H&M s ponosom objavljuje prve slike blagdanske kampanje
Katy Perry za H&M. Na slikama, Katy Perry nosi odjevne predmete iz H&M-ove
blagdanske kampanje koji se pojavljuju i
u H&M-ovoj blagdanskoj reklami snimljenoj za kina, televiziju i internet.
Cijela reklama bit će dostupna cijelome svijetu 23. studenog na stranici hm.com/life.
H&M-ova blagdanska kampanja
2015. najveća je proslava blagdanske sezone. Katy se u reklami pojavljuje kao
vila te oživljava cijeli niz čarobnih likova, čovječuljka od keksa veličine
pravih ljudi, velikih darova na rolama i ogromnih plišanih medvjedića. Radnja
se odvija vrlo brzo,a kadrovi, kojima Katy daje svoj poseban šarm, brzo se izmjenjuju.
Glazba za reklamu nova je pjesma „Every DayIs A Holiday“koju je Katy napisala
posebno za reklamu, a producirao ju je Duke Dumont.
“Ludo sam se zabavila
snimajući ovu veličanstvenu blagdansku reklamu s Jonasom Åkerlundom, i sva ta
cool odjeća, posebno moja omiljena Elfie Selfie vesta. H&M je dio evolucije
mog osobnog stila još od razdoblja kada sam imala 13 godina, kada sam
uključivala zabavne i pristupačne H&M modne artikle u moj vintage ormar.
Jedva čekam da i vi unesete iskru u svoj ormar ovom magičnom blagdanskom
kolekcijom,” kaže Katy Perry.
Katy se u reklami i
pratećoj tiskanoj kampanji pojavljuje u odjevnim kombinacijama iz H&M-ove blagdanske
kolekcije koja objedinjuje slavljenički glamur, stil i zabavu. Kolekcija uključuje
artikle poput haljine boje crvenog ruža, sako bez kopčanja i majicu kratkih
rukava na kojoj su izvezene crvene mašne od šljokica. Posebni detalji nalaze se
na svakom artiklu, od resica na crnoj mini suknji do savršenog božićnog
pulovera.
H&M-ova blagdanska kolekcija bit će dostupna sredinom studenog u
svim H&M-ovim trgovinama diljem svijeta.
„Obožavam miješanje
stilova i moderniziranu tradiciju u ovogodišnjoj blagdansko jkolekciji. Ovi
komadi odjeće napravljeni su za čisti užitak, bilo da se radilo o savršenoj
večernjoj haljini ili najudobnijem puloveru za zabavu s obitelji i prijateljima“,
kaže Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova voditeljica dizajna.
H&M ove godine pruža
podršku djeci Myanmara posebno dizajniranim darovnim karticama. Za svaku kupljenu
karticu H&M Conscious Foundation donirat će 5% iznosa UNICEF-u.
UNICEF će novac upotrijebiti za obrazovanje ugrožene djece iz Myanmara, države kojoj
je nužno potrebno unaprjeđenje osnovnog obrazovanja. UNICEF i H&M Conscious
Foundation nadaju se kampanjom darovnih kartica pomoći više od 350 000 djece
na njihovom putu stjecanja kvalitetnog osnovnoškolskog i nižeg srednjoškolskog obrazovanja
u provinciji Rakhine. Darovne kartice moći će se kupiti do 31. prosinca u svim
H&M-ovim trgovinama diljem svijeta.