Goranu Bardak zamolili smo da nam predstavi inovativnu aplikaciju Hatch. O čemu je riječ, zašto je ona važna i kako funkcionira donosimo u nastavku.
Što je Hatch?
Hatch je mobilna aplikacija, zapravo jedna cjelokupna digitalna platforma namijenjena poslovnim korisnicima za pokretanje vlastitog programa vrijednosti. Naravno, kroz mobilnu aplikaciju sustav za skupljanje bodova i digitalnih kupona.
Spomenuli ste program vrijednosti. Zašto je on važan?
To su platforme namijenjene poslovnim tvrtkama koji žele nagrađivati svoje klijente za njihovu vrijednost, kroz kartice za nagrađivanje i skupljanje bodova.
Program vrijednosti je važan jer je upravo 2017. i 2018. glavni zadatak velikih svjetskih tvrtki bio zadržati kupce, privući što veći broj lojalnih kupaca i svim silama ih zadržati. Upravo to radi loyalty program i mobilna aplikacija.
Od čega se sastoji Hatch?
Hatch se sastoji od tri dijela: od jedne backoffice aplikacije, u kojoj poslovni partneri mogu pratiti ponašanje svojih klijenata kroz njihove transakcije. Mogu pratiti ukupan broj svojih klijenata, te iz tih podataka dobiti korisne informacije, odnosno prodajne prilike. Putem te iste aplikacije oni kreiraju marketinške poruke i objave.
Zatim imamo aplikaciju koja se nalazi na prodajnom mjestu, ona služi tome da zapravo samo u prodajnom mjestu komunicira sa mobilnom aplikacijom koja dođe na prodajno mjesto s kupcem.
I naravno besplatnu mobilnu aplikaciju koja je danas prisutna na Androidu i IOS-u, to je znači za krajnjeg potrošača gdje kupac prati svoje bodove, kupone, digitalne kupone, razne objave i novosti.
Koja je prednost Hatcha u odnosu na ostale aplikacije?
Prije svega, predstavlja samu karticu vrijednosti. S druge strane, ona je alat komunikacije.
Kako to sve skupa funkcionira?
Kupac skine aplikaciju na mobilni telefon, te tvrtka koja se uključi u program automatski bilježi nove članove. Kupac dolazi na prodajno mjesto, identificira se na blagajni, a svaka sljedeća transakcija se bilježi i automatski se pribrajaju bodovi i digitalni kuponi. Vrlo jednostavno i automatizirano.
Prednosti?
Velike prednosti za poslovne partnere je ta što oni ne moraju od nule pokretati svoj program, već se oni jednostavno priključuju postojećoj platformi. Ona kao takva sa sobom donosi mobilnu aplikaciju, tu su važni i sami podaci, sustav na vrlo intuitivan način ukazuje na poslovne prilike i na korisne informacije. Što znači da oni mogu vrlo jednostavno generirati marketinške poruke i objave.
Tko je osmislio dizajn?
Dizajn je osmislila agencija Bruketa i Žinić. Došlo se do ideje za napraviti jednu zajedničku platformu, da to bude jedna velika prednost za krajnjeg potrošača i da ne mora imati neograničen broj kartica, umjesto toga da koristi mobilnu aplikaciju. I naravno, da za partnere bude jedna zajednička platforma gdje zajedničkim silama rade na marketingu.
Bruketa i Žinić osmislili su i sam naziv brenda i bodove koji se zovu Eggovi, dakle jaja.
Osim na postojećim mjestima, gdje se još planira aktivirati i proširiti mreža partnera?
Trenutno se razvijamo na području Rijeke, od raznih butika, ljekarna te kozmetičkih salona, a ono što nam još nedostaje je i nekoliko optičara, bistroa, restorana…
Autor i foto: Extravagant