WHITE NOISE
Najnovija kampanja za
prodavaonice luksuzne obuće i modnih dodataka «Karla» koju i ovaj put potpisuje
fotograf Mladen Šarić i stilist Borut Mihalić za sezonu jesen/zima 2014. započinje
bjelinom, kao višeznačnom temom. Pozadina minimizirana jednom bojom vrvi
detaljima koji asociraju na vrijeme darivanja, na dane proslava i partyja.
Sama kampanja zamišljena
je u tri motiva.
Prvi motiv donosi
ultrapopularnu crnu jesensko- zimsku obuću i modne detalje, koji su obogaćeni
zlatnom ornamentikom.
Druga slika ispunjena je
živim bojama kojima će se razbijati jesensko/zimsko sivilo grada i podizati
raspoloženje.
Treća je posvećena
druženjem s prijateljima, voljenom osobom, obitelji, a sve to potpisanom
crvenom…. koja je simbol ljubavi, poljupca, sreće, ali zasigurno i jedna od
najmodernijih boja ove sezone.
Fotografije: Mladen Šarić
Autor: Press