Splitski
brend JB, dizajnerice Jelene Bošnjak, predstavlja kampanju pod nazivom „Black
fairy tail“ za kolekciju inspiriranu bajkom Šuma Striborova i namijenjenu
ženama u čijoj se osobnosti djetinji duh isprepliće s ambicioznošću
Nakon prve kampanje snimljene u lipnju ove godine, splitski
brend „JB“ pod kreativnim vodstvom dizajnerice Jelene Bošnjak, predstavlja novu
za sezonu jesen/zima 2016. kojom nam kroz prepoznatljivu modnu viziju dočarava
jednu od najpoznatijih hrvatskih bajki – Šumu Striborovu. Stoga kampanja i nosi
naziv „Black fairy tail“ ili u prijevodu „Crna bajka“, a dizajnerica je na
takvu ideju došla za vrijeme skiciranja kolekcije želeći putem iste prikazati
pouku djela te borbu dobra i zla.
Kampanju obilježava snažan kontrast odnosno haljine
prevladavajuće crne ne(boje), koje simboliziraju neke manje lijepe trenutke, a
snimljene su u prirodi kraj potoka, znaka života i novog početka.
U skladu s
inspiracijom kolekcija krojevima i siluetama podsjeća na davna vremena dok joj
materijali poput čipke, tila i svilenog tafta u pojedinim modelima pružaju dozu
damske elegancije. S druge pak strane, elegantno se isprepliće s damskim rock
stilom što je postignuto stylingom. Kolekcija, s haljinama u prvom planu,
namijenjena je ženama snažnog stava, ambicioznima ali s daškom djetinjeg duha
kojeg se ne boje pokazati.
Takvu ženu u ovoj modnoj priči utjelovila je bivša
Miss Universe Dalmacije Antea Valenta, koja i privatno nosi „JB“ kreacije.
Premda je najčešće sklona ekstravaganciji, dizajnerica
Bošnjak još jednom je pokazala kako se odlično snalazi i kada kreira
jednostavno i elegantno.
Potrebno je napomenuti da ovom kampanjom najavljuje
prvu samostalnu reviju koja će se održati sredinom prosinca u Splitu gdje je
nedavno pokrenula i vlastitu modnu agenciju.
FOTOGRAFIJE: promo fotografije