Jedan od najchic
svjetskih streetwear brandova, Pepe Jeans, i ovog je proljeća modu s britanskih
ulica uspješno preselio na naše. Ulicama je zavladala romantika – čipka i rese,
ključan element nove kolekcije, moderne boho-chic estetike.
Neukrotivi engleski
duh ovog brenda na najbolji je način, kroz ShoeBeDo kampanju, predstavila Sara
Renar, mlada kantautorica, poznata po svom također nesputanom duhu. Talentirana
glazbenica koja hrabro izmiče strogom glazbenom opredjeljenju, ovoga puta nije
izmaknula modnim pravilima. Svoj svježi i mladenački izgled dodatno je
naglasila pažljivo biranim detaljima iz
nove kolekcije.
Lepršave komade nježnih pastelnih tonova, iskombiniranih s
nepogrešivim jeansom, savršeno upotpunjuju prepoznatljivi modeli Pepe Jeans
sandala, tenisica i espadrila, nosivih i u dnevnim i u večernjim kombinacijama.
Prozračni i izazovni
modni komadi polako, ali sigurno zavladat će vrućim gradskim asfaltima, a
ShoeBeDo se putem prodajnih mjesta diljem Hrvatske, kao i webshopa <http://www.shoebedo.com> www.shoebedo.com, pobrinuo da
se svi pogledi zaustave na vama.