Internet je prepun uistinu prelijepih i originalnih rukotvorina, a mi smo u moru ponude pronašli jedan biser koji nam je odmah zapeo za oko – zbog velikog truda i ljubavi utkane u svaku kutijicu. Riječ je o Dream box ukrasnim, personaliziranim kutijama.
1. Dream box su prelijepe, ručno rađene drvene kutijice. Možete li nam reći više o njima? Kakve sve kutijice izrađujete?
Dream box su kutijice rađene sa srcem i sa puno pažnje jer želim da svatko dobije svoju posebnu personaliziranu kutijicu. Trenutno izrađujem kutije za dječije uspomene, za nakit, krunice, kutije za vina i ogrlice.
2. Predstavite se našim čitateljima. Tko stoji iza Dream boxa?
Iza Dream box stoji Ivana Milakara, mlada mama kojoj je trebao hobi uz bebu i da izrazim svoju kreativnost.
3. Otkud uopće ideja i koliko je vremena proteklo dok je niste proveli u djelo?
Ideja je protekla od tog što sam željela neku posebnu kutiju za svog sina Lemmya za uspomenice kao npr. narukvica iz rodilišta, robica u kojoj je izašao iz bolnice i tako sam jedan dan odlučila sama ju napravit. Svidjelo mi se i napravila sam kutijicu i za nakit i objavila nekoliko slika i kroz par dana su krenule narudžbe.
4. Koliko vremena i truda je utkano u svaku kutijicu, od osnovne ideje do finalnog proizvoda?
Svaka kutijica je posebna na svoj način i ulažem puno truda u njih, tako da za manje kutijice mi treba nekoliko sati, a za one veće zahtijevnije od nekoliko dana do tjedan.
5. Kako teče postupak izrade i koje tehnike koristite?
Za početak iscrtam kutijice olovkom, a onda polako počinjem rad pirografom. Za sada radim samo pirografom al u budućnosti tko zna.
6. Drvo je, vjerujem, vrlo zahvalan materijal. Budući da radite po narudžbi, što sve nudite?
Drvo je prekrasan i zahvalan materijal, a što mi je najdraže od svega prirodan.
Za sada sam na početku pa nudim samo kutijice i ogrlice, ali uskoro bit će tu i okvira za slike i još nekih iznenađenja. Toliko ideja, a malo vremena.
7. Kakvi su dosadašnji komentari klijenata? Kakvi su planovi za budućnost?
Dosadašnji komentari su pozitivni. Svaki put kada pošaljem kutijicu prema klijentu trema je ogromna, ali svi su bili i više nego zadovoljni.
Planovi su trenutno da svim klijentima ispunim njihovu želju, a za dalje ćemo vidjeti.
8. Koliko je teško probiti se na današnjem tržištu?
Veoma je teško probiti se ali kada ponudite nešto personalizirano i jedinstveno što nitko nema ljudi to prepoznaju i požele to imati.
9. I za kraj, gdje se mogu kupiti Dream box kutijice, gdje vas kupci mogu naći?
Dream box možete pronaći na facebook stranici Dream box.
U suradnji s Dream boxom Extravagant će jednog sretnika ili sretnicu razveseliti ovom personaliziranom kutijicom, s natpisom po želji. Za sudjelovati u natječaju potrebno je lajkati stranicu Dream boxa na Facebooku, podijeliti objavu javno i tagirati (barem) jednu osobu. Nagradni natječaj traje do četvrtka, 26. srpnja u podne. Sretno!
Autor: Extravagant
Foto: Dream box