Ovih ljetnih dana, Tijara
model management i Zračna luka Pula, na posve su drugačiji način dočekali
putnike iz svih krajeva Europe.
Nesvakidašnja promocija
Istarskog Festivala Vjenčanja SPOSAnews16 izmamila je osmijehe na licima
putnika. Naime, šest djevojaka obučenih u vjenčanice čekalo je svog idealnog
supruga. Dočekale su putnike iz Moskve, Edinburga, Kieva, Osla, Helsinkija,
Kopenhagena, Stockholma, Londona i Dublina.
Bila je to scenografija za promociju Istre kao Wedding destinacije ali i početak
najava šesnaestog po redu SPOSAnews-a koji će se održati u siječnju 2016.
godine u Puli.
Dean Boljunčić, voditelj komercijalnog sektora Zračne luke Pula, naglasio je da
je takav oblik promocije veoma zanimljiv način da se putnicima promovira Istra
kao destinacija za vjenčanja. Ujedno je to prigoda da se promoviraju svi
izlagači Sajma s područja Istarske županije koji su uključeni u
“industriju” vjenčanja.
Djevojke su šetale u vjenčanicama Salona vjenčanica Biba dočekujući i ispraćajući
putnike Zračne luke. Također, dijelile su i kataloge s izlagačima vezanim uz
vjenčanja s područja Istre. Aerodromom se širio efekt iznenađenja te su brojni
putnici već po silasku iz zrakoplova posezali za svojim fotoaparatima.
Marijana Dabo Percan, direktorica SPOSAnews-a, naglasila je da će 16. SPOSAnews
biti usmjeren na temu Istre, dostupne i zanimljive stranim državljanima zbog
mogućnosti realizacije vjenčanja. Također je naglasila da je Istra kao wedding
destinacija tema koje se dotakla Turistička zajednica Istarske županije te se
nastavno na Okruglom stolu Hrvatske gospodarske komore, na sajmu Histria 2015.,
naglasila važnost spomenute tematike za turizam i gospodarstvo općenito.
Fotografije. Photographs by Edna Jurcan