Možda ste već primijetili da je ne nemoguće surfati i istraživati online dućane, a da od nekud ne iskoči pulover s printom hamburgera, kokica ili gumenih bombona. Koliko na prvu izgleda zanimljivo toliko i bizarno. Nositi tonu masnog prženog krumpira na majici vjerojatno nije neki hit, ali svježi krastavci već mogu? Hm…
Ako nakratko stanemo i razmislimo bili bi sretniji da smo tako nešto imali kao klinci. Majica sa stotinama veselih Barbika ili muffina. Većina tih printeva izgleda dosta agresivno, a trebalo bi ispitati koliko utječu na prehrambene navike onog tko ih nosi. Ili onog tko sjedi preko puta njih.
Dizajner Jeremy Scott je 2009. godine svoju kolekciju nazvao Food Fight. Iskoristio je komercijalne brendove i otisnuo ih na odjeću, ali im je promijenio ime. Smatrao je da je to postmodernizam? Koliko će ovaj trend trajati i možemo li ga uopće nazvati trendom, nije
nam poznato. Draža nam je ipak hrana na nekom drugom mjestu.
Autor: Extravagant