Nakon velikog uspjeha
prve kolekcije treće linije kuće Roberta
Severa pod nazivom SEVER, za
proljeće-ljeto 2015., na redu je jesensko-zimska
varijanta. Radi se o urbanoj i povoljnijoj kolekciji koja je bila rasprodana u
čak sedam različitih prodajnih mjesta diljem Hrvatske. Osim u odjeći, posebnost
ove nove kolekcije nalazi se i u vizualima koje je snimio sam Robert Sever. Ovaj fotografski debi
svestranog dizajnera pruža nam ekskluzivan uvid u njegovu viziju SEVER cure koju ponovno utjelovljuje Iva Marušić – dugogodinšnje zaštitno
lice i muza svih brandova kuće Roberta
Severa.
Kolekcija za
predstojeću sezonu tematski je nastavak na prethodnu te ponovno uočavamo
utjecaj različitih uličnih kultura i stilova, kao i muzike i muzičkih smjerova
(od popa i hip hopa do punka i grunge-a).
„Velika posebnost ove kampanje leži upravo u
vizualima. Bilo mi je bitno da budu privlačni i da poručuju kako dizajnerske
stvari mogu biti dostupne svima. Bio sam vrlo uzbuđen prilikom snimanja
kampanje jer je to bio veliki zalogaj za mene, ali i velika ostvarena želja.
Prikazao sam SEVER kolekciju upravo onaku kakvu ju ja vidim: pročišćenu, vedru,
s odjećom u prvom planu“ objasnio je Robert Sever svoj izlet u fotografiju.
Ženska kolekcija
prvenstveno je razigrana, mladenačka i vedra. Tradicionalne plise suknje
ukrašene su nitnama te upotpunjene oversized sportskim majicama u modernoj
kombinaciji crvene i crne. Tu su i smjele suknje od kepera i izbjeljivanog
trapera u mini i midi dužini. Na dugačkim i kratkim kardiganima utkan je motiv
zvijezica koji se provlači i kroz ostatak kolekcije. Za najzimogroznije su tu
tople parke od pamuka s toplim renderima i kapuljačama od umjetnog krzna.
„Nova haljina u ponudi inspirirana je Ivom Marušić
koja je i u ovoj kampanji. Zahvaljujući njoj kao našem “kućnom”
modelu došla nam je inspiriracija za
haljinu „Iva”, koja je dostupna u crnom pamuku, ali i u pamuku boje lososa
s grafikom ženskog portreta koji je light motiv još iz prethodne kolekcije“ objasnili su iz Robert Sever branda.
Iz linije SEVER posebno
se ističu košulje također izrađene od izbjeljenog pamuka s ručno oslikanim
motivima, na koje su aplicirani ručno rezani komadi baršuna stvarajući kolažni
artistički prikaz. Kao must have je ručno oslikana “Lamour” t-shirt, koja će se kao takva i nalaziti u
prodaji.
Muški dio kolekcije
obilježen je sportskim utjecajem
koji suvremenom mladom muškarcu omogućuje udobnost i nosivost, a da ga pritom
ne liši stila. T-shirt je osvježen novim kombinacijama boja, a printevi su
dorađeni i ukrašeni baršunastim aplikacijama. Sportski duksevi od izbjeljivanog
pamuka, kao i izbjeljivani jeans za hlače, okosnica su muške kolekcije. Za
najhladnije dane tu su SEVER parke u
maskirnom uzorku te u izbjeljenom i oslikanom keperu koje su prvenstveno udobne
i tople.
Kolekciju SEVER zaokružuju dodaci. Popularna i
praktična torba „Seka“ vraća se ove
sezone u crnoj, smeđoj i bordo boji, u glatkoj varijanti ili s printom reptila.
Mala torbica „Nia“ dolazi u dva
modela, od umjetne kože obučena u traper ili ukrašena biserima. SEVER cura svoj
zaigrani i mladenački look ove zime zaokružuje rajfom/krunom koja dolazi u novoj kombinaciji materijala i
tekstura. U ponudi se također nalazi i unisex crna shopper torba „Seka“ od industrijskog nailona,
čvrsta, nepropusna i praktična.
Osim elaborirane
kolekcije zanimljivost je da su opet izabrani gotovo svi neprofi modeli, osim Ive Marušić iz Talia model agencije,
koja je zaštitno lice svih linija branda. Fotografiju i art direction, styling
i kosu potpisuje Robert Sever uz
asistenciju Slobodana Velickog.
Asistentica stilista je Jelena Kranjec,
a make up potpisuje Ivana Zečić. Uz Ivu, modeli u kampanji su Marija Bagarić, Ivan Filip Knezović i Fran
Franjković.