Najveći hrvatski lanac
trgovina modnim dodacima ove godine slavi 25 godina.
Povodom toga angažirali
su svoje stalne suradnike Boruta Mihalića i najboljeg domaćeg modnog fotografa
Mladena Šarića da osmisle kampanju za svoj veliki jubilej. Na slavljeničkim i
zabavnim vizualima najnovija Karla kampanja odaje dojam veselja.
U različitim
kompozicijama, koje su inspirirane suvremenom umjetnošću pop arta i hip hop
kulture, po prvi put u Karla kampanjama
pojavljuje se ženski lik. Svojom gracioznom pojavom i party izdanjem uz šeširić i svjećice, ona upotpunjuje ovu rođendansku kampanju.
U sva tri motiva
prisutna je „mix and match“ ideja, koja besprijekorno funkcionira tijekom
cijelog dana. Zavodljiva luksuzna obuća i modni dodaci Karlinih dugogodišnjih
partnera kao što su Loriblu, Fabi, Coccinelle, Furla, Piero Guidi, Marc by Marc
Jacobs, Twin Set, See by Chloe, GianCarlo Paoli, Tosca Blu, Menbur… tvore
potpuno nove kombinacije, ovisno o situaciji i dobu dana ili večeri. S druge
strane ti isti modni detalji odlično funkcioniraju i bez ikakvih mijenjanja.
Ovakvi interesantni brand miksevi dostupni su u Karla trgovinama već 25 godina.
Kompletnu kolekciju s web shopom pogledajte na www.karla.hr.
Pridružujemo se čestitkama
i želimo Karli da nas još puno desetljeća uveseljava novim kolekcijama!
Autor: Extravagant/press