Kada je prije tri mjeseca
odlučila napraviti svoje prve naočale po kojima bi se
razlikovala od drugih, nije mogla ni zamisliti da će upravo njen modni detalj
utjecati na različite generacije žena kako u Srbiji tako i u Hrvatskoj,
Sloveniji, BiH pa čak i u Francuskoj.
Pojavila se samo na
instagramu, gdje je svojim slikama privukla pažnju Karla Lagerfelda i Kate
Moss, kao i super modela Benjamin Benedeka i najpoznatijeg New York -škog
modnog fotografa Morgana Millera koji i prate njezin profil. Ona je Aleksandra
Arnold Kujundžić, mlada srpska poduzetnica koja pod
brendom “akatelier” potpisuje old school sunčane naočale .
Ona je nenamjerno postavila novi standard u shvaćanju mode i
napravila pravu revoluciju u modnom svijetu. Zahvaljujući njoj Natural Look
postaje omiljen čak i kod onih žena koje su ga izbjegavale. Poznata srpska
blogerica Amolusso, nosila je akatelier naočale na Fahion Week-u u Milanu.
Hrast, jasen, ružino drvo, bambus samo su neki od materijala od kojih se
stvaraju unikatni komadi sa inicijalima u 24K zlatu. Kožna futrola koja je napravljena
od najkvalitetnijeg goveđeg boksa je ujedno i mini flap bag. Na njene
modele čeka se od 10 do 30 dana, a zbog velikog interesa mnogi su na listi
čekanja.
Prodaja naočala se trenutno vrši samo online preko
instagrama @akatelier, ali modeli akatelier naočala uskoro će biti
dostupni u jednom poznatom beogradskom Concept store-u, a također će
te ih moći pronaći i na Slovenskom stranici www.thetocknock.com koji se bavi prodajom unikatnih potpisanih
predmeta od drveta.
Za sada nema interesa za predstavljanje na Fashion Week-u, ali po svemu
sudeći, Aleksandra će morati biti dio tog show-a. U narednom periodu pod
potpisom “akatelier” pojaviti ce se “all natural torba”, u
kombinaciji kože i drveta.
Što nadodati osim bravo
Aleksandra i želimo ti još puno uspjeha u daljnjem radu.
Autor: Martina Ješe