Karla prodavaonice
predstavljaju kampanju za jesen i zimu 2015. godine! I ovaj put je već uigrani
tim Borut Mihalić (stilist) & Mladen Šarić (fotografija) složio predivnu
priču s obućom i modnim dodatcima koje možete pronaći u Karla trgovinama, ovaj
put pod nazivom “Army of me”.
Army of me
Nova kampanja za Karlu posveta je svima nama- ljudima, koji čine ovaj
svijet drugačijim, raznovrsnijim i nadasve ljepšim. Svedeni na radišne
drvene zglobne figure koje služe kao pomagalo prilikom crtanja ljudskih
likova bilo u statičnim ili pokretnim pozama, lutke nam pričaju o snazi
pojedinca koji djeluje kao pokretač, ili grupa ljudi koji djeluju kao
sklad. Figure tako u svom zajedničkom kolektivnom radu stvaraju ispred
naših očiju novu Karla kampanju za jesen/zimu 2015.
Ovosezonska kampanja sastavljena je od tri cjeline koji zajedno tvore
kompletnu sliku najnovije ponude u prodavaonicama luksuzne obuće i
modnih dodataka Karla. U prvoj cjelini naglasak je stavljen na crno
bijele odnose, koji su bezvremenski i nikada ne izlaze iz mode. No,
ovoga puta u cijeloj kompoziciji pojavljuje se i dašak srebrne. U drugoj
cjelini vladaju raskošne boje jeseni. Iako je inspirirana prirodom i
njezinim ljepotama, nije zanemarena ni jesenska nepredvidljivost.
Promjenjive vremenske prilike zahtijevaju sigurnu i udobnu obuću. Treća
cjelina vas vodi u svijet obilja i svečanosti, koje uvijek obilježavaju
kraj godine. Prigode su to kada jednostavno ne smije nedostajati
šljokica, „nude“ glamoura ili vatreno crvene.