Poznati hrvatski dizajner
Ivan Alduk za sezonu proljeće/ljeto 2015. pripremio je jednu posebnu modnu
priču. Kreativna, moderna, ženstvena i dizajnerski upečatljiva ALDUK kolekcija
i kampanja naziva
“ALPHANISTA”
naglasak stavlja upravo na modernu, uspješnu ženu koja ima moć utjecaja na
okolinu i društvo, a onda i na izbor vlastitog modnog stila.
ALPHANISTA, značenja „self-made
alpha female”, kolekcija se sastoji od kratkih, koktel, večernjih haljina,
svečanih toaleta namjenjenih crvenom tepihu te od suknji i ručno vezenih
majica. Kolorit je raznovrsni i proteže se od crne, tamno plave i tirkizne do
boje ciklame, puder i svijetlo roze.
Uz neizostavnu čipku,
materijali koji su korišteni su viskoza, pamuk, til, rips, neopren i drugi.
Detalji od čipke, ručnog veza, kombiniranja tkanina i stvaranja posebnih
tekstura te štrasa su kombinacije koje daju specifičan i unikatan prizvuk
cijeloj kolekciji.
“Nova kolekcija laska ženskom tijelu, pomiruje modne
trendove i moj dizajnerski rukopis s klasičnom
siluetom koja prati linije tijela i naglašava ono
najbolje na njemu”, izjavio je
Ivan Alduk.
“Ova kolekcija je odraz mojih klijentica i
njihova stava prema modi, a osim stilskog nastavka na prethodne kolekcije
donosi mnogo kreativnih osvježenja. Izuzetno je vizualno i modno jaka,
upečatljiva, ali opet vrlo nosiva, funkcionalna i ženstvena. Koloritom i
modelima raznovrsna kolekcija
koja će, vjerujem, izazvati pozitivne reakcije
mojih vjernih, ali i novih klijentica dostupna je u našem showroomu u centru
Zagreba, te na webu“, objasnio nam je
dizajner.
Izrazito atraktivna i
jaka modna kampanja snimljena je u Themelia studiju te ALDUK showroomu dok je
fotografiju u svoje ruke uzeo mladi i talentirani Franjo Matković kojemu je ovo
prva ALDUK kampanja. U ulozi modela našle su se djevojke iz agencija Talia
model – Nives Vinčić i Lucana Mirko, a frizura i make-up djelo su stalnog tima
– Keune Akademije i Mihaele Dodić.
Fotografije: Franjo Matković
Autor: Extravagant/press