Mnogi ih nazivaju najružnijim cipelama na svijetu, a mnogi bi “ubili” za jedan par. Istražili smo fenomen zvan “Lita” i naišli na zanimljive podatke.
Možda izgleda nemoguće dizajnirati nešto što je jednako
ružno muškarcima i ženama. Kompanija Jeffrey Campbell je to itekako uspjela
onaj dan kada je “izbacila” model pod nazivom “Lita”.
Cipele izgledaju kao da na nozi nosite slona. A kako to da su danas jedne od
najpopularnijih ružnih cipela na svijetu. Gležnjače s platformom i debelom
potpeticom. U tri godine postojanja presvukle su gotovo sve tkanine, od glitera
do krzna pa sve do tapiserije i čipke. Danas proizvode i liniju za vjenčanja. Ako taj dan ne želite biti elegantni slobodno se poslužite!
Kompanija Jeffrey Campbell inače je najpoznatija po tome što
uspješno kopira sve modele koji se pojave na modnim pistama. Kako su nastale
“Lite” još uvijek se ne zna. 2010. pojavile su se u boji senfa. Kada
su je prvi puta predstavili nije prošla uspješno, ali samo nekoliko dana
kasnije online dućan Nasty Gal ih je uzeo i iskombinirao uz jeans šorc i
korzet. To je bio okidač, a sve ostalo je nevažno.
U posljednje tri godine to su cipele koje su postale
obavezna obuća svih modnih blogerica, a proizvedene su u 164 različite boje, a prodano
ih je preko 160 tisuća. Cijena im je 160$ pa vi dragi ljudi računajte. One su
još uvijek oko nas i popularnije su nego ikad. Samo na aplikaciji Instagram označene su 47,000 puta i videa na YouTube-u svaki dan sve više su gledane recenzije istih.
Zanimljivo je to kako je ovako ružna cipela postala toliko popularna i što ju je
točno učinilo takvom. A nemamo ni odgovor na pitanje koliko će trajati…
Izvor: thedailybeast
Autor: Extravagant