “angažirati”
filmsku divu Marilyn Monroe. Zanimljivo je da su za kampanju iskoristili davno
snimljeni video na kojem je glumica izgovorila legendarni citat o tome, kako u
krevetu umjesto spavaćice nosi nekoliko kapi Chanela 5. Kakva famozna reklama
za taj veliki brend, koja traje još i danas.
Još vas samo moram podsjetiti na scenu iz filma Miris žene gdje Sade (AL
Pacino) primjećuje djevojku sa kojom će plesati tango…. po mirisu!!! Nezaboravno!
Fotografije: Pinterest
Autor: Sanja Blažević