Nova C&A kolekcija
za proljeće i ljeto vrvi od zanimljivih statement komada inspiriranih hippy
stilom renomiranog glazbenog festivala Coachella. Uz maštovite natpise C&A
budi dijete cvijeća u nama, kako bismo svakoga dana
neometano uživali u životu.
Kretanje kroz duge
sunčane dane uz taktove omiljenih bendova upotpunite savršenim stilom. C&A
kolekcija kombinira opušten stil pojedinca sa živopisnim, cvjetnim motivima na
tkaninama i pleteninom rupičastih mustri sedamdesetih, zajedno sa traperom i
kožom. Neometano kretanje osigurat će cvjetni kaftani s
eteričnim, heklanim resama u boho stilu, a ako ste više rock tip osobe
odaberite kratku traper ili cool kožnu jaknu.
Slatki cvjetni ili traper kombinezoni predstavljaju apsolutne must have
outfite na festivalima. Uz sunčane naočale i malu torbicu zablistat ćete u
neočekivanom sjaju, neovisno o vremenskoj prognozi.
“C&A putovanje
nastavljamo s novom integriranom kampanjom pod nazivom “Today`s look
is” koja predstavlja odjevne kombinacije u svakodnevnim trenucima. Osnovan
davne 1841. godine C&A je bio jedan od prvih brendova koji je
demokratizirao modu. U fokusu su nam ljudi kojima život čini svakodnevnica i
koji se žele osjećati i izgledati dobro svaki dan i za svaku prigodu, u svakom
trenutku, bez obzira jesu li u uredu, dvorištu ili igralištu.” -izjavila
je Renela Ružić, marketing menadžerica za C&A Hrvatska.
Fotografije:Press
Autor: Press/Extravagant