1.Od dizajna do online magazina. Od kuda ideja za
FashionMag42?
Vladana & Bojana:
FashionMag42 nastao je nakon uspješnog uređivanja portala pufnica.com . Željele smo
napraviti magazin / platformu koji će biti više posvećen modi i lifestyle -u u
Švicarskoj i ostalim zemljama Europe.
2. Sisters – Code by SBC. Vaš brand, o
čemu je riječ?
Vladana & Bojana: Kroz brend zaista imamo priliku iskazati svoju kreativnost.
Nedavno smo počele sa prodajom djela svoje kolekcije u concept store Rumour by
Cityscape u Zurichu. Vrijedno radimo sa Igorom Jagićem na kolekciji za
proljeće/ljeto 2016 u kojoj će dominirati maxi haljine od pamuka i viskoze.
Prezentaciju kolekcije Black & White City planiramo za početak svibnja u
Zurichu. Pored modne linije, u planu su i modni dodaci od kože popularni case-ovi
za apple uređaje.
3. Kako biste opisale svoj stil odijevanja?
Vladana: Moram priznati
da volim odjeću jednostavnih krojeva, ali bogatog kolorita. Boje poput narandžaste,
žute i crvene iskazuju moju veselu i kreativnu stranu ličnosti. Uvijek dajem
prednost mini crnoj haljini. Traperice uglavnom nosim kada su neke dnevne
aktivnosti. Volim bisere, ali rado eksperimentiram sa nakitom. Nedavno sam
počela nositi i ruksake, omiljeni mi je back pack/brenda Womenner /
Menner koji je skroz upotpunio moj stil odijevanja i riješio me manjka
prostora.
Bojana: Nemam neki određeni stil odijevanja, volim isprobavati nove stvari. Najvažnije
je da to što nosim bude prije svega udobno. Volim streetstyle look sa dozom elegancije.
Možete me vidjeti uglavnom u traper košuljama i haljinama te trapericama pa sve
do Max Mara kostima. Uglavnom nosim crnu i bijelu boju, a što se tiče torbi
imam ih u skoro svim bojama. Od nakita volim upečatljive narukvice i
prstenje.
4. Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Vladana & Bojana: Naš radni dan počinje negdje oko 8 – 9h ujutro kada
uz kavu provjeravamo naše emailove i krećemo sa planiranjem objava za pufnica.com i fashionmag42.com. Pripremamo
se za sastanke koje imamo sa svojim suradnicima i klijentima. Priprema pitanja
za intervju rubriku, kao i ideje za nove modne editoriale. Drugi dio dana je
rezerviran za modni brend koji iziskuje mnogo više koncentracije kada je
crtanje modela u pitanju.