Jučer je u centru
Zagreba u Teslinoj ulici broj 8 održano modno druženje u novom i ekskluzivnom
prostoru Weekend Max Mara na kojem je predstavljena aktualna kolekcija
jesen/zima 2015./16.
Weekend Max Mara
trgovina prostire se na 110 četvornih metara čiji udoban i ugodan interijer
stvara poželjan ambijent za kupovinu. Kod ove trgovine poseban naglasak
stavljen je na dizajn prostora koji kombinira suvremen ineklektičan način
uređenja koji odiše prepoznatljivom elegancijom samog branda.
Novu kolekciju među
prvima su razgledale brojne dame iz javnog života poput: Bojane Gregorić
Vejzović, Sandre Bagarić, Ive Balaban, Daniele Trbović, Mare Bratoš, Iris
Androšević Pinjuh, Tihana Harapin Zalepugin i brojne druge.
Kada netko spomene
talijansku modu jedna od asocijacija svakako je
i legendarni talijanski modni brand Weekend MaxMara koji je osnovan 1984.godine.
Tradicija i prepoznatljivost ovog modnog branda s uvijek klasičnim pristupom
modi diljem svijeta stekla je danas velik broj modnih sljedbenika.
Weekend MaxMara
kolekcija jesen-zima 2015./2016. zasigurno će i ove sezone osvojiti brojne
modne štovatelje. Nikad pretenciozna, uvijek decentna i umjerena, Weekend
MaxMara godinama njeguje svoj prepoznatljiv stil u kojem žene diljem svijeta
neizmjerno uživaju. Weekend MaxMara nije trend, ona je način i stil života i
njihovi komada nikada ne izlaze iz mode. Spoj klasike i moderne elegancije s
prepoznatljivim talijanskim istančanim pristupom dokaz su da modna vizija ovog
branda uvijek sjaji istim sjajem. Osim odjeće, Weekend Max Mara asortiman
obogaćen je i brojnim modnim dodacima koji će vašem stilu dati vaš osobni
stilski pečat.
Weekend Max Mara –
lifestyle linija Max Mara Grupe osnovan je 1984. Godine kao što samo ime sugerira idealna je kolekcija za
vikend. Weekend Max Mara sada je odgovor suvremene potrage za odjećom koja je praktična
i svestrana, puna boja i elegantno ženstvena. Odjeće ja to koja u potpunosti
udovoljava koncept “utility de luxe” pametnom kombinacijom glamura i
softiciranosti s prepoznatljivim sportskim identitetom.
Brand je znatno
porastao od svog osnivanja i danas ima svjetsku distribuciju s više od 160
samostalnih prodajnih mjesta u Italiji, Europi i na Dalekom Istoku. Brand je također dostupan diljem vodećih
robnih kuća kako u SAD-U, tako i u prodavaonicama diljem Japana i šire područje
Kine.
Fotografije: John
Pavlish