Danas čitajte
o brandu „Carol“ iza kojega se krije dizajnerica Klara Ivanović koja je još od
djetinjstva sanjala kako će jednog dana sama osnovati svoj brand. Klarine
kreacije odišu romantikom i ženstvenošću te su idealne za situacije u kojima se
želite osjećati posebno. Priču koja se krije iza naziva njezinog branda te
pozadinu Klarinog stvaralaštva čitajte u nastavku.
1. Što se krije iza naziva Vašeg branda “Carol”?
Ime je nastalo dok sam još bila studentica. Na kolegiju kreiranja odjeće dobili smo zadatak da osmislimo brand. Kao studentica sam bila dosta detaljna pa je tako za mene taj zadatak bio pravi izazov. Kad si još mlad i nemaš nikakvog iskustva o brandiranju i marketingu i svim problemima koje ćeš proći kroz poslovanje, jednostavno nastane vizija o brandu koji poštuje ženino dostojanstvo, eleganciju, umjetnost, priliku da budeš poseban i karizmatičan. Još dok sam bila dijete, uvijek sam govorila da želim raditi stvari koje nema nitko i oduvijek sam imala neki prkos u sebi koji se nije htio pokoriti trendovima pa ni modi. Htjela sam stvarati umjetnost. Jedini problem je što nisam imala ime za brand. Kako toliko zamisli staviti u jedno ime a da znači sve to. Jedno jutro sam se probudila i u glavi mi je odzvanjalo ime Carol, još uvijek nisam bila sigurna da je to to, pa se na putu do faksa pojavio kombi na kojem je pisalo Carol. Nisam mogla vjerovati. To je samo slučajnost. Nastavila sam prema faksu i opet se ponovilo Carol. Zanimalo me što to znači stoga sam prevrnula sve knjige, a u značenju je pisalo Božanska pjesma. Vrlo brzo sam shvatila da sve što sam zamislila objedinjuje to ime. Bila sam presretna jer sam napokon imala ime za svoj brand. Tada sam sama sebi obećala ako ikada budem imala brand, zvati će se Carol.
2. Kako je nastao Vaš brand i što Vas je najviše motiviralo na njegovo osnivanje?
Nakon završetka studija počela sam raditi u kazalištu i u jednom salonu vjenčanica. Nakon nekog vremena odlučila sam krenuti sama jer sam smatrala da ću tako najbolje moći ostvariti ono što sam još davno zamislila.
3. Vaša zadnja kolekcija
“Ladyofthe lake”, iz koje je i komplet koji ja danas nosim, zaista je
bajkovita. Što Vas je inspiriralo za kreiranje kolekcije?
Ideja „Carol“ odjeće je uvijek bajkovita. Kada vam je kreiranje i stvaranje
stil života onda inspiracija dolazi sama od sebe. Ona može biti u silueti
savijanja drveća, u boji neba, a nekada je to samo klik između okoline i
siluete ženskog tijela. Tako je i nastala LadyOfThe Lake.
Za mene je proces stvaranja kolekcije jako važan.
Obično je uvijek prisutna vizija koja mi je nit vodilja pa istraživanje. Jako
puno skica završi u smeću prije nego odlučim što ću raditi. Često su to dosta
kaotična stanja. Nekada mi se ništa ne sviđa, a nekada rješenje dođe jako
brzo.
4. Vaša ponuda je uistinu raznolika. Što Vam je najdraže kreirati?
Ne volim kalupe i sklona sam istraživanju svojih granica pa tako i nastaju različite kolekcije. Oduševljava me couture i takav pristup rada. Jako su važni detalji. Oduševljavaju me moje klijentice. Sretna sam kada mogu napraviti nešto posebno za nekoga, pogotovo ako su to vjenčanice. Uvijek me podsjete na tople priče i suze radosnice.
5. Kakva žena je idealna predstavnica Vašeg branda?
Usudila bih se reći da je to svaka žena, obična žena, svoja. Žena koja ima potrebu biti bar malo drugačija i odskočiti od trendova. Smatram da je moj zadatak napraviti nešto u čemu će svaka žena zablistati, bila ona mlada ili već u godinama, s manama ili bez njih.
6. Kakvi su Vam planovi za sljedeću kolekciju? Što možemo očekivati u Vašoj ponudi?
Obično kada završim s jednom kolekcijom počinjem sa stvaranjem druge. Neke skice su već tu, a hoće li ostati iste do kraja vidjet ćemo.
7. Gdje naše čitateljice
mogu pronaći Vaše komade?
Radim u ateljeu u svojoj kući. Najviše volim raditi osobno sa klijenticama
po mjeri. Svaka od nas ima drugačije potrebe. Nije važno samo uskočiti u trendi
krpice i biti top, nego pokriti mane, istaknuti prednosti tijela kod žena, a za
to jednostavno trendovska odjeća nije dovoljna. Rekla bih da je naš odnos vrlo
intiman. Nije važno imate li 20 ili 50, svaka žena želi biti lijepa pogotovo za
važne trenutke u životu.
Ostatak ponude branda „Carol“ potražite na društvenim mrežama (Instagram, Facebook) te web stranici.