Već dobro poznata imena
hrvatske modne scene Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević koje se kriju
iza brenda Boudoir predstavljaju kampanju za aktualnu kolekciju Precious.
Boudoir haljine kao i
uvijek, nisu niti potpuno klasične, niti sasvim suvremene, to je uvijek
elegantan balans između starog i novog, lijepog i neobičnog, realizma i
fantazije.
Kolekcija se pripremala gotovo četiri mjeseca, a
sadrži 20 couture kreacija na kojima se nalazi više od 6000 ručno našivenih
latica. Osim toga, po prvi
puta nakon dugo vremena, Boudoir
predstavlja veliki broj dugih, elegantnih, večernjih haljina. Baš svi
modeli u kolekciji izrađeni od dragocjenih starinskih čipki, miljea i
tabletića, koji se slažu u jednu neobično lijepu slagalicu , skupocjen i
vrijedan vitrail od kojeg su sačinjene Precious
haljine.
“Inspiracija
dolazi sama po sebi i zapravo je nepredvidljiva. Svaka nova kolekcija počinje
kreiranjem prve haljine. Upravo ta prva haljina postaje temelj po kojemu
nadograđujemo cijelu kolekciju, zadaje se tema, boje i materijali. Kroz čisti
eksperiment i slaganje aplikacija koje podsjeća na igru tetris, došle smo do
efektne baze za cijelu kolekciju. Slaganjem različitih tabletića i aplikacija
stvorile smo nove teksture i uzorke kakve ne bi dobile koristeći klasičnu
čipku. Naravno, kako izrada kolekcije napreduje, dešavaju se novi momenti i
zapravo u pravilu, oni modeli nastali na kraju kreiranja budu uvijek najbolji, jer
ideja je u međuvremenu sazrela do kraja.”
“Za kolekciju nam
je trebalo oko četiri mjeseca rada na dvadesetak haljina. To je jako puno
vremena jer po jednoj haljini nam treba minimalno tjedan dana. Sve je ručno
šivano i možemo zaista govoriti o jednom pravom coutureu. Prvi put u paleti, u
kolekciji imamo hladne tonove sive koje smo kombinirali za bež elementima.
Kolekcija sadrži mnogo dugih haljina mat tekstura, pretapanje i slojevitost
boja i materijala, aplicirano cvijeće i latice koje daju jednu razigranu formu
i volumen haljinama. Koristili smo jednu izvanrednu manipulaciju materijalima
gdje prosječan kupac ne može shvatiti je li to takav materijal ili smo ga mi
upravo tako iskreirali” izjavile su Martina Čičko Karapetrić i Morana
Saračević.
Kao i sve kampanje do
sada, i ovu potpisuje najbolji hrvatski
fotograf Mladen Šarić koji sve što radi pretvori u pravu modnu bajku stoga
ne čudi dugogodišnja suradnja s ovim fotografskim genijalcem. Za ovo snimanje
specijalno je izgrađen zahtjevan set po zamisli fotografa koji je bio smješten
u šumi gdje se i održalo snimanje.
Izvanredan i neobičan make up i ovog puta potpisuje najbolji
hrvatski vizažist Saša Joković, kosu
je stilizirala i uredila Milena Maršić iz salona Glamour. Modeli su Larisa,
Arijana i Karmen iz agencije Colors Model Management.