Stan je u Rijeci, na Trsatu. Radi se o potkrovlju kuće.
Kompletno unutarnje uređenje i dizajn, odabir namještaja kao i oslikavanje,
izradu detalja i dekoraciju prostora radila je Mirna Sišul, akademska slikarica. Klik na web.
Budući da je prethodno to bio stari tavan bilo je
potrebno napraviti optimalan razmještaj prostorija u budućem stanu. Nakon
dugotrajnih grubih radova kada se ne vidi neki napredak, uslijedio je
kreativniji dio posla gdje su promjene bile vidljive iz minute u minutu.
Gips-kartonske ploče prate linije drvenih greda te tako
stvaraju zanimljivu igru na stropu. Mirna se odlučila za bijelu boju zidova i
stropa kako bi optički povećala visinu i prostornost te dobila čistu podlogu za
detalje i intervencije slikarstvom u interijeru.
Već postavom bijelih ciglica u dnevnom boravku i
sivo-bijelog poda prostor je dobio čistoću gdje je Mirna mogla započeti s
kreativnim intervencijama i stvaranjem.
Kuhinja i dnevni boravak su povezani kako prostorno tako
i istim podom da se dobije veća prostornost i otvorena komunikacija.
Mali šank koji dijeli dva prostora skriva liniju za
kuhanje i idealno je poslužio kao podloga za crtež s pričom, karakteristična
Mirnina sliko-priča. Za površinu šanka korištena je hrastova daska koje je
oslikana slikarskom akrilnom bojom i olovkom te je na kraju sve zaštićeno
lakom.

S jedne strane šanka
smještena je kuhinja, a s druge strane blagovaona i dnevni boravak. Na sredini
prostora, ujedno najvišoj točki potkrovlja nalazi se staklena stijena i izlaz
na balkon. Balkon je obzidan dekorativnim kamenom i stvara dojam ugodnog vanjskog
prostora. S obzirom na toda blagovaonu i balkon dijeli staklena stijena dekorativni
kamen na balkonu doima se kao dio interijera.
Centralno mjesto u
blagovaoni zauzima stol i četiri stolice (tri bijele i jedna crna). Korišten je
stari smeđi stol koje je ovdje dobio novo „lice“. Stol je obojen bijelom bojom,
a potom djelomice prebrušen da „izviri“ stara smeđa boja koja naglašava shabby
stil. Jedna noga stola oslikana je akrilnim bojama te je na boku stola napisana
uzrečica „stol … stolić … stol… stolić“. Ta intervencija na boku i nozi
stola dala je centralnu ljepotu cijelom prostoru i kada se gleda iz dnevnog
boravka i prilikom ulaska u sam prostor iz hodnika.

Iznad stola Mirna se
odlučila za „luster“ u obliku podužeg smotanog crnog kabela i obične okrugle
žarulje.

U pozadini stola,
nasuprot staklenoj stijeni smjestio se kamin u starom engleskom stilu. Da bi se
naglasila kamena obloga kamina, zid uokolo obojen je u tamno sivu boju. Detalji
na zidu su stara violina i gudalo, stara fotografija i dvije Mirnine slike koje
tom starom štihu daju modernu notu.
U nastavku blagovaone
nalazi se dnevni boravak s velikom kutnom garniturom crne boje, ravnih linija.
U pozadini su ciglice prebojane u bijelu boju poslužile kao idealna podloga za
dvije Mirnine slike crnih, žutih i jelih tonova iz ciklusa Brojevi. Svjetlo
postavljeno u pod dodatno naglašava igru svjetla i sjene na tom zidu

Hodnik je djelomično obojen u bijelo, a djelomično u
tamno sivu boju. Na sivoj boji Mirna je oslikala listiće akrilnom crnom bojom.
Ormarić za struju i osigurače skriven je iza crnih drvenih vratašca na kojima
su mjesto našli stari ovalni okviri od goblena prebojani u bijelo. Kontrast
crno-bijeloj podlozi čini slika puna boja i šaljivih dosjetki pod nazivom
„Slušaj babu“.
Slike su posvuda pa i u crno-bijelom wc-u na prugice gdje
poput hodnika kontrast radi slika „babe“ koja kao da je tu slučajno zalutala.

Budući da je spavaća soba mala neko konkretno uzglavlje
kreveta nije bilo moguće smjestiti. Mirna je za uzglavlje napravila print na
kapafiksu kombinirajući svoje radove prethodno kompjuterski obrađene. Iznad tog
uzglavlja nalazi se slika Kontrabas iz ciklusa „Glazba je…“ Zid do kreveta, a
iznad ugradbenog ormara obojila je u tamno sive pruge.

Iz središnjeg hodnika
spuštaju se stepenice prema ulaznim vratima. Gazišta stepenica su od hrastovih
dasaka. Mirna je svako gazište obojila i patinirala u sivo-bijele nijanse, a
dva je napravila drugačija. Jedno skroz crno, a drugo žuto s crnim prugicama.
Sva gazišta su poslije prelakirana lakom za parkete kako bi postigla dugotrajnu
otpornost na habanje.

Na samom ulazu u stan,
na dnu stepeništa, nalazi se veliki ormar za cipele i jakne. Iskorišten je
stari ormar i pretvoren u novi ormar naziva Gospon Fulir. Cijeli je obojen u
bijelu akrilnu boju, a poslije oslikan motivima i uzrečicama prepoznatljivim
za Mirnina djela.

Što kažete na ovakvu adaptaciju? Mi smo oduševljeni…
Autor: Extravagant















