Ovaj tjedan u rubrici žena sa stilom ugostili smo dizajnericu Lindu Lukežić, koja se krije iz branda Lusso koji je poznat po vrlo kvalitetnim i elegantnim kreacijama.
Kako je počela njezina modna priča, što nam priprema u novoj kolekciji, te što za nju zapravo znači moda, saznajte u nastavku.
1. Kada i kako je počela vaša modna priča, te da li ste oduvijek znali da ćete se baviti ovim poslom?
Moja modna priča počela je prije nekih dvadesetak godina. Mogla bih reći, iz potrebe! U to vrijeme po našim riječkim trgovinama nije baš bio neki izbor odjeće, a kako sam ja već tada točno znala što želim, odlučila sam to sama i sašiti! Naravno, moja mama je tu odigrala veliku ulogu, jer me ona i naučila osnove šivanja! Hvala, mama!
2. Veliku pažnju pridajte detaljima, pa se u vašim kreacijama često može vidjeti čipke, tila i raznih vrsta pletiva. Koliko traje izrada jedne kolekcije, te koliko je to zapravo zahtjevan proces?
Obvezno koristim kvalitetne materijale poput svile, vune, bogate čipke i slično, tako da tu ima i jako puno ručnog rada što onda zahtijeva i dosta vremena, a posebno kada izrađujem kragnu ili remen za neki model optočen kristalima i čipkom, onda to može potrajati i potrajati. Uglavnom izrađujem unikatne, manje kolekcije, a težina kroja diktira koliko će trajati izrada.
3. Što ste nam pripremili za sezonu jesen/zima, te kome je namijenjena nova kolekcija?
Za ovu sezonu jesen/zima 2016/17. pripremila sam kolekciju bogatu pletivom i to u obliku predimenzioniranih majona, vunenih kapa ukrašenih božurima i kristalima, te haljine u kombinaciji čipke i cvjetnog uzorka. U pripremi je još i mini couture kolekcija u metaliziranim crno-zlatnim tonovima koju ću prikazati početkom prosinca. Ove sezone sam se malo ozbiljnije pozabavila i mojom dječjom kolekcijom Lusso Kids koju sam predstavila u rujnu na modnoj reviji Vremeplov-Rijeka kroz stoljeća. Lusso Kids kolekcija bogata je čipkastim mantilima, tunikama i krznom, a namijenjena je djevojčicama od tri do trinaest godina.
Lusso je brend namijenjen svim ženama koje vole modu i žele biti u korak sa svjetskim modnim trendovima, žele odjevne kombinacije po principu “measure made”, te svakako žele biti primijećene i prepoznate kao “žene sa stilom”.
4. Koji su to komadi IN ove jeseni, koje moramo imati u ormaru?
Ove jeseni predlažem investiciju u predimenzionirane kapute i majone ukrašene raznim aplikacijama u koje se možete super zamotati i ugrijati, a ako ih iskombinirate sa metaliziranom crossbody torbicom (koja je uvijek pametna investicija) i šeširom, možete izgledati savršeno, a za to vam je trebalo svega par minuta!
5. Kakve su Riječanke po pitanju stila? Smatrate li da su dovoljno hrabre po pitanju mode ili da previše prate trendove?
Riječanke su modno osviještene žene. Mislim da su vrlo hrabre i sve više odlučne u odabiru upečatljivih komada. Naravno da prate modne trendove, ali isto tako je vrlo bitno neki trendovski komad prilagoditi vlastitom stilu. Uživam na Korzu uz kavu, promatrati što su Riječanke odlučile „prošetati! gradom, a uglavnom su to pomno odabrani komadi odjeće!
6. A, vi? Što za vas predstavlja moda, te cijeni li Hrvatska domaće dizajnere?
Za mene moda predstavlja stil života. Sretna sam što je moj posao ujedno i moje veliko zadovoljstvo.
U Hrvatskoj se zadnjih godina pojavio vrlo veliki broj modnih dizajnera, iako je tekstilna industrija u Hrvatskoj na najnižim granama. Kreće se to sve skupa pomalo naprijed, ali trebati će još puno vremena, da se u Hrvatskoj razvije svijest o vrijednosti ručno, po mjeri i narudžbi izrađenih, kako odjevnih predmeta tako i obuće, nakita, namještaja i sl.
Konkurencija je uvijek dobra i stalno nas tjera naprijed, a vrijeme će pokazati svoje. Smatram da je uvijek najvažnija kvaliteta, ali isto tako mora biti i opravdan odnos kvalitete i cijene.
7. Projekti na koje ste najponosniji, te neke nove suradnje na pomolu?
Rekla bih da su moji ponosni projekti sve žene koje sam usrećila novom haljinom, suknjom ili kaputom. Njihovo zadovoljstvo mojim radom je moj ponos.
Za nove, zanimljive suradnje sam uvijek zainteresirana, a jedna od njih je i širenje prema ostatku svijeta putem interneta.
8. Da se ne bavite dizajnom, bili biste?
Kuharica. Kulinarstvo je još jedna moja strast.
9. Gdje možemo pronaći vaše kreacije?
Moje kreacije za sada možete pronaći na Facebooku i Instagramu, a i web stranica je uskoro u izradi.
10. I za kraj, savjet kako uspjeti u poslu koji voliš?
Ma to Vam je vrlo jednostavno reći, ali treba imati snage za to napraviti. Moj savjet je rad, rad i opet rad. Zatim dosljednost i vjera u sebe. Na kraju, ako vas posao koji radite usrećuje, vjerujem da uspjeh neće izostati.
Fotografije: Viviana Lokmer Šulina
Lokacija: Babaloo design
Autor: Extravagant