Kao što je u
studenom prošle godine i najavljeno, prošli tjedan u prodaju je krenula neobična
kolekcija; novi ljetni hit. Riječ je o novoj kolekciji mlade riječke
dizajnerice i studentice tržišnih komunikacija, Maje Molnar, koja se krije iza MiSHU designs branda.
Kolekcija pod
nazivom Pop-tastic neon
sastoji se od kupaćih kostima,
tajica i haljina, te odiše energijom, neonskim bojama i neobičnim grafikama. Ne
čudi stoga da je za zaštitno lice kolekcije izabran međunarodni model Nea Dune, prepoznatljiva po svojoj
tirkiznoj boji kose koja se u lookbook-u savršeno spojila s pop art uzorcima i
neonskom pozadinom. Za stavljanje priče u vizualni kontekst pobrinula se Karmen Poznić iz Oblak photography koja
se odlično snašla u ulozi fotografa.
U kolekciji
su se našli jednodijelni i dvodijelni kupaći kostimi, ali i prepoznatljive
MiSHU tajice i haljine, koje su vrlo rastezljive i podantne, a ujedno i
kvalitetne. Dizajnom printa, ali i grafike ovaj put Maja je obavljala
samostalno, a smišljanje naziva kolekcije prepustila je svojim kreativnim
facebook fanovima.
““Iako sa svih strana dobivam
savjete kako modni brandovi obično trebaju biti orijentirani masi, te tako
“stišati” šareno i neobično, ipak sam se odlučila za drugu “rutu” i osmislila
kolekciju koja odiše posebnošću, humorom i bojama, kao i njeno zaštitno lice –
Nea Dune”, izjavila
je Maja Molnar, kreatorica MiSHU branda.
Kolekcija je
količinski ograničena (LIMITED
EDITION) te će mishice imati priliku kupiti samo 10 komada od svakog printa. To
je glavno obilježje MiSHU designa, igra bojama i grafikama koja daje posebnost,
razigranost i radost.
MiSHU odjeća
je pravi međunarodni uspjeh, tako ju danas nose djevojke po cijelom svijetu, a
najviše se prodaje diljem SAD-a (Miami, New York…). Postala je popularna svojim
prvim proizvodom – neobičnim tajicama. Već je prva linija pod nazivom “Electric
Moonlight” pobudila veliko zanimanje, posebice modeli Peter Pan i The Sunset, koji su bili
pravi zimski hit.
Autor: Extravagant










