Ovaj tjedan razgovarali smo s Marinom Perić koja se krije
iza vrlo zanimljivog branda, Štraca T-shirt. Marina je prije odlaska u
Švicarsku sa prijateljima stvorila tvrtku Leteća propaganda – prva Hrvatska
tvrtka specijalizirana za zračno oglašavanje na cepelinu i snimanju iz zraka,
bavila se proizvodnjom photo i video materijala za kreativne agencije. Prije
toga sudjelovala je u različitim medijskim projektima, poput pokretanja stranog
časopisa H.O.M.E.
1. Za
početak recite nam nešto o sebi?
Da vam sve kažem, ili samo nešto o sebi? Ok bit ću oprezna s detaljima. Zovem se Marina Perić. Lažem! Nazivam samu sebe «Korkularina»
i umišljam da sam neki lik iz knjige
napisane 1807.godine. Nemam kovrčavu kosu i ne nosim XS! Znam plivati delfin i ne nosim jednodijelne kupaće kostime. Volim hodati bosa i biti cijeli dan na
plaži. Nikad ne miješam vino i vodu. Pijem jedno
ili drugo. Ali nikad zajedno! Volim slanu ribu.
Put me odveo u Švicarsku, u malo ribarsko mjesto Mannedorf
na ZurichSee. Trenutno tamo radim kao glavni ilustrator za digitalnu kreativnu
agenciju pod nazivom Swiss Digital Art (www.socialmediaagency.ch) čiji sam
ujedno i jedan od osnivača.
2.
Kako i kada su nastale Štrace?
Nastavno na medijsku pompu u kojoj je glavna tema bila
Štraca napravila sam spontano jednu ilustraciju kao šalu na aktualno zbivanje.
Zatim su se javili moji prijatelji i pitali me dali im želim napraviti majicu
sa ilustracijom! Tako je sve krenulo. Obožavam stare podrapane bijele majice,
neke koje imam u ormaru su već toliko iznošene da ih samo mogu nosit po doma.
Štraca kao riječ odmah me privukla zbog svojeg pravog značenja – dronjak, stara
krpa, stoga smo kao agencija za digitalni marketing odmah djelovali i otvorili
promo stranicu na Facebook-u “Štraca T-shirt”. Neplanski! Nikada ne planiram,
spontana sam i volim kada se stvari odvijaju na takav način. Obzirom da se
razvio veliki interes od strane kupaca, krenuli smo u projekt koji je sada
poprimio ozbiljnu formu za daljnje poslovanje.
3. Od
kuda crpite inspiraciju?
Ako kažem samo Korčula neće vam ništa biti jasno. Moglo bi
se reći iz svega, ponajviše iz svakodnevnice, odnosa, ljubavi, knjiga, prirode,
čokolade, sira, ribe, mora, zelene trave…
4. Gdje
se nose Štrace?
Na plaži, u parku, na koncertu, livadi, planini, na motoru,
u restoranu, na krovu od zgrade, oblaku, zvijezdi i na Plutonu.
5.
Gdje se mogu nabaviti Štrace?
Trenutno smo u fazi realizacije globalnog web-shopa, a za
sada naše modele možete pogledati na stranicama Facebooka: Štraca T_shirt!
6.
Genijalne ilustracije nosit će se samo na bijeloj podlozi ili?
Samo bijelo. Ako pogledate malo bolje na stranici Štraca
T_shirt vidjet ćete da su sve majice i haljine u bijeloj boji. Samo prva promo
majica bila je otisnuta na sivoj majici. Nastavit ćemo djelovati samo na
bijelim materijalima.
7.
Najdraži odjevni predmet?
T-shirt , bijeli, po mogućnosti iznošen, razvučen i malo
podrapan.
8.
Planovi za budućnost?
Razmišljamo globalno, pa tako nakon odrađene promocije na
društvenim mrežama u Hrvatskoj i Švicarskoj (Swiss T-shirt) otvaramo web-shop
platformu na kojoj će zaljubljenici u t-shirt, bijelu boju, ilustracije i
zanimljive krojeve moć kupovati naše proizvode. Moram priznat da smo ovih
mjeseci doista puno radili na tome da uistinu upoznamo naše kupce.
Švicarska je poznata po kvaliteti, pa onda opet «po
kvaliteti» i naravno po točnosti. Stoga držimo se tog pravca:
Kvaliteta
Nosivost
Jednostavnost
Kreativnost
Točnost (Isporuka u zadanom roku )
9.
Ljubav prema modi ili?
Više bi se moglo reći ljubav prema bojama, kistu i praznom
bijelom platnu!
10.
Osvajate publiku izvan Lijepe naše?
Tako i razmišljamo GLOBALNO. Obzirom na mjesto življenja i
porijeklo dogodio se prirodan spoj između Hrvatske i Švicarske, a Franscuska,
London, Švedska, Škotska dogodile su se
kao posljedica socialmedia marketinga. Tržište web shopa su sve svjetske žene i
muškarci koji vole online shop i traže jednostavno, ali posebno. Ciljna skupina
sastojati se od onih 14-55% koji nisu u potrazi za brandovima, ali vole
jedinstven dizajn. Iako je tshirt posvećen za oba spola, žene su primarna meta.
Vizija je razviti globalnu zajednicu onih koji su u potrazi
za iskustvom nošenja jedinstvene odjeću s osobnom porukom. Trenutno najveća
potražnja i prodaja dolazi iz Hrvatske i Švicarske. Proizvodni centar sa
sjedištem u Hrvatskoj, omogućuje proizvodnju specijalnih majici koje su
izrađene od kvalitetnih materijala. Fokusirani smo na jednostavno, nosivo,
drugačiji kroj, boje i poseban dizajn.
12.
Bijele starke ili bijela haljina?
Zajedno + tamna traper jakna.
13.
Radno ili slobodno ljeto?
Ljeto mi počinje rano, pa tako uvijek u lipnju prije navale
turista odlazim na Korčulu napuniti baterije.
Tamo crpim energiju iz svega što se nalazi oko mene. Trenutno sam u
Švicarskoj, radim. Muž je strastveni planinar, zarazio me hodanjem, pa tako
kada je prevruće bježimo u Alpe. Preferiramo babinje ljeto – vrijeme kada se
bere grožđe, kada je more savršeno za kupanje i nema gužve. Ove godine odmaramo
podno Velebita u jednom malom selu sa par kuća “Gavran Marinci” – tamo muž ima
kuću pa se veselimo obiteljskom druženju. Nakon toga se sladimo ovogodišnjom
berbom grožđa na Pelješcu, moja rodica Marina sa svojom obitelji ima prekrasne
vinograde malog plavca, i dingača.
Volim aktivan odmor, a brati grožđe i nije mali posao. Veselim
se tim danima – znaš tamo je savršeno priroda posložila da se osjećaš
rajski.
14.
Kakve printeve još možemo očekivati i dali ispunjavate želje što se tiče
crteža?
Trenutno crtam ilustracije na temu…
Možda je najbolje da to ostane iznenađenje za novu kolekciju
koju spremamo za jesen. Što se tiče crtanja po narudžbi, da to radim za tvrtke
koje žele moj dizajn i majice kao svoje promo materijale ili radnu odjeću!
15.
Kreativni nered ili red?
Ja sam vam detaljista, ne snalazim se u neredu. Ne
funkcioniram ako oko mene sve nije na svom mjestu.
Autor: Marija Petanjek