Poznati hrvatski pret-a-porter dizajnerski brand Robert Sever, u suradnji s modnom
fotografkinjom Mare Milin, snimio je
kreativnu kampanju koja prati kolekciju za proljeće-ljeto
2015. Riječ je o pret-a-porter kolekciji „Eccessivo“ koju čini dvadesetak odjevnih kombinacija kompletiranih
u total look. Zaštitno lice kampanje je Iva
Marušić, kojoj je ovo već peta kampanja za RS brand, a ovoga puta su joj se pridružile i Petra Mišić te Iva Bandalo,
također modeli Talia models agencije.
„Ideja kampanje je bila prikazati dinamičnost
modela i boja, napraviti vizuale koji su vrlo snažni a pritom jednostavni, gdje
su modeli u ulozi glumica te svojim ekspresijama i stavom emaniraju određenu
gestu, pozu ili emociju. Htjeli smo da dojam bude jako svjež, intenzivan, sa
izrazitim RS potpisom koji je prepoznatljiv u našim kampanjama“, objasnili su iz branda Robert Sever.
Inspiracija za ovu kolekciju
su kao i uvijek žene. Ženska
kompleksnost, ljepota, samo su neki od početnih inspiracijskih punktova. Ideja je
bila koristiti vrlo široku paletu boja, koje sežu od vrlo intenzivnih pa do
onih metaliziranih, a koje će funkcionirati u vrlo modernim oblicima odjeće
koji su spoj tradicionalnih tehnika u suvremenoj izvedbi. Osnova kolekcije je
kraljica svakog ormara – haljina, koju ovaj put interpretiraju u nekoliko
različitih dužina, kao i kroz različite interpretacije kroz segmente kolekcije.
Osim plisiranja, koje
je u RS brandu kao tehnika
zastupljeno od samog početka branda, ovaj put koriste i tehnike kosog krojenja,
kao i tehniku krojenja po kružnici, s čime se dobiva efekt valovitih volana
kojima je ukrašen jedan dio kolekcije.
„I dalje
se bavimo istraživanjem stvari koje uvijek koristimo u našim kolekcijama, kao
što je plisiranje i faldanje tkanina te dekorativnost koja je ovog puta
poprimila novu dimenziju kroz kombiniranje boja i oblika. Ima jako puno ručne
dorade, ručnog apliciranja detalja i krojačkih trikova koji ju, iako je riječ o
pret-a-porter kolekciji, čine unikatnom“, ističe dizajnerski dvojac Robert Sever i Branko Basletić.
Izuzev odjeće kolekcija
i ovoga puta prikazuje nekoliko must have torbica, koje su već svojim
prepoznatljivim oblikom ali uz nove dekorativne elemente, ovaj put zasjale u
novom ruhu . Tako su torbice imenom „Marija“, „Gala“ te „Traveler“,
ukrašene kristalima, cvijetovima i laticama od kože, savršeno popratile ideju i
temu kolekcije. U službi total looka nakit prati svaku odjevnu kombinaciju. Staklene
sjajne i mat perle stvaraju novu igru, gdje samo jedan ovakav dizajnerski komad
upotpunjuje i najjednostavniju odjevnu kombinaciju.
Nastavno na prethodne
rajfove/krune, koje su bile „must have“
prošle kolekcije, i ovaj puta nude novu selekciju ručno rađenih ukrasa koji su
kombinacija plisirane svile i staklenih perli. Kao i u predhodnih nekoliko
kolekcija nakit je rad Slobodana
Velickog. Novitet u modnim detaljima je taj da ovaj put predstavljaju i
liniju RS naočala. Limitirana
edicija ručno je ukrašavana i dorađivana cvijetovima i kristalima jarkih boja.
„Htjeli smo prikazati sadržajnu, dobro editiranu i
jasnu kolekciju. Paleta boja je stvarno široka, od kanarinac žute, preko baby
roze, kobalt plave, grašak zelene pa sve do crne. Materijali su uglavnom duchesse
svila, kao i saten svila, umjetna koža za jakne, prava koža za torbice te
staklo za nakit“, opisuju poznati
dizajneri.
Fotografije potpisuje
već spomenuta Mare Milin, a njen
asistent na snimanju bio je Milan Krkač.
Za make up je zaslužna Ivana Zečić,
a styling kose djelo je Roberta Severa.
Kampanja je snimana na lokaciji Zagrebačkog
velesajma u Paviljonu 16 pod art
direkcijom Roberta Severa i Branka
Basletića. Asistentice stilista bile su Suzana Vuksan i Martina
Alaniz.
Autor: Extravagant/Press