Danas čitajte o brandu POPPY bags iza kojeg se krije Helena Beljo. Helena nam je otkrila kako je njezin dugogodišnji hobi prerastao u posao u kojem potpuno uživa. Njezina ponuda se sastoji od zanimljivih torbi i ruksaka kakve ćete sigurno poželjeti imati u svom ormaru.
1. Koliko dugo se bavite izradom torbi i kako ste došli na ideju izrade istih?
Torbe, odjeća i šivanje su još prije 10-ak godina bili moj hobi uz majku krojačicu. Hobi se vremenom pretvorio o ozbiljniju verziju i danas je ovo što jeste. Nisam mogla pronaći torbu za sebe pa sam lagano krenula u istraživanje i učenje o njihovoj izradi kako bih ostvarila svoje ideje. Jako mi se svidio taj kreativni proces, a i bila sam zadovoljna finalnim proizvodom i tako je to sve krenulo. Teško mogu izgovoriti riječ “posao” obzirom da je šivanje nešto što jako volim i tada posao postaje užitak.
2. Koliko je vremena potrebno za izradu jedne Vaše torbe, recimo ove koju ja danas nosim? Malo nam dočarajte proces izrade Vaših torbi.
Tehnički za samo šivanje jedne torbe potrebno je relativno manje vremena u usporedbi s procesom koji je doveo do same realizacije. Ideja nekada nastaje danima (osmišljavanje, pripreme…). Kada nešto zamislim jedva čekam da to i napravim. Svoje torbe izrađujem, moglo bi se reći, s posebnom strašću.
3. Koje materijale najviše volite koristiti i u kojem cjenovnom rasponu se kreću Vaše torbe?
Pri izradi koristim eko kožu različitih boja i tekstura te razne vrste platna što mi omogućuje mnogobrojne kombinacije. Često i klijenti sami kombiniraju materijale, što mi je posebno drago. Ja inspiriram njih, a i oni mene. Cjenovni raspon je od 240 do 320kn.
4. Postoji li možda određeni tip žene na kojoj želite vidjeti svoj dizajn? Odnosno, kakve žene najbolje nose Vaše torbe?
Po meni, ili ste ludi za mojim torbama ili ne. To vrijedi i za moju odjeću. POPPY torbe najbolje nose žene koje su iskreno oduševljene njima, a do sada se pokazalo da su to žene različitih tipova, stilova i dobi, od mladih djevojaka do gospođa u zrelijim godinama. Žene koje žele nešto drugačije od uniformirane unaprijed oblikovane modne scene.
5. Na kome bi od poznatih osoba, bilo s domaće ili svjetske scene, željeli vidjeti svoje torbe?
Još nisam ozbiljno razmišljala o tome, ali obećavam da ću do sljedećeg puta smisliti odgovor na ovo pitanje. No, Poppy torbe već nosi nekolicina žena koje su poznate našoj javnosti. Godi taštini, istina, iako ni u jednom trenutku ne izdvajam svoje klijente.
6. Koliko trendovi utječu na Vaš dizajn? Pratite li ih ili se vodite svojim zamislima?
Trend je nepoželjna karakteristika kod Poppy modela. POPPY modeli i jesu to što jesu jer nisu podilazili pravilima koje je netko smislio za sve. No, s druge strane, trend je taj koji je zapravo koristan kod unikatnog rada jer ti daje prostor da budeš originalan. I upravo je ta originalnost ono što privlači naše klijente.
7. Možete li našim čitateljicama predložiti odjevnu kombinaciju koja bi idealno pristajala uz Vašu torbu?
Naš novi POPPY mantil odlično pristaje uz naš POPPY ruksak.
Srebrnu torbu s resama iz Helenine ponude iskombinirala sam s baršunastom sivom haljinom koja je apsolutni hit ove jeseni te sa sivim visokim čizmama s transparentnom petom.
POPPY bags potražite na Instagramu i Facebooku i odaberite unikatnu torbicu za sebe.
Fotografije: Studio Bota za fotografiju, video i dizajn
Autor: Ivona Šebalj