Robert Sever, jedan od najpoznatijih modnih brendova u Hrvatskoj, pokrenuo je treću
liniju unutar svojeg brenda. Nova linija imena SEVER u osnovi je totalni streetwear
te sadrži i mušku i žensku kolekciju u svojoj ponudi. Karakteristična je po
tome što su artikli proizvedeni u više veličina i u većoj količini te će biti
dostupna u širokoj ponudi diljem Hrvatske. Novu liniju prati i kampanja koju je
na ulicama zagrebačkog Kvatrića snimila fotografkinja Mare Milin.
Inspiracija i glavna
ideja ove kolekcije je miješanje
različitih uličnih stilova, te uklapanje istih u jednu novu dizajnersku
cjelinu. Unutar kolekcije vide se utjecaji od punka, hip hopa, grafiti arta,
grungea pa do mode 90ih, ulične umjetnosti, hippy pokreta, vojne odjeće i sportske odjeće. Svaki artikl pomno je
osmišljen te unutar svojih jednostavnih formi i funkcionalnosti koju zahtjeva
ovakva linija, ona obiluje mnoštvom zanimljivih dizajnerskih rješenja.
Kolekcija sadrži
t-shirte s prepoznatljivim autorskim grafikama, sportske majice (popularni sweatshirt),
traperice, parke i sportske hlače. Materijali su uglavnom pamučni, kako bi cijela
kolekcija bila ugodna za nošenje. Unutar linije SEVER nalaze se muške i ženske odjevne kombinacije, kao i modni
dodaci i torbe. U svim kolekcijama i linijama Robert Sever predstavlja total
look pa tako i u ponudi linije Sever predstavlja nakit za žene i muškarce,
narukvice i ogrlice, te liniju torbi. Torbe su izrađene od umjetne kože koje su
funkcionalne i praktične, a u ponudi su dnevna torbica „Nia“, praktična shopper torba „Seka“,
kao i nove varijante ruksaka u muškoj i ženskoj varijanti.
U suradnji s fotografkinjom
Mare Milin snimljena je kampanja za SEVER liniju na ulicama zagrebačkog
Kvatrića. „Ideja je bila da fotografiramo
ljude koji nisu profesionalni modeli, osim izuzetka Ive Marušić koja je zaštitno
lice ostalih naših linija, te koji su nam svojom individualnošću i izgledom
bili zanimljivi. Putem natječaja koji smo objavili na društvenim mrežama pronašli smo
10-oro ljudi koje smo sa minimalno stiliziranja pretvorili u lica ove
kampanje. Htjeli smo da snimci budu vrlo iskreni, jednostavni, spontani, bez
previše poziranja, a da prikazuju esenciju kolekcije i osobnost ljudi koje smo
fotografirali“ objasnili su Robert
Sever i Branko Basletić.
Fotografije kampanje
potpisuje Mare Milin, a fotografije detalja Robert Sever. Za make up zaslužna je Ana Rajić, a frizura je djelo Mije
Majhena. Šišanje i bojanje kose odradio je „Green deco“. Modeli u kampanji su Iva Marušić, Mara Nola, Roko Bjelica, Sarah Puškaš, Karlo Rusan, Dino
Bonačić, Marin Kumerićki, Lucija Kljak, Marija Bagarić i Nina Barić, te
životinjice Frodo, Lunja, Seka i Fleka.
Snimano je na lokacijama kvarta Kvatrić u Zagrebu pod styling i art direkcijom Roberta Severa i Branka Basletića.
Fotografije: Mare Milin
Autor: press